;
coinex

واحدهای آموزشی ارز دیجیتال در دانشگاه های آمریکا کلید خورد

ارائه واحدهای آموزشی ارز دیجیتال در دانشگاه های برخی از ایالات‌های آمریکا آغاز شده و از این به بعد دانشجویان آموزش‌های تخصصی در این باره می‌گذرانند.

در شرایطی که ارزهای دیجیتال به طور روز افزونی جای خود را به عنوان یک روش موسوم برای پرداخت و نقل و انتقال وجه در بین مردم باز می‌کنند، برخی از دانشگاه‌های آمریکایی تصمیم به تخصیص واحدهای درسی تخصصی به رمزارزها گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: بیت کوین در سال 2022

واحدهای آموزشی ارز دیجیتال در دانشگاه های آمریکا

اخیر دانشگاه سینسیناتی در اوهایو ایالات متحده، دوره‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال را به واحدهای درسی مجاز خود اضافه کرده است. این دانشگاه دو برنامه جدید ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و فناوری‌های نوظهور مالی را برای دانشجویان خود در نظر گرفته است و بنابر گزارش‌ها، انتظار می‌رود که یک فضای آزمایشگاهی عمومی خصوصی را به عنوان مرکز آموزش‌های دیجیتال تا اواخر سال جاری میلادی راه‌اندازی کند. در همین راستا، دکتر دین ماریان لوئیس (Dean Marianne Lewis) اظهار داشت:

دانشجویان قادر خواهند بود در زمینه جدید فناوری مالی به یادگیری عملی و عملی دست یابند.

واحدهای آموزشی ارز دیجیتال در دانشگاه های آمریکا کلید خورد

او همچنین افزود:

دانشجویان ما یاد خواهند گرفت که چگونه رمزارزها را مدیریت کنند و چگونه چنین دارایی‌هایی بر اقتصاد ما تأثیر می‌گذارد و این نوع برنامه، دانشگاه سینسیناتی را به رهبر منطقه‌ای تبدیل کرده و در بین دانشگاه‌های برتر در سطح ملی قرار دهد.

البته دیگر دانشگاه‌های برتر دنیا نیز به مرور در حال افزودن واحدهای آموزشی درباره بلاکچین و ارزهای دیجیتال هستند. برای مثال و چندی پیش موسسه فناوری ماساچوست (MIT) در این زمینه پیش‌تاز شد و اولین رویکرد تحقیقاتی برای اکوسیستم مالی غیرمتمرکز را اتخاذ کرد.

هاروارد نیز یک شبکه دانشجویی مرتبط با بلاکچین دارد که هر هفته بحث‌هایی با نام Crypto 101 را با بیش از 200 عضو شکل می‌دهد و یک انکوباتور هم در این دانشگاه موجود است که به دانشجویان اجازه می‌دهد پروژه‌های رمزارزی خود را توسعه بدهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ارائه واحدهای آموزشی ارز دیجیتال در دانشگاه های آمریکا چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر