;
coinex

هدفون Nothing ear 1 همزمان با گوشی Nothing 1 معرفی می‌شود

بنابر شایعات جدید درباره رویداد پیش روی ناتینگ، این شرکت قصد دارد تا همزمان با گوشی Nothing 1، هدفون Nothing ear 1 را نیز معرفی کند.

هدفون بیسیم جدید Nothing قرار است با تغییراتی نسبتا جزئی نسبت به مدل فعلی در کنار گوشی Nothing 1 در تاریخ 21 تیر در رویداد این برند عرضه شود.

بیشتر بخوانید: بهترین هدست برای PS5

هدفون Nothing ear 1

Nothing بعد از مدت‌ها انتظار، چندی پیش رسما از تاریخ معرفی گوشی Nothing 1 پرده برداشت. حالا مشخص شده که طی رویداد رونمایی این دستگاه هوشمند که در 12 جولای 2022 مقارن با 21 تیر 1401 برگزار می‌شود، محصول دیگری نیز قرار است رونمایی شود.

افشاگر خوشنام دنیای فناوری موکول شارما اخیرا تصویری از هدفون بی‌سیم Nothing 1 منتشر کرده که شباهت زیادی به مدل‌های موجود فعلی دارد.

هدفون Nothing ear 1 همزمان با گوشی Nothing 1 معرفی می‌شود

به نظر می‌رسد که Nothing با گذشت یکسال از عرضه ear (1) تصمیم گرفته که هدفون جدید خود را با تغییراتی جزئی بار دیگر روانه بازار کند. آنطور که از این تصویر مشخص است،‌ نام تجاری Nothing ear (1) در تنه‌ی اصلی با Ear (1) Stick جایگزین شده است. آن‌ها همچنین به جای یک نقطه موجود در مدل قبلی، دو نقطه در پایین دارند.

اما به نظر می‌رسد که کیس دستگاه طراحی کاملا متفاوتی داشته باشد. هیچ تغییر ظاهری جز این به چشم نمی خورد و به همین دلیل حدس می‌زنیم که هدست جدید تفاوت خاصی با مدل فعلی نداشته باشد. حتی شاید دقیقا مشابه نمونه‌های فعلی تنها با کیس متفاوت باشد. در هر حال همه جزئیات در 12 جولای مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره هدفون Nothing ear 1 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگر کاربران تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر