;
coinex

پروژه اسلیفای (SleeFi) معرفی شد ؛ کسب درآمد با خوابیدن!

پروژه اسلیفای (SleeFi) یک پلتفرم رمزارز خلاقانه با ایده بسیار منحصربفرد است که با تمرکز بر سبک زندگی و بر پروتکل آولانچ (Avalanche) طراحی شده است.

اسلیفای یک پروژه مبتنی بر سبک زندگی در وب 3 است که بر حیاتی‌ترین بخش زندگی روزمره ما یعنی خواب تمرکز دارد! این برنامه که بر اساس پروتکل آولانچ طراحی شده است در حال حاضر یکی از جذاب‌ترین پروژه‌های دنیای کریپتو به نظر می‌رسد که با ایده کسب درآمد از مفهوم خواب توسعه یافته است.

بیشتر بخوانید: وب 3 یا نسل سوم وب چیست ؟

پروژه اسلیفای (SleeFi)

گیم پلی خاص این بازی بدین نحو است که کاربران می‌توانند در قالب یک توکن NFT، یک تختخواب را دریافت کنند و سپس با خوابیدن، توکن اختصاصی این برنامه را که SLFT نام دارد به دست بیاورند. از این توکن می‌توان در خود بازی و یا حتی برای کسب سود و ترید در خارج از بازی استفاده کرد.

پروژه اسلیفای (SleeFi) معرفی شد ؛ کسب درآمد با خوابیدن!

در نتیجه به نظر می‌رسد پروتکل اسلیفای قصد دارد با بدل کردن خواب به فعالیتی سرگرم‌کننده و مفید، به همراه طیف وسیعی از ابزارها، آیتم‌ها و پاداش‌ها، به مبارزه با بی‌خوابی، به خصوص در مورد افرادی که معمولا کمبود خواب دارند بپردازد. برای استفاده از قابلیت‌های جذاب رمزارز SleeFi و کسب درآمد از طریق آن،‌ کاربر باید مراحل زیر را دنبال کند:

  1. به وب سایت رسمی مراجعه کرده و برنامه اسلیفای را دانلود و نصب کنند.
  2. با ثبت نام و ایجاد یک حساب کیف پول جدید، به انجمن بپیوندند.
  3. رمزارز اولانچ (AVAX) را به کیف پول درون برنامه‌ای خود انتقال داده و برای شروع، یک تخت خواب را در قالب NFT خریداری کنند.

این برنامه در سپتامبر امسال و بنابر برنامه‌ریزی قبلی در اپ استور اپل و گوگل پلی استور در دسترس قرار می‌گیرد. ارز دیجیتال SleeFi به کاربران اجازه می‌دهد تا میزان خواب در هر روز را محاسبه کرده و بر اساس آن پاداش دریافت کنند.

توکن‌ها و پاداش‌هایی که کاربران بعد از خواب دریافت می‌کنند اما بستگی تامی با کیفیت و میزان خواب دارد. در این مورد هر کاربر باید یک NFT تختخواب داشته باشد که هر کدام دارای ویژگی‌های منحصربفردی هستند. در مجموع 4 نوع تختخواب موجود است که هر یک بر اساس سبک خواب کاربر و زمان خواب قابل اندازه‌گیری است.

اساسا کاربر نمی‌تواند هر زمان که بخواهد مدت زمان خواب خود را محاسبه کند و فرایند اندازه‌گیری خواب در طول روز تنها 1 بار قابل انجام شد. توکن‌ اصلی پروژه SleeFi، با نماد SLFT شناسایی می‌شود و کاربران برای بهبود NFT خود و حتی ضرب NFT می‌توانند از آن استفاده کنند. توکن‌های SLFT را می‌توان به طور روزانه و به محض زدن گزینه STOP بعد از خواب دریافت کرد.

این بازی همچنین یک توکن حاکمیتی با نماد SLGT دارد که امکان شراکت در مدیریت اکوسیستم را برای هولدرها فراهم می‌کند. با در نظر گرفتن همه این موارد باید گفت که به نظر می‌رسد تیم توسعه‌دهنده پلتفرم SleeFi قصد دارد با این بازی، دنیای بازی‌های درآمدزا را متحول کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پروژه اسلیفای (SleeFi) چیست؟ نظرات خود در این باره را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    من ساعت 10میخوابم ساعت 9بیدارمیشم

    پاسخ