;
coinex

تمام پست های ویدیویی اینستاگرام به صورت ریلز نمایش داده می‌شوند

اینستاگرام با هدف رقابت و شباهت بیشتر به تیک تاک، قصد دارد طرح آزمایشی را راه‌اندازی کند. در این طرح، تمام پست های ویدیویی اینستاگرام به شکل ریلز نمایش داده می‌شوند تا مخاطبان بیشتری از پلتفرم‌های اینستاگرام و فیس‌بوک به آنها دسترسی داشته باشند.

یکی از سخنگوهای متا در ایمیلی به خبرگزاری TechCrunch گفته است که این ویژگی با هدف ساده‌سازی و بهینه‌سازی تجربه تماشای محتوای ویدیویی در پلتفرم اینستاگرام ارائه می‌شود.

نمایش پست های ویدیویی اینستاگرام به صورت ریلز

اینستاگرام امیدوار است که با نمایش پست‌های ویدیویی به‌صورت ریلز، تجربه کاربری تماشای محتوای ویدیویی راحت‌تر شود، افکت‌های ویدیویی آسان‌‌تر در دسترس قرار بگیرد، اضافه کردن موسیقی امکان‌پذیر شود و حتی کاربر بتواند ویدیوها را به شکل ریلزهای جدید، ریمیکس کند.

تمام پست های ویدیویی اینستاگرام به صورت ریلز نمایش داده می‌شوند

این ویژگی در حال آزمایش است و هنوز مشخص نیست که به مرحله عرضه نهایی می‌رسد یا خیر. علاوه‌براین، نمی‌دانیم ویدیوهایی که از قبل پست شده‌اند، در چه فرمتی نمایش داده می‌شوند. اینستاگرام هیچ اطلاعاتی را درباره مدت زمان پست‌های ویدیویی در فرمت جدید فاش نکرده است.

تقریبا یک سال پیش بود که آدام موسری مدعی شد اینستاگرام دیگر یک پلتفرم اشتراک گذاری عکس نیست؛ و حالا شاهد این هستیم که اینستاگرام فضایی را برای خلاقیت، خرید و پیام‌رسانی هم فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طرح آزمایشی اینستاگرام چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر