;
coinex

لنوو لیجن هیلو با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در TENNA دیده شد

چند وقتی است که اخباری درباره یک گوشی گیمینگ لنوو از سری لیجن به گوش می‌رسد. این گوشی که آن را با اسم لنوو لیجن هیلو میشناسیم، اخیرا در TENNA دیده شده و تصاویر آن به همراه برخی مشخصات فاش شده است.

فهرست تنا نشان می‌دهد که لنوو لیجن هیلو به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز می‌شود. این گوشی به‌تازگی در گیک‌بنچ هم دیده شده و توانسته امتیازهای جالبی را دریافت کند.

مشخصات و تصاویر لنوو لیجن هیلو

این گوشی با شماره مدل L71091 از نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED برخوردار شده که از رزولوشن +FHD پشتیبانی می‌کند. جایگاه نصب دوربین سلفی در این گوشی به شکل پانچ هول طراحی شده و در قسمت بالا و مرکزی نمایشگر قرار گرفته است.

در پنل پشتی و روی ماژول دستگاه، سه لنز دوربین دیده می‌شود که یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز 13 مگاپیکسلی اولتراواید روی آن قرار دارند.

فهرست تنا نشان می‌دهد که لنوو لیجن Halo در ابعاد 7.99×77.11×163.72 میلی‌متری و وزن 205 گرمی ساخته شده است. مشخصات فاش شده در تنا همچنین نشان می‌دهند که این گوشی گیمینگ از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 برخوردار شده و در سه نسخه رم 8، 12 و 16 گیگابایتی همراه با سه مدل حافظه 128، 256 و 512 گیگابایتی به بازار می‌آید.

Lenovo Legion Halo از یک باتری 4880 میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌کند؛ اما هنوز سرعت شارژ آن را نمی‌دانیم. گفته می‌شود که این گوشی گیمینگ در رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای طراحی شده و احتمالا در تابستان امسال رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخخصات و تصاویر لنوو لیجن هیلو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر