;
coinex

بچه مهمونی آهنگ من دلم تنگه امیر تتلو را می‌خواند [+فیلم]

کلیپ منتشر شده که در آن بچه مهمونی آهنگ دلم تنگه امیر تتلو را می‌خواند در فضای مجازی واکنش‌های گسترده‌ای به دنبال داشته است.

آهنگ «من باهات قهرم» امیر تتلو یکی از محبوب ترین موزیک های این خواننده ایرانی مقیم ترکیه است. در ادامه این مطلب کلیپی که در آن بچه مهمونی آهنگ دلم تنگه امیر تتلو را می‌خواند را از دست ندهید.

بچه مهمونی آهنگ دلم تنگه امیر تتلو را می‌خواند [+فیلم]

شخصیت عروسکی «بچه» با آغاز پخش برنامه مهمونی به یکی از جذاب ترین کاراکترهای فضای مجازی تبدیل شده است. مهمونی یک مجموعه تلویزیونی عروسکی و گفتگو محور ایرانی به نویسندگی، کارگردانی و مجری‌گری ایرج طهماسب و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی است که در نوروز ۱۴۰۱ از رسانه اینترنتی نماوا پخش خواهد شد.

عروسک بامزه بچه آهنگی از امیر تتلو به نام من دلم تنگه را میخواند که در نوع خود جالب توجه است.

کلیپ بچه مهمونی در حال خواندن آهنگ دلم تنگه:

در این مجموعه از شخصیت‌های عروسکی جدید و متفاوتی رونمایی شده است. از صداپیشگان این عروسک‌ها می‌توان به هوتن شکیبا، کاظم سیاحی و سهیل مستجابیان اشاره کرد و اغلب صداپیشگان شخصیت‌های عروسکی مهمونی از شاگردان ایرج طهماسب هستند.

بیشتر بخوانید: کل کل بچه مهمونی با آتیلا و ستاره پسیانی [+فیلم]

ایرج طهماسب در برنامه‌ی جدیدش با همان حس و حال همیشگی حضور دارد. او به خانه‌ای جدید نقل مکان کرده، و در همسایگی منزل جدیدش یک سالن عروسی است و هم شخصیت‌های عروسکی جدیدی به زندگی او اضافه شده و هم افراد جدیدی با او در این مجموعه هستند.

بچه مهمونی آهنگ من دلم تنگه امیر تتلو را می‌خواند [+فیلم]

شاباش، دی جی، کَته‌خانم، قیمه‌خانم، مگسی به نام خوشگل بابا، پسربچه‌ای شیرین که گاه زبانش تند می‌شود و جلوی تالارعروسی گُل می‌فروشد و پشه‌ای با نام دوست مگسی و…. در «مهمونی» هم اتفاق‌های متفاوت و جذابی رخ می‌دهد و آقای طهماسب حالا بعد از دورانی که کرونا شرایط جهان را تغییر داده باز با مخاطبانش صحبت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    کوچولو مننن

    پاسخ

    اره ما هم خریم نمی‌فهمیم میکس کردی روش

    پاسخ

    داداش این آهنگ من باهات قهرم هست نه من دلم تنگه😂😂😂

    پاسخ

    از خودش خیلی قشنگتر خوند

    پاسخ