;
coinex

بازیگران سریال گودزیلا (Godzilla) اپل تی وی مشخص شدند

اولین بازیگران سریال گودزیلا اپل مشخص شدند. بعد از پایان جنگ بین گودزیلا و تایتان‌ها در سان فرانسیسکو، قسمت‌های زیادی از شهر نابود می‌شود.

شرکت اپل و لجندری اخیرا، فهرست اولین بازیگران سریال گودزیلا را منتشر کردند که در این لیست، نام یکی از بازیگران سریال Pachinko نیز به چشم‌ می‎خورد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2022

بازیگران سریال گودزیلا

لجندری در اخبار منتشر شده در بهمن ماه گذشته، ساخت سریال گودزیلا برای شبکه اپل تی وی پلاس را تایید کرده بود. تمرکز اصلی این سریال بر روی حوادث رخ داده بعد از گودزیلا خواهد بود. با توجه به گزارشات رسیده از اخبار سینما و تلویزیون، نام اولین بازیگران سریال گودزیلا حالا مشخص شده است.

رن واتابه و کرسی کلمونس که سابقه بازی در فیلم Zack Snyder’s Justice League را دارند، آنا ساوایی که در سریال Pachinko ایفای نقش کرده بود، الیسا لاسوفسکی در سریال Versailles و جو تیپت در سریال که Mare of Easttown نقش آفرینی داشت در حال حاضر اولین بازیگران سریال Godzilla هستند.

بازیگران سریال گودزیلا

بعد از جنگ بین گودزیلا و تایتان‌ها در سان فرانسیسکو، بخش زیادی از شهر نابود می‌شود. سریال گودزیلا دقیقا به حوادث رخ داده بعد از این نبرد مربوط می‌شود. بعد از این اتفاقات، اکنون مردم پذیرفته‌اند که داستان مربوط به هیولاها، داستان نیست و واقعیت دارد. سریال گودزیلا یک خانواده را به تصویر می‌کشد که در یک مسافرت هستند. این خانواده قصد ماجراجویی و کشف اسرار پنهانی را دارند. از طرفی هم، همین خانواده به دنبال میراثی هستند که مربوط به سازمان مخفی و مرموز مونارک است.

کارگردانی دو قسمت اول سریال گودزیلا را، «مت شکمن» بر عهده خواهد داشت. این کارگردان قبلا در کارنامه خود سریال WandaVision را به ثبت رسانده است. البته شکمن علاوه بر این‌ که کارگردان دو قسمت اول سریال خواهد بود، تهیه کنندگی اجرایی آن را نیز بر عهده خواهد داشت.

در این سریال، ساوایی نقش کیت، واتابه نقش کنتارو، کلمونس نقش می، تیپت نقش تیم و لاسوفسکی نقش دووال را بازی خواهند کرد. طبق اعلام اپل، شورانر سریال Godzilla and the Titans، کریس بلک خواهد بود. کریس بلک قبلا نویسنده سریال Star Trek: Enterprise و سریال Outcast نیز بوده است.

علاوه بر بلک و شکمن، جوبی هارولد، توری تونل، هیرو ماتسوکا و تاکماسا آریتا نیز به عنوان تهیه کنندگان اجرایی در این کار حضور خواهند داشت. همچنین اخیرا و طبق اعلام برادران وارنر، مشخص شده که ادامه فیلم Godzilla vs Kong، در تاریخ ۱۵ مارس سال ۲۰۲۴ برابر با (۲۵ اسفند سال ۱۴۰۲) در پرده سینما نمایش داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بازیگران سریال گودزیلا چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر