;
coinex

آپدیت اندروید 12 برای گلکسی M11 ارائه شد

با ارائه آپدیت اندروید 12 برای گلکسی M11 ، به نظر می‌رسد که غول کره‌ای دنیای تکنولوژی، اهتمام خاصی به آپدیت نرم‌افزاری گوشی‌های خود داشته باشد.

امروز رابط کاربری One UI 4.1 به گوشی گلکسی ام 11 سامسونگ رسید و این خود نشانه‌ای از عزم جدی سامسونگ برای به‌روزرسانی سیستم‌عامل گوشی‌هایش است. در حال حاضر کار سامسونگ به جایی کشیده که حتی این گوشی ارزان قیمت مربوط به 2 سال پیش را هم به اندروید 12 تجهیز کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ 2022

آپدیت اندروید 12 برای گلکسی M11

البته باید بدانید که در حال حاضر تنها کاربران در ویتنام موفق به دریافت و آپدیت گوشی گلکسی M11 خود به اندروید 12 شده‌اند، اما مطمئنا کاربران در دیگر مناطق دنیا نیز به زودی می‌توانند بروزرسانی جدید را دریافت کنند. اساسا دو هفته‌ای طول می‌کشد تا این آپدیت برای همه مناطق جهان عرضه شود، اما آنچه اهمیت دارد،‌ آغاز این فرایند است.

آپدیت اندروید 12 برای گلکسی M11 ارائه شد

آپدیت اندروید 12 برای گلکسی ام 11 با شماره ساخت M115FXXU3CVF6 برای این گوشی در ویتنام عرضه شده و پچ امنیتی ماه ژوئن 2022 را نیز شامل می‌شود. البته در حال حاضر 2 روز است که وارد ماه جولای شده‌ایم ولی این چیزی از ارزش پچ امنیتی ژوئن کم نمیکند.

این نکته را در نظر داشته باشید که Galaxy M11 سامسونگ از آنجایی که یکی از گوشی‌های پایین‌رده سامسونگ است شاید همه ویژگی‌های رابط کاربری One UI 4.1 را دریافت نکند و تنها به برخی از ویژگی‌های این رابط مجهز شود. البته در هر حال باید تا زمان انتشار جهانی این بروزرسانی، برای صحبت درباره جزئیات صبر کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ارائه آپدیت اندروید 12 برای گلکسی M11 چیست؟ نظرات خود در این باره را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر