;
coinex

دوست پسر جدید شکیرا را ببینید [+عکس]

تصاویر دوست پسر جدید شکیرا در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

شکیرا دوست پسر جدید خود را از میان انبوهی از درخواست ها پس از جدایی او از پیکه، مدافع بارسلونا انتخاب کرد. شکیرا خواننده کلمبیایی معروف است. شکیرا شهرت جهانی دارد و تمام دنیا با آهنگ های او خاطره دارند. شکیرا هم اکنون 45 سال دارد.

دوست پسر جدید شکیرا را ببینید [+عکس]

دوست پسر جدید شکیرا در حال قایق سواری همه را شوکه کرد بعد از جدایی از پیکه این خواننده تصویری از خود و یک پسر جوان را به اشتراک گذاشت که واکنش هایی را در پی داشته است.

پس از جدایی شکیرا از پیکه، خواننده کلمبیایی با درخواست های زیادی از سوی چهره های نام آشنا در اینستاگرام مواجه شد اما بنظر می رسد سرانجام انتخاب او چهره مشهوری نیست.  شکیرا سالهاست با پیکه فوتبالیست معروف ازدواج کرده است. شکیرا و پیکه دو فرزند 7 و 9 ساله دارند. حال بعد از طلاق جانی دپ از امبر هرد ، طلاق شکیرا و پیکه به موضوع داغ رسانه ها تبدیل شده است. گفته می شود: پیکه بعد از 10 سال به شکیرا خیانت کرده و پای دختر 20 ساله دانشجو میان او و همسرش باز شده است.

دوست پسر جدید شکیرا را ببینید [+عکس]

پیش تر پیکه و شکیرا با انتشار بیانیه ای مشترک رسما جدایی خود را اعلام کردند. شکیرا 45 ساله و پیکه 35 ساله اولین بار اندکی قبل از جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی با هم ملاقات کردند. این بازیکن فوتبال در موزیک ویدیوی شکیرا برای “واکا واکا (این بار برای آفریقا)” ظاهر شد که آهنگ رسمی مسابقات در آن سال بود.

بیشتر بخوانید:

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر