;
coinex

پیش‌بینی کف قیمتی بیت کوین با شاخص MVRV-Z؛ بیت کوین به 15 هزار دلار می‌رسد

یکی از دقیق‌ترین شاخص‌های بازار به نام MVRV-Z نشان می‌دهد بیت کوین (BTC) قبل از آغاز روند صعودی می‌بایست به اصلاح خود ادامه دهد. طبق داده‌های آن‌چین شرکت Glassnode، امتیاز MVRV-Z بیت کوین تا حدود زیادی بازگشت قیمتی را نشان می‌دهد.

بسیاری از داده‌ها نشان می‌دهند که بیت کوین به راحتی از 17600 دلار به پایین حرکت خواهد کرد. Filbflib، یکی از بنیانگذاران مجموعه معاملاتی Decentrader اشاره کرد که امتیاز MVRV-Z هم اکنون در منطقه سبز کلاسیک خود قرار گرفته است. این شاخص همچنان با تراز معادل روند ریزشی گذشته بیت کوین در یک سطح قرار دارد.

تحلیل شاخص MVRV-Z بیت کوین

MVRV-Z میزان بالا و پایین بودن قیمت بیت کوین را نسبت به ارزش منصفانه‌ای که دارد، اندازه‌گیری می‌کند. به عبارت دیگر، MRVV-Z حباب بیت کوین را مورد بررسی قرار می‌دهد. شاخص MVRV-Z از ارزش فعلی بازار و داده‌های واقعی قیمت به همراه انحراف استاندارد استفاده می‌کند تا سقف و کف‌های احتمالی بیت کوین را شناسایی کند.

پیش‌بینی کف قیمتی بیت کوین با شاخص MVRV-Z؛ بیت کوین به 15 هزار دلار می‌رسد

طبق داده‌های LookIntoBitcoin، شاخص MVRV-Z در گذشته تمامی سقف و کف‌های بیت کوین را با دقت دو هفته‌ای به درستی تشخیص داده است. این شاخص در گذشته چند بار به زیر ناحیه سبز نفوذ کرده که آخرین بار آن به مارس 2020 باز می‌گردد.

کف قیمتی بیت کوین 15600 خواهد بود!

به نقل از Techtrends.news ، با توجه به نمودار شاخ MVRV-Z می‌توان متوجه شد که 15600 به احتمال زیاد کف قیمتی بیت کوین خواهد بود. اکانت توییتری معروف CryptoBullet نواحی مهم‌ترین حمایت‌های بیت کوین را مشخص نمود. حمایت 16 هزار دلاری با محاسبه میانگین انحراف از میانگین متحرک 50 روزه بیت کوین به دست آمده است.

پیش‌بینی کف قیمتی بیت کوین با شاخص MVRV-Z؛ بیت کوین به 15 هزار دلار می‌رسد

به گفته CryptoBullet، حمایت‌های 14 هزار دلار (سقف 2019 Echo Bubble)، 12.2 هزار دلار (نقدینگی سلسیوس) و 10.7 (ناحیه حساس حمایتی) سایر حمایت‌های مهم بزرگترین رمزارز بازار به شمار می‌روند.

میزان شاخص RSI بیت کوین در حال حاضر به پایین‌ترین سطح خود رسیده است. سطح فعلی RSI نشان‌دهنده وضعیت فروش بیش از حد در بازار است. این شاخص هم اکنون زیر اوج چرخه Halving قبلی یعنی 20 هزار دلار قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پیش‌بینی قیمت بیت کوین با شاخص‌های درون شبکه‌ای (on-chain) چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر