;
coinex

پیش‌بینی مدیرعامل بایننس از آینده DeFi؛ غیرمتمرکزها تا ده سال آینده متمرکزها را کنار می‌زنند

به عقیده مدیرعامل بایننس پلتفرم‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) و صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) در درازمدت از همتایان متمرکز خود پیشی خواهند گرفت.

چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس در مصاحبه جدید خود با کانال یوتیوبی Bankless پیش‌بینی کرد که طی 10 سال آینده، پروژه‌های غیرمتمرکز بلاک چین جایگاهی بالاتری از اقتصاد متمرکز (CeFi) و صرافی‌های متمرکز (CEX) خواهند داشت.

پیش‌بینی مدیرعامل بایننس درباره DeFi

ژائو معتقد است پروتکل‌های رمزنگاری متمرکز در نهایت از پروتکل‌های غیرمتمرکز جدا خواهند شد. مدیر عامل بایننس به آینده‌ای امید دارد که در آن هر دو حوزه متمرکز و غیرمتمرکز بتوانند در کنار هم فعالیت کنند. به عقیده ژائو، بسیاری از افراد همچنان روش‌های سنتی و مرسوم را برای دسترسی به حساب‌های خود ترجیح می‌دهند. مدیر عامل Binance در ادامه افزود:

من فکر می‌کنم در 5 یا 10 سال آینده، صرافی‌های غیرمتمرکز بزرگتر از صرافی‌های متمرکز شوند. من بازه زمانی نهایت 10 ساله را درنظر گرفته‌ام. دیفای بزرگتر از CeFi خواهد شد.

پیش‌بینی مدیرعامل بایننس از آینده DeFi

مدیرعامل Binance اعتقاد دارد همچنان زمان زیادی تا اتمام کار صرافی‌های متمرکز باقی‌مانده است. حدود 5-10 سال طول می‌کشد تا DeFi جایگاه CeFi را به دست آورد. به عقیده چانگ پنگ ژائو، صرافی‌های متمرکز تا چند دهه آینده به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

در حال حاضر بسیاری از افراد با ایمیل و پسوردها راحت‌تر هستند. اگر از نسل والدین خود بپرسید، به احتمال زیاد استفاده از USB را به کلید خصوصی بلاک چین ترجیح می‌دهند.

به عقیده مدیرعامل بایننس، حوزه DeFi به قدری پیشرفت خواهد کرد که در آینده صنعت غیرمتمرکز بسیار کاربردی‌تر از فضای متمرکز شود. این فرآیند بسیار آسان می‌شود؛ زیرا کاربران احتیاج به احراز هویت (KYC) نخواهند داشت. در اقتصاد غیرمتمرکز هیچ نیازی به انجام فرآیندهای سخت و خسته‌کننده نیست. شما می‌توانید کنترل کیف پول خود را در دست بگیرید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پیش‌بینی مدیر عامل بایننس درباره آینده حوزه DeFi چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: dailyhodl

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر