;
coinex

تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok به زودی مشخص می‌شود

تام هندرسون اینسایدر برجسته و مستقل در Exputer، گفته است که تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok ممکن است در همین چند ماه آینده باشد.

با توجه به آخرین اخبار بازی منتشر شده، یکی از اینسایدرهای معروف یعنی تام هندرسون تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok را در 11 نوامبر (20 آبان) حدس زده است. این حدس و گمان با شایعه‌های قبلی در مورد انتشار این بازی مطابقت دارد.

گمانه زنی هندرسون از تاریخ انتشار این عنوان به دلیل بررسی تاریخ عرضه بازی‌های دیگر بوده است. ظاهرا قرار است نسخه جدید بازی Need for Speed در تاریخ 4 نوامبر (13 آبان) به فروشگاه‌ها راه پیدا کند و یوبی‌سافت نیز در نظر دارد که عنوان Avatar: Frontiers of Pandora را در 18 نوامبر (27 آبان) منتشر کند. با این حساب ممکن است تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok در بین این دو عنوان قرار بگیرد. همچنین این شایعه با انتشار بازی‌های فرست پارتی سونی که در روزهای جمعه اتفاق می‌افتد نیز هم‌خوانی دارد.

تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok

گزارش هندرسون در Exputer جزئیاتی را نیز در مورد نسخه‌‌های کالکتور این بازی نشان می‌دهد. نسخه‌های کالکتور قرار است به‌نام‌های Collector’s Edition و Jotnar Edition نامگذاری و عرضه شوند.

شایعه شده است که هر دو نسخه کالکتور دارای یک کپی از چکش Mjolnir در مقیاس 1:1 هستند. ظاهرا نسخه Jotnar Edition شامل چکش Mjolnir و یک کپی از بازی خواهد بود و نسخه Collector’s Edition نیز شامل موارد بیشتری از جمله نقشه بازی و برخی برچسب‌ها خواهد بود.

اخیرا کوری بارلوگ مدیر خلاق سانتا مونیکا سونی، در حساب رسمی توییتر خود به صحبت با طرفداران پرداخته است. بارلوگ از هواداران خواست که صبور باشند و اشاره کرد که اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ عرضه و دیگر موارد این بازی در اولین فرصت ممکن با آن‌ها به اشتراک گذاشته خواهد شد.
بازی God of War Ragnarok ممکن است به زودی منتشر شود
تاکنون تاریخ عرضه رسمی برای بازی God of War Ragnarok از سوی سونی اعلام نشده است اما با توجه به شایعه‌های اخیر هندرسون باید منتظر ماند و دید که در نهایت این بازی در چه روزی برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 به‌عنوان یک انحصاری مورد انتظار، منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

شما هم منتظر اعلام تاریخ انتشار این عنوان مورد انتظار هستید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamingbolt

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر