;
coinex

شیائومی Mi Band 7 پرو با ظاهری متفاوت و خاص عرضه می‌شود

دستبند هوشمند شیائومی Mi Band 7 پرو به نظر شبیه یک ساعت هوشمند عرضه خواهد شد. این محصول به همراه گوشی هوشمند شیائوم 12S فردا رونمایی می‌شود.

کمپانی شیائومی به زودی از محصولات جدید خود رونمایی خواهد کرد. این شرکت مدت‌هاست که بر روی محصول جدید خود که مرتبط با تناسب اندام است کار می‌کند. شیائومی امسال با عرضه‌ی S1 و S1 Active و همچنین Mi Band 7 ممکن است موفقیت‌های بزرگی را کسب کند. در حال حاضر نسخه‌ پیشرفته‌تر می بند 7 که بسیار حرفه‌ای‌تر به نظر می‌رسد قرار است به گفته‌ی خود شرکت در تاریخ چهار جولای، در چین رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: جدیدترین و بهترین ساعت های هوشمند 2022

مشخصات فنی شیائومی Mi Band 7 پرو

طبق گفته‌ی وبسایت AndroidPolice، فردا مراسم رونمایی از شیائومی Mi Band 7 به همراه محصول دیگر این شرکت یعنی سری 12S خواهد بود. به نظر این خبر قطعی است زیرا شیائومی در حساب رسمی پلتفرم ویبو خود نیز تیزری از این محصولات منتشر کرده است که ادعا می‌کند این دستبند تجربه‌ی حرفه‌ای‌تری در زمینه‌ی ورزش و سلامت به کاربران خود، عرضه خواهد کرد.

اگرچه هنوز اطلاعات زیادی در مورد این دستبند جدید در دست نداریم، اما افشاگر معروف تکنولوژی DigitalChatStation با انتشار دو تصویر از این دستبند سلامت اطلاعات دقیق‌تری از ساختار این محصول ارائه داده است.

شیائومی Mi Band 7 با ظاهری متفاوت از نسل قبلی عرضه می‌شود + تاریخ رونمایی

با اهمبت‌ترین اطلاعی که این تصاویر از دستبند شیائومی Mi Band 7 افشا کرد، تفاوت ظاهری آن با نسل قبلی خود است. به نظر می‌رسد این محصول بیشتر یک ساعت هوشمند است تا یک دستبند سلامت.

این دستگاه در 2 رنگ بندی سیاه و سفید عرضه می‌شود. هرچند هنوز مشخص نیست که آیا این محصول در رنگ‌بندی‌های متنوع دیگر نیز ارائه خواهد شد یا نه. این دستبند مجهز به بدنه‌ای فلزی خواهد بود، و در رنگ سفید این بدنه‌ی فلزی با رنگ طلایی تولید می‌شود. البته نکته‌ی مهم دیگر آن است که برخلاف دستبندهای قبلی که از صفحه‌نمایش مستطیلی خمیده بهره می‌برند، نمایشگر Mi Band 7 Pro در شکل مربع است.

طبق گزارش‌های منتشر شده، دستبند Mi Band 7 Pro از قابلیت موقعیت‌یاب داخلی (GPS) برای ردیابی فعالیت‌های کاربر بهره می‌برد؛ این ویژگی در نسخه‌ی قبلی یعنی Band 7 استاندارد وجود ندارد. علاوه بر این تغییرات، انتظار می‌رود شیائومی با ارتقای ظرفیت باتری این محصول، بکوشد رضایت کاربران را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شیائومی Mi Band 7 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو  و دیگر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر