;
coinex

اطلاعات جدیدی از Call of Duty: Modern Warfare 2 لو رفت

تصاویر جدیدی از نسخه موبایل وارزون لو رفته است که اطلاعات جدیدی از Call of Duty و بازی Black Ops 5 را برای علاقه‌مندان افشا می‌کند.

اکانتی که این تصاویر را منتشر کرده بود، به دلیل زیرپا گذاشتن قوانین کپی رایت مسدود شده است. لو رفتن اطلاعات بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 اگرچه شاید از نظر شرکت بازی‌سازی غیرقانونی باشد، اما بازیکنان این بازی را هیجان زده کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2021

اطلاعات جدیدی از Call of Duty: Modern Warfare 2

تصاویر توسط کاربری به نام R3AL1TYUK فاش شده‌اند و اکنون این اکانت توسط توییتر به خاطر زیر پا گذاشتن قوانین کپی رایت مسدود شده است. اولین تصاویر لو رفته از مدرن وارفر ۲ مربوط به نقشه‌های گرند پری، میدان نفت (Oilfield) و موزه می‌شود.

کال آف دیوتی بلک آپس ۵ هنوز در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد و در سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه خواهد شد. همانطور که می‌دانید اکتیویژن تصمیم گرفته سال آینده نسخه جدیدی از کال آف دیوتی منتشر نکند تا این فرانچایز کمی استراحت کند. کاربر R3AL1TYUK، لیستی از نام دیگر نقشه‌‌های “کال اف دیوتی: مدرن وارفر ۲” منتشر کرده و احتمالا در آینده تصاویر آن‌ها را هم لو خواهد داد:

  1. Dogtown
  2. Esports Gym
  3. Exhume
  4. Fallout
  5. Favela
  6. Firing Range
  7. Floating Bay
  8. Killhouse
  9. Lighthouse
  10. Luxury
  11. Mountain Town
  12. Narcos

همه چیز به Call of Duty خلاصه نمی‌شود و در فایل‌های نسخه موبایل وارزون تصاویری از بازی بعدی استودیو Treyarch نیز وجود داشت. این بازی که دنباله Call of Duty Black Ops محسوب می‌شود، روی جنگ خلیج فارس تمرکز دارد. هواپیمای F117 که در تصویر بالا می‌بینید در آن دوره مورد استفاده قرار می‌گرفت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره اینکه اطلاعات جدیدی از Call of Duty: Modern Warfare 2 لو رفته چیست؟ نظرتان را با ما در تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر