;
coinex

نسخه جدید بازی Infamous و Sly Cooper ساخته می‌شود؟

آیا می‌توان امید داشت که در آینده کمپانی ساکر پانچ پروداکشنز نسخه جدید بازی Infamous و Sly Cooper را برای طرفداران این مجموعه توسعه دهد؟

مجموعه بازی Infamous در سبک اکشن ماجراجویی، توسط Sucker Punch Productions ساخته شده و Sony Computer Entertainment هم آن را برای پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 منتشر کرده است. این مجموعه ماجراهای Cole MacGrath و Delsin Rowe را دنبال می‌کند که باید سرنوشت خود را برای تبدیل شدن به یک شخصیت خوب یا بد تعیین کنند. این مجموعه شامل سه بازی اصلی به‌نام‌های Infamous 2 ،Infamous و Infamous Second Son است. در کنار آن‌ها بسته‌های الحاقی نیز تحت عنوان Infamous: Festival of Blood و Infamous First Light منتشر شدند. همچنین این مجموعه شامل چندین کتاب مصور (Comic Book) با همین نام است که توسط دی‌سی روانه بازار شده است.

Sly Cooper نیز مجموعه‌ بازی است که در سبک پلتفرمر و مخفی‌کاری برای پلی استیشن 2، پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا عرضه شده است. سه بازی اول این سری توسط Sucker Punch Productions ساخته شده‌اند. در حالیکه نسخه چهارم این بازی زمانی که ساکر پانچ مشغول ساخت بازی Infamous بود توسط Sanzaru Games توسعه داده شد. سه بازی اول توسط Sanzaru Games با عنوان The Sly Collection با کیفیت بالا برای پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا بازسازی شدند.

نسخه جدید بازی Infamous و Sly Cooper

با توجه به آخرین اخبار بازی منتشر شده، کمپانی ساکر پانچ پروداکشنز طی یک بیانه تایید کرد که در حال حاضر هیچ نسخه جدیدی از بازی Infamous یا Sly Cooper توسط این کمپانی یا هر استودیو دیگری در دست توسعه نیست.
نسخه جدید بازی Infamous و Sly Cooper ساخته می شود؟
این کمپانی اعلام کرد: «از آن‌جایی که بازی‌های ما در مقیاس و پیچیدگی‌های گسترده توسعه داده شده و رشد می‌کنند، به توجه کامل استودیوی ما نیاز دارند. در نتیجه در حال حاضر با توجه به تمرکز کامل بر روی پروژه فعلی‌مان، هیچ برنامه‌ای برای ساخت نسخه جدید بازی Infamous یا Sly Cooper نداریم و هیچ استودیو دیگری نیز در حال حاضر روی پروژه‌های مرتبط با این فرنچایزها کار نمی‌کند. این شخصیت‌ها بسیار خاص هستند، برای ما بسیار عزیر هستند، بنابراین ما هرگز نمی‌گوییم هرگز و ممکن است روزی به ساخت نسخه جدید این فرنچایزها روی آوریم، اما به‌طور قطع در حال حاضر هیچ بازی Infamous یا Sly Cooper در دست توسعه قرار ندارد.»

در اخبار مرتبط بیان شده است که Sucker Punch Productions به‌زودی سرورهای محتوای تولید شده توسط کاربران بازی inFAMOUS 2 را در دست تعمیر و نگهداری قرار خواهد داد و آن‌ها را به مکان جدیدی منتقل خواهد کرد تا بتواند مدت طولانی‌تری آن‌ها را فعال نگه دارد. به هر ترتیب، این سرورها نیز در نهایت روزی برای همیشه خاموش خواهند شد، اما Sucker Punch Productions امیدوار است تا زمانی که بازیکنان فعال برای بازی وجود داشته باشند، آن‌ها را فعال نگه خواهد داشت.

همچنین این استودیو در حال کار بر روی محتوای دانلودی Cole’s Legacy برای بازی Infamous: Second Son است که قبلا فقط به عنوان بخشی از نسخه Collector’s Edition بازی در دسترس قرار داشت. حال ساکر پانچ می‌خواهد این محتویات قابل دانلود را از طریق فروشگاه پلی استیشن برای تمامی مناطق در دسترس قرار دهد تا بازیکنانی که تاکنون موفق به تجربه آن نشده‌اند، بتوانند این شانس را داشته باشند که آن‌را بازی کنند.

بیشتر بخوانید:

شما هم منتظر نسخه‌های جدید دو بازی Infamous و Sly Cooper هستید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gematsu

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر