;
coinex

موتورولا موتو X30 پرو با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، رکورد AnTuTu را شکست!

اخیرا اطلاعاتی از یک گوشی پرچمدار جدید موتورولا با نام موتورولا موتو X30 پرو فاش شده است که حکایت از محصولی بسیار جذاب و قدرتمند دارد.

انتظار می‌رود که پرچمدار جدید موتورولا با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و قابلیت‌های تصویربرداری بسیار بالایی عرضه شود. در اقدامی عجیب اما شرکت تحت مالکیت برند لنوو تصمیم گرفته تا امتیاز بنچمارک انتوتو این گوشی را منتشر کند.

با کمال تعجب، باید گفت که این گوشی در بنچمارک معتبر انتوتو امتیازی بسیار بالاتر از هر گوشی اندرویدی، حتی از شیائومی 12S پرو که هنوز (در زمان نگارش این مطلب) معرفی نشده کسب کرده است. دیروز برخی رسانه‌ها مدعی رکوردشکنی 12 اس پرو در بنچمارک انتوتو شدند، اما موتورولا این امتیاز را به نام خود ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید: قدرتمندترین گوشی های ماه ژوئن 2022 بر اساس بنچمارک AnTuTu

موتورولا موتو X30 پرو با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1

موتورولا موتو X30 پرو با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، رکورد AnTuTu را شکست!

چن جین، مدیر کل بخش موبایل برند لنوو، دیشب در ویبو کارت امتیاز موترولا ایکس 30 پرو در انتوتو را منتشر کرد. به گفته جین، امتیاز کلی این گوشی رقم حیرت انگیز 1.114.761 است که به مراتب بالاتر از همه گوشی‌های پرچمدار فعلی در بازار است. شیائومی 12 اس پرو نیز که دقیقا از اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بهره‌مند است، بنابر شایعات در بنچمارک انتوتو امتیاز قابل توجه 1.113.135 را کسب کرده است.

در هر حال اما این موتورولا X30 Pro است که بالاترین امتیاز اندرویدی‌ها در تاریخ انتوتو را کسب کرده است. حتی بالاتر از گوشی‌های گیمینگ رده‌بالایی چون بلک شارک 5. البته باید دید ایسوس ROG Phone 6 که به زودی عرضه می‌شود، آیا می‌تواند امتیازی بهتر از موتو ایکس 30 Pro کسب کند یا خیر.

موتورولا موتو X30 پرو با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، رکورد AnTuTu را شکست!

گفته شده که گوشی جدید موتورولا اساسا محصول جذابی از نظر سخت‌افزاری است. برای مثال این پرچمدار جدید احتمالا اولین گوشی دنیا با سنسور 200 مگاپیکسلی سامسونگ است که قدرت تصویربرداری فوق‌العاده‌ای دارد. این گوشی همچنین از شارژ سریع 120 واتی و شارژ بی‌سیم 30 یا 50 واتی پشتیبانی می‌کند.

در مورد نمایشگر، انتظار یک پنل اولد 6.67 اینچی را با وضوح تصویر FHD پلاس داریم که از نرخ نوسازی صفحه 144 هرتزی بهره‌مند است. در مورد دوربین سلفی نیز گفته می‌شود که یک سنسور بزرگ 60 مگاپیکسلی در موتو X30 Pro تعبیه شده است. این گوشی شاید تا اواخر ماه جولای رسما رونمایی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رکوردشکنی موتورولا موتو X30 پرو در انتوتو چیست؟ ایا شما هم مشتاق تجربه استفاده از دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ در این گوشی هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر