;
coinex

تجاوز به رانندگان ایرانی در عراق ؛ ماجرا چیست؟

در ویدیویی که در فضای مجازی دست به دست می‌شود، فرعی مدعی تجاوز به رانندگان ایرانی در عراق و توسط عراقی‌ها است. اما ماجرا چیست؟

مدتی است که ویدیویی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که در آن فردی مدعی تجاوز عراقی ها به کامیون داران ایرانی شده است. اما ماجرا به نظر اندکی اغراق شده و پیچیده می‌رسد.

بیشتر بخوانید: یارانه معیشتی ملک سلمان به عربستانی ها چقدر است؟

تجاوز به رانندگان ایرانی در عراق

شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه درباره شایعه تجاوز به کامیون داران ایرانی در عراق گفته که در ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شده،‌ فردی با هدف ایجاد اختلاف بین دو ملت دوست و همسایه، ایران و عراق ادعای تجاوز عراقی ها به رانندگان کامیون ایرانی را مطرح می‌کند.  وی تصریح کرد:

براساس بررسی‌های انجام شده کذب بودن این ادعا اثبات شد و موضوع در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفت و سربازان گمنام امام زمان (عج) شخص مورد نظر را شناسایی و دستگیر کردند و اکنون وی تحت قرار بازداشت و بازجویی قرار دارد.

تجاوز به رانندگان ایرانی در عراق ؛ ماجرا چیست؟

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه این فرد بر کذب بودن ادعاهای خود اقرار کرده است گفت:

براساس شواهد احتمالا این فرد با شبکه‌ها و رسانه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران در ارتباط باشد.

به گفته این مقام مسئول قضایی، بازجویی از این فرد همچنان ادامه دارد و سه نفر دیگر نیز در این باره دستگیر شده‌اند. دادستان کرمانشاه با اشاره به دیدار اخیری که بین مسئولان قوه قضاییه با مقام معظم رهبری انجام شد گفت که در این نشست،‌ رهبری خواستار جدی گرفتن موضوع نشر اکاذیب در فضای مجازی شدند و در این رابطه و با توجه به تاثیرات  منفی این موضوع در جامعه، خواستار برخورد شدید با انتشار دهندگان مطالب کذب شدند که سبب تشویش اذهان عمومی می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر