;
coinex

زرخودرو رقیب جدید ایران خودرو و سایپا سالانه یک میلیون خودرو تولید می‌کند

با توجه به خبری که ساعاتی پیش منتشر شد،‌ گروه صنعتی زر مجوز تولید خودرو دریافت کرده و حالا زرخودرو سومین قطب خودروسازی ایران خواهد بود.

جدیدترین خبرها حاکی از این است که یک خودروساز جدید نیز مجوزی برای تاسیس کارخانه خودروسازی در ایران اخذ کرده است. مهدی امینی مدیر اجرایی گروه زر در نشست خبری با رسانه ضمن بیان این خبر، توضیح داد که تا به حال گروه زرخودرو یک ساختمان در شیخ بهایی برای امور اداری در اختیار گرفته است.

بیشتر بخوانید: شرایط فروش ام وی ام X55 بدون قرعه کشی تیر 1401 + قیمت

زرخودرو سومین قطب خودروسازی ایران

به گفته آقای امینی، یک زمین بالغ بر 440 هکتار نیز در استان البرز برای تاسیس کارخانه خریداری شده است که نیاز به تغییر کاربری دارد. وی افزود:

زرخودرو جواز تاسیس برای ساخت یک میلیون دستگاه انواع خودروی مختلف، از خودروی اقتصادی گرفته تا خودروی سواری و باری را کسب کرده است.

زرخودرو سومین قطب خودروسازی ایران ؛‌ رقیب جدید ایران خودرو و سایپا چه زمانی آغاز به کار می‌کند؟

امینی در ادامه گفته که در این باره با چند برند مذاکراتی انجام شده و زمانی که این مذاکرات به نتیجه برسد، نتایج اعلام خواهد شد. امینی در ادامه از درج نماد زرنام خبر داد و افزود:

هدف شرکت بورس با عرضه اولیه انگیزه دادن به بازار است، به همین دلیل عرضه‌های اولیه معمولا با قیمت پایین‌تر نسبت به ارزش واقعی عرضه می شود، این موضوع درمورد زرنام نیز صدق می‌کند.

او البته درباره اینکه قرار است چند درصد از سهام این شرکت در بورس عرضه شود گفت که هنوز چیزی مشخص نیست اما سقف تعیین شده برای این موضوع، یعنی 25 درصد رعایت خواهد شد. یکی از مدیران گروه صنعتی زر درباره تولید خودروی جدید توضیحاتی داده و گفته بود قرار است انقلابی در صنعت خودروسازی ایران ایجاد شود و خودرو‌های کاملا متفاوتی وارد بازار شود. خودروهایی متفاوت با آنچه در ۴۰ سال گذشته تولید شده است. یکی دیگر از وعده‌هایی که این گروه داده‌‌اند تولید خودروهای باکیفیت و البته اقتصادی است.

قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی زر ماکارون خاطر نشان کرد: جواز تولید زر خودرو برای گروه صنعتی زرماکارون از سوی وزارت صمت صادر شده است.  زرخودرو ساختمان مرکزی و زمینی به مساحت تقریبی ۴۴۰ هکتار در استان البرز – اتوبان کرج خریداری و جواز تاسیس ساخت یک میلیون دستگاه انواع خودروهای مختلف، از خودروی اقتصادی تا خودروی سواری و انواع کامیون و کامیونت را گرفته است.

آپدیت: زر خودرو مجوز گرفت

چندی پیش خبر ورود شرکت زر ماکارون به عرصه خودروسازی رسانه‌ای شد. حالا قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی زر ماکارون از صدور مجوز وزارت صمت برای تولید خودرو توسط این شرکت خبر می‌دهد. قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی زر ماکارون خاطر نشان کرد: جواز تولید زر خودرو برای گروه صنعتی زرماکارون از سوی وزارت صمت صادر شده است. زرخودرو ساختمان مرکزی و زمینی به مساحت تقریبی ۴۴۰ هکتار در استان البرز – اتوبان کرج خریداری و جواز تاسیس ساخت یک میلیون دستگاه انواع خودروهای مختلف، از خودروی اقتصادی تا خودروی سواری و انواع کامیون و کامیونت را گرفته است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تاسیس زرخودرو سومین قطب خودروسازی ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (86 نظر)

    غذا ساز بیاد خودرو ساز بشه چه شود ، مثل خیلی چیز های رایج دیگه ،کسی که یک عمر متخصص در صنعت غذایی شده بهتره که در همون صنعت با تجربیاتی که داره زمینه های رشد رو فراهم کنه ولی حالا می خواد بره یک صنعت دیگه رو از صفر شروع کنه بعد از سی سال بشه چیزی که الان در صنعت غذایی شده ،مثل اینکه یک پزشک بیاد بره در کار نقشه کشی ساختمان شروع به کار کنه

    پاسخ

    امیدوارم موقع دم کشیدن شفته نشن و به هم نچسبن ماشینا
    خوشپخت و خوش عطر باشن🤪

    پاسخ

    یا اباالفضل خدا بهمون رحم کنه دوتا قطب داشتیم سومی اش هم اومد دیوانه خانه ی لنگه در کم داشت که اون هم اوردن

    پاسخ

    خودرو اتوماتیک ملی تولید کنید

    پاسخ

    برای یکبار هم که شده خوشبین باشیم
    این خودرو ساز چون بخش خصوصی هست و مدیر ارشدش جناب سلطانی یک کارآفرین واقعی هستن ، میتونه موفق باشه
    اگر خودرو برقی رو بتونن تولید کنن و جا بندازن در ایران و منطقه ، کشورمون میشه قطب خودروهای برقی
    دوره خودروهای دودی به سر رسیده

    پاسخ

    وقتی ماکارونی قیمتش ۱۰ برابر بشه همین میشه دگ
    دگ گند زدن به همه چی

    پاسخ

    تا گوساله گاو شود، دل صاحبش آب شود!!!

    پاسخ

    خنده داره
    تمام این بازیها فقط در جهت فریب مردمه
    اگه راست میگن بجای اینکه یک شرکت مریض جدید تاسیس کنند شرکتهای بیماری که الان هست رو درمان کنند
    فقط فریب و فریب و فریب قسم میخورم ۱۰ سال دیگه که زر راه بیفته راهی رو میره که بقیه رفتن و یک بار مضاعفی بر ملت تحمیل خواهد کرد

    پاسخ