;
coinex

مدیر عامل بایننس روی چه ارزهایی سرمایه‌گذاری کرده است؟

مدیر عامل بایننس پس از پیش‌بینی 70 هزار دلاری شدن بیت کوین، روی برخی رمزارزها نظیر BTC و BNB سرمایه‌گذاری کرد.

علی‌رغم ریزش بازارهای مالی، چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس، به نگه داشتن دارایی‌های دیجیتال خود ادامه می‌دهد. CZ در توییت اخیر خود اعلام کرد برای نشان دادن حسن نیت و اعتقاد قوی خود به بازار رمزارزها، دارایی‌های بیت کوین (BTC) یا بایننس کوین (BNB) خود را نفروخته است.

اعتقاد شدید مدیر عامل بایننس به بازار رمزارزها

بر اساس داده‌های CoinGecko، بیت کوین و بایننس کوین، دو ارز دیجیتال محبوب بازار، به ترتیب 70.85 و 65.86 درصد با سقف تاریخی خود فاصله دارند. CZ در مصاحبه خود با خبرگزاری Associated Press در سال 2021، گفته بود که پس از فروش خانه خود در سال 2014 اقدام به خرید بیت کوین کرده است. قیمت بیت کوین بلافاصله پس از سرمایه‌گذارای CZ، از 600 دلار به 200 دلار رسید، اما او هیچ یک از بیت کوین‌های خود را نفروخت.

مدیر عامل بایننس بر روی این رمزارزها سرمایه‌گذاری کرده است

علی‌رغم مواجه شدن بزرگترین رمزارز بازار با چندین چرخه صعودی و نزولی متعدد، مدیر عامل بایننس توانسته تا حد زیادی سرمایه اولیه بیت کوین خود را حفظ کند. ژائو همچنین اعلام کرد بایننس کوین، توکن بومی صرافی بایننس، بیشترین سهم از کل دارایی‌ او را به خود اختصاص داده است. ژائو همچنین یک سرمایه‌گذار قهار در بازار بورس نیز به شمار می‌رود.

پیش‌بینی‌های مدیر عامل بایننس از آینده بازار کریپتوکارنسی

بر اساس شاخص «Billionaire Index» سایت بلومبرگ، ثروت ژائو در حال حاضر 18.7 میلیارد دلار تخمین زده شده است. مدیر عامل صرافی بایننس 77امین فرد ثروتمند دنیا به شمار می‌رود. دارایی‌های او به دلیل وضعیت وخیم بازار ارزهای دیجیتال، 77 میلیارد دلار کاهش یافته است.

ثروتمندترین کارآفرین ارزهای دیجیتال، نسبت به چرخه نزولی بازار رمزارزها بی‌تفاوت است. ماه گذشته، ژائو پیش‌بینی کرد که بیت کوین ممکن است در چند ماه یا چند سال آینده موفق به بازیابی محدوده 70 هزار دلاری شود.

CZ اعتقاد دارد مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیرعامل شرکت مایکرو استراتژی (MicroStrategy)، بیشترین سود ممکن از بازگشت قیمتی بازارها را به دست خواهد آورد. مایکرو استراتژی در حال حاضر به دلیل کاهش شدید قیمت بیت کوین ضرر زیادی را متحمل شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اعتقاد شدید مدیر عامل بایننس نسبت به بازار رمزارزها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر