;
coinex

تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok به صورت رسمی اعلام شد [+تریلر]

پس از حواشی و شایعه‌های مختلف، تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok با انتشار یک تریلر توسط سونی و استودیو سانتا مونیکا به‌صورت رسمی اعلام شد.

کمپانی سونی و استودیو سانتا مونیکا قرار بود تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok را در 30 ژوئن (9 تیر) فاش کنند. پیش از این، کوری بارلوگ گفته بود که طرفداران هر زمان که اطلاعات آماده باشد، آن‌ را از سوی سونی و سانتا مونیکا دریافت خواهند کرد. اکنون به‌نظر می‌رسد که آنها آماده انتشار اطلاعات رسمی از این عنوان هستند.

دقایقی پیش تریلر 30 ثانیه‌ای جدیدی از بازی God of War Ragnarok منتشر شد. این تریلر شامل دیالوگ‌هایی بین آترئوس و کریتوس و همچنین افشای فنریر است. در اساطیر اسکاندیناوی، فنریر یکی از فرزندان لوکی است، بنابراین جالب است که ببینیم چگونه قرار است در این بازی خودنمایی کند. دیدن کریتوس و آترئوس در رویارویی با گرگی غول پیکر در تریلر به نمایش درآمده نیز می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد. اما تمام این اطلاعات یک طرف و اعلام تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok در آخر تریلر از طرفی دیگر باعث شده تا تمام حواشی درباره تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok تمام شود.

تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok اعلام شد

عنوان God of War Ragnarok در تاریخ 9 نوامبر (18 آبان) برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. با اطمینان می‌توان این بازی را یکی از مورد انتظارترین عناوین سال 2022 در نظر گرفت و بسیاری از طرفداران و منتقدین آن‌را به عنوان کاندیدی برای بهترین بازی سال تصور کرده‌اند. اما با وجود یکی دیگر از کاندیدهای بهترین بازی سال 2022 یعنی Elden Ring باید منتظر ماند و دید که این بازی چقدر عالی می‌تواند ظاهر شود تا بتواند در این رقابت Elden Ring را شکست دهد. اما با همه این تفاصیر حداقل در حال حاضر تاریخ انتشار این عنوان را می‌دانیم.

تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok به صورت رسمی اعلام شد [تماشا کنید]

توجه: قسمت زیر حاوی اسپویلر است

گنجاندن Fenrir در این‌جا می‌تواند یک پیچش فریبنده برای این فرنچایز  باشد. به این دلیل که بسیاری از کسانی که پایان God of War را دیده‌اند، به‌شدت به این موضوع اعتقاد دارند که نام واقعی Atreus ممکن است لوکی باشد. این موضوع بسیار جالب است زیرا نه تنها در اسطوره شناسی عنوان شده که World Serpent نیز فرزند لوکی است و در بازی و زمان راگناروک به عقب بر می‌گردد، بلکه فنریر نیز همین‌طور است.

تا به این‌جا تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok به‌صورت رسمی مشخص شد. اما برای اطلاع از جزئیات بیشتر باید مقداری صبر داشت. شایعات حاکی از آن است که نمایشگاه پلی استیشن طبق معمول در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد و احتمالا این رونمایی بزرگ بعدی آن نمایشگاه خواهد بود. اما اگر قبل از آن هم اطلاعاتی به بیرون درز پیدا کند، تعجب آور نخواهد بود.

بازی God of War Ragnarok در تاریخ 9 نوامبر (18 آبان) برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر پخش شده از این عنوان را ببینید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok چیست؟ شما این بازی را بر روی پلی استیشن 4 تجربه خواهید کرد یا پلی استیشن 5؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر