;
coinex

مشخصات فنی شیائومی 12 لایت پیش از رونمایی رسمی لو رفت

انتظار می‌رود جدیدترین عضو خانواده شیائومی 12 هم به زودی توسط شیائومی رونمایی شود. با این حال بد نیست نگاهی به مشخصات فنی شیائومی 12 لایت که فاش شده است.

شیائومی که روزهای شلوغی را از سر می‌گذراند، احتمالا به زودی از عضو جدیدی در سری گوشی‌های شیائومی 12 رونمایی خواهد کرد. یک محصول میان‌رده و جذاب که احتمالا با برچسب قیمت اقتصادی روانه بازار می‌شود.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین گوشی های 2022

مشخصات فنی شیائومی 12 لایت

بنابر اعلام رسمی، انتظار می‌رود که شیائومی 12 Lite به زودی رونمایی شود. این گوشی به دلیل خصایص جذابی که دارد تاکنون بارها مورد افشای اطلاعاتی قرار گرفته و تقریبا بسیاری از مشخصات مهم آن را می‌دانیم. بر همین اساس اجازه دهید تا در ادامه با تکیه بر شایعات، مروری بر مشخصات فنی شیائومی 12 لایت داشته باشیم.

مشخصات فنی شیائومی 12 لایت پیش از رونمایی رسمی لو رفت

گفته می‌شود که گوشی جدید شیائومی از نمایشگری آمولد در ابعاد 6.55 اینچی برخوردار باشد که رزولوشن FHD پلاس دارد و نرخ نوسازی صفحه 120 هرتزی را ارائه می‌کند. این نمایشگر همچنین از HDR10 پلاس پشتیبانی می‌کند و تاییدیه Dolby Vision را دریافت کرده است.

در بخش سخت‌افزاری، این میان‌رده جذاب احتمالا به چیپست قدرتمند اسنپدراگون 778G 5G مجهز خواهد شد که با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت همراه شده است. باتری نیز یک سلول بزرگ 4500 میلی‌آمپری است که از فناوری شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند.

به سراغ پنل پشتی برویم، جایی که یک دوربین 108 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی با سنسورهای 8 مگاپیکسلی اولتراواید و 5 مگاپیکسلی ماکرو همراه شده است. انتظار می‌رود دوربین سلفی نیز یک سنسور 16 مگاپیکسلی باشد. در نهایت باید گفت این گوشی با اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی شیائومی 12 لایت پیش از رونمایی رسمی لو رفت

از همین حالا برخی خرده‌فروشان اروپایی این دستگاه را در وب‌سایت‌های خود فهرست کرده‌اند. بنابر این موارد، نسخه پایه 8/128 گیگابایتی این محصول، 500 یورو قیمت‌گذاری شده است. البته در حال حاضر برای هر قضاوتی خیلی زود است، پس بهتر است تا زمان رونمایی رسمی صبر کنیم.

شرکت چینی همین چند روز پیش از سری شیائومی 12 اس، شامل شیائومی 12 اس، شیائومی 12 اس پرو و البته شیائومی 12 اس اولترا رونمایی کرد. این شرکت همچنین در رویدادی که برگزار شد نسخه مجهز به دایمنسیتی 9000 شیائومی 12 پرو را نیز معرفی کرد. با اینحال بعید نیست که در فاصله کوتاهی از این رویداد پربار، عضو دیگری به سری پرجمعیت شیائومی 12 اضافه شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره مشخصات فنی شیائومی 12 لایت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر