;
coinex

ماژول دوربین گلکسی Z Fold 4 احتمالا هیچ تفاوتی با گلکسی Z Fold 3 ندارد

بنابر جدیدترین خبرها ماژول دوربین گلکسی Z Fold 4 احتمالا هیچ تفاوتی با گلکسی Z Fold 3 ندارد. آیا این به معنای این است که تاشو جدید سامسونگ پیشرفت خاصی ندارد

یکی از موردانتظارترین محصولات کمپانی سامسونگ گلکسی Z Fold 4 است که انتظار می‌رود تغییراتی در طراحی آن نسبت‌ به نسل پیشین، یعنی گلکسی Z Fold 3 را شاهد باشیم.

همانطور که می‌دانید این محصول در زمره‌ی بهترین گوشی های تاشو قرار دارد، از این رو انتظار می‌رفت این محصول از دوربین و کیفیت بسیار بالایی برخورد باشد. اما گویا ماژول دوربین گلکسی Z Fold 4 تفاوت چندانی با ماژول دوربین گلکسی Z Fold 3 ندارد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های 2022

ماژول دوربین گلکسی Z Fold 4

همانطور که می‌دانید گوشی‌های تاشو قیمت بسیار بالا و ویژگی‌های ظاهری جذابی دارند. از این رو  طرفداران بسیار زیادی دارند چرا که از لحاظ ظاهری با دیگر گوشی‌های هوشمند متفاوت‌اند. یکی از این گوشی‌های با کیفیت که کارابران بی‌صبرانه منتظر عرضه آن به بازار هستند گلکسی زد فولد 4 است.

طبق رندرهای اولیه گلکسی Z Fold 4، ممکن است این محصول ماژول دوربین متفاوتی داشته است. با این حال این موضوع با اخباری توسط Mr_TechTalkTV منتشر شده و ادعا می‌کند بریدگی‌های دوربین Galaxy Z Fold 4 درواقع کاملاً شبیه به Galaxy Z Fold 3 هستند، رد شده است. این افشاکننده همچنین اشاره می‌کند که این گوشی «مطمئناً» دارای یک دوربین اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی خواهد بود.

ماژول دوربین گلکسی Z Fold 4

در حال حاضر نمی‌توان به قطعیت گفت که مشخصات دوربین گلکسی زد فولد 4 چگونه است. اما انتظار می‌رود که دارای لنز اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض با سنسور 12 مگاپیکسلی، لنز تله‌ فوتو با سنسور 12 مگاپیکسلی و زوم اپتیکال 3 برابری باشد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص ماژول دوربین گلکسی Z Fold 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر