;
coinex

تیزر جدید سریال ارباب حلقه ها منتشر شد

اخیرا تیزر جدید سریال ارباب حلقه ها (Lord of the Rings: The Rings of Power)  منتشر شده که طی آن جزئیاتی از این سریال فاش شده است.

لحظاتی پیش تیزر تریلر جدیدی از سریال مورد انتظار ارباب حلقه‌ها منتشر شده که در آن شاهد عبور جسمی نورانی و ناشناس از آسمان، و البته سقوط آن در سرزمین میانه هستیم. در این تیزر، Sadoc Burrow  (با بازی لنی هنری) با نگرانی به سوی آسمان می‌نگرد و در عین حال Arondir (با بازی اسماعیل کروز کوردووا) که گویا یک الف سیلوان است، دست در دست Bronwyn است و به نظر می‌رسد نوعی رابطه عاشقانه مانند عشق آرون و آراگورن در میان است.

بیشتر بخوانید: آغاز فرایند ساخت Dune: Part Two

تیزر جدید سریال ارباب حلقه ها

اگر انتظار مواجهه با همان شخصیت‌های آشنای مجموعه هابیت و ارباب حلقه‌ها را دارید، باید گفت که خبری از این‌ها نیست و تنها الروند و گالادریل آشنا هستند. اما انتظار بیلبو، فرودو یا گیملی را نداشته باشید چراکه داستان سریال مربوط به چند هزار سال پیش از وقایع عصر سوم،‌ و در عصر دوم جریان دارد.

انتظار می‌رود سریال ارباب حلقه‌ها در مراسم کامیک‌سان‌دیگو اواخر این ماه نمایش داده شود و از تاریخ 2 سپتامبر نیز (11 شهریور) در سرویس آمازون پرایم پخش خواهد شد. در حال حاضر،‌ ساخت 5 فصل از این سریال قطعی به نظر می‌رسد و این سریال قرار است هابیت‌های رنگین پوست داشته باشد. تریلر جدید سریال ارباب حلقه‌ها را در ادامه ببینید:

مورفید کلارک، رابرت آرمایو، مارکلا کاونا، جوزف ماورل، اما هوروت، اووین آرتور، نازنین بنیادی، اسماعیل کروز کوردووا، تایرو موهافیدین، سوفیا نامویت، مگان ریچاردز، دیلان اسمیت، چارلی ویکرز، سینتیا آدای-رابینسون، مکسیم بالدری، ایان بلکبرن، کیپ چپمن، آنتونی کرام، مکسین کانلیف، تریستان گراول، سر لنی هنری، توسیتا جِیاساندرا، فابین مک‌کالوم، سایمن مرلز، جف مورِل، پیتر مولان، لوید اووِن، آگوستوس پرو، پیتر تِیت، الکس تارانت، لئون وادام، بنجامین واکر، سارا زوانگوبانی، چارلز ادواردز، ویل فلچر، آملی چایلد-ویلیرز و بو کسیدی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تیزر جدید سریال ارباب حلقه ها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر