;
coinex

تماشا کنید: ویدیویی از اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر Nothing Phone (1) منتشر شد

اخیرا در تیک تاک ویدیویی منتشر شده که قابلیت اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر Nothing Phone (1) را به تصویر می‌کشد. این کمپانی تاکنون بسیاری از ویژگی‌ها و مشخصات این گوشی را فاش کرده است.

کمپانی ناتینگ اخیرا ویدیویی را منتشر کرده و در آن، پشت‌صحنه‌ای از داستان تشکیل کمپانی و توسعه گوشی ناتیگ فون 1 را به نمایش ‌گذاشته است. خط تولید، طراحی و توسعه Glyph و صدای آن نیز در این ویدیو دیده می‌شود.

رونمایی از اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر Nothing Phone (1)

در دقیقه 4:18 دقیقه این ویدیو، قابلیت اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر Nothing Phone (1) قابل مشاهده است. علاوه‌براین، ویدیوی دیگری هم در تیک تاک منتشر شده که این ویژگی را به رخ می‌کشد.

ناتینگ فون 1 یک گوشی میان‌رده است که از اسنپدراگون +778G، نمایشگر 6.55 اینچی OLED و نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار شده است. این دستگاه همچنین از یک طراحی چیدمان Glyph با چراغ‌های LED بهره می‌برد.

این گوشی در اروپا، بریتانیا، خاورمیانه، آسیا و استرالیا عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که قیمت ناتینگ فون وان در بازارهای جهانی 470 یورو خواهد بود. این گوشی احتمالا در بازار آمریکای شمالی عرضه نخواهد شد.

سفارش خرید این گوشی آغاز شده و رونمایی رسمی از آن در تاریخ 12 ژوئیه (21 تیر) انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ویژگی اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر ناتینگ فون 1 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر