;
coinex

داستان فصل پنجم سریال Stranger Things لو رفت

داستان فصل پنجم سریال Stranger Things مشخص شد. دست اندرکاران این سریال اعلام کردند که در فصل پنجم ماجراهای زیادی درباره دنیای وارونه رخ خواهد داد.

در فصل اول سریال اتفاقات عجیب «Stranger Things»، شهر هاوکینز تبدیل به یک سرزمین مرموز و تاریک شد که قهرمانان نام آن را «دنیای وارونه» یا «Upside Down» گذاشتند. در ابتدا به وحشت انداختن مردم شهر، فقط توسط دموگورگن‌‌ها انجام می‌گرفت. دموگورگن‌ها بعد از ایجاد ترس و وحشت، مردم را به قلمروی سایه کشاندند تا بتوانند از آن‌ها به عنوان تغذیه استفاده کنند. در ادامه سریال بعد از دموگورگن‌ها، Shadow Monster، the Mind Flayer آمدند و حالا Vecna می‌آیند.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های نتفلیکس 2022

داستان فصل پنجم سریال Stranger Things

در بخش دوم فصل چهارم سریال، مروری به تاریخچه بعد موازی داشتیم و در اپیزود 7، باز شدن سد بین دو جهان برای اولین بار توسط الون «میلی بابی براون» را مشاهده کردیم. باز شدن این سد، زمانی رخ داد که هنری «Vecna» دیگران را در آزمایشگاه هاوکینز به قتل عام رساند.

داستان فصل پنجم سریال Stranger Things

راس دافر، یکی از دست اندرکاران سریال اتفاقات عجیب است که در مورد اتفاقات فصل پنجم این‌گونه می‌گوید:

ما چند افشاگری بزرگ دیگر در بخش دوم فصل چهارم خواهیم داشت که همه آن‌ها به  Vecna، هنری و سفر او مربوط می‌شود. اما چیزی که درمورد آن صحبت نکردیم، دقیقا همان Upside Down است. بنابراین در فصل پنجم هم اتفاقات بزرگی می‌افتد که در آن به دنیای وارونه نیز اشاره خواهیم داشت.

طبق آن‌چه که در فصل 4 این سریال دیدیم، نانسی دقیقا هنگامی که می‌خواست همراه دوستانش از سلاح‌های پنهان شده در دنیای وارونه استفاده کند، متوجه شدیم که آن‌ها آن‌جا نیستند. در لحظه‌ای که ویل بایرز «نوآ اشنپ» ناپدید می‌شود، در همین لحظه دنیای وارونه به حالت تعلیق درمی‌آید.

با توجه به اعلام برادران دافر، بخش بزرگی از فصل 5 حول محور شخصیت «ویل» می‌چرخد، بنابراین شاید ارتباط او با Upside Down، بخشی از افشارگری‌های اصلی فصل پنجم باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد داستان فصل پنجم سریال Stranger Things چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    به نظر من شاید ویل در فصل پنجم بمیرد

    پاسخ