;
coinex

اینفینیکس نوت 12 و نوت 12 پرو رسما رونمایی شدند ؛ ارزان و خوش ساخت

ساعاتی پیش دو گوشی اینفینیکس نوت 12 و نوت 12 پرو رسما توسط این کمپانی رونمایی شدند. این دو محصولاتی ارزان قیمت اما باکیقیت و زیبا هستند.

برند هنگ‌کنگی Infinix اخیرا از دو گوشی جدید در سری نوت 12 خود رونمایی کرده و تعداد اعضای این خانواده از محصولات خود را به عدد 6 رسانده است. این دو گوشی با وجود مشخصات قابل قبول، قیمتی بسیار به صرفه و اقتصادی دارند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های پایین رده 2021

اینفینیکس نوت 12 و نوت 12 پرو

تا پیش از معرفی دو گوشی جدید، حانواده نوت 12 اینفینیکس شامل گوشی‌های Note 12i ،Note 12 G96 ،Note 12 و Note 12 VIP بود و حالا دو گوشی جدید نوت 12 فایوجی و نوت 12 پرو 5G هم به این موارد اضافه شده‌اند.

بخش عمده مشخصات فنی دو دستگاه یکسان است و تفاوت بیشتر مربوط به دوربین و حافظه است. نسخه فایوجی معمولی یک حافظه رم 6 گیگابایتی علاوه بر 3 گیگابایت رم مجازی دارد و در بخش حافظه داخلی 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را ارائه می‌کند که البته با درگاه میکرو اس دی قابل ارتقا است.

مقدار حافظه رم مدل پرو اما 8 گیگابایت به علاوه 5 گیگابایت رم مجازی است و فضای ذخیره‌سازی نیز به 128 گیگابایت می‌رسد که در این مورد نیز با درگاه میکرو اس دی تا سقف 2 ترابایت قابل افزایش است.

در بخش دوربین، مدل پرو به سنسوری 108 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی تجهیز شده که آن را دو سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق‌سنج همراهی می‌کنند. مدل استاندارد اما از یک سنسور 50 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی برخوردار است که تنها با دوربین 2 مگاپیکسلی عمق‌سنج همراه شده است. دوربین سلفی هر دو دستگاه اما سنسوری 16 مگاپیکسلی است.

اینفینیکس نوت 12 فایوجی از نظر وزن تنها 2 گرم سبک‌تر از مدل پرو است، ابعاد هر دو گوشی یکسان است و هر دو یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات دارند.

هر دو گوشی از تراشه دایمنسیتی 810 برخوردارند و با نمایشگری FHD در ابعاد 6.7 اینچی از نوع امولد و رابط کاربری XOS 10.6 مبتنی بر اندروید 12 عرضه می‌شوند. اسکنر اثرانگشت در هر دو گوشی روی لبه کناری دستگاه تعبیه شده است. دو گوشی ایفینیکس نوت 12 فایوجی و نوت 12 پرو فایوجی به اسپیکرهای دوگانه نیز مجهز شده‌اند.

قیمت Infinix Note 12 5G و Infinix Note 12 Pro 5G به ترتیب 189 دلار و 227 دلار تعیین شده است. فروش آن‌ها از روز بیست و سوم تیر آغاز خواهد شد. این دو گوشی در رنگ‌های مشکی و سفید عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره دو گوشی ارزان قیمت اینفینیکس نوت 12 و نوت 12 پرو چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر