;
coinex

بهترین ایرپادهای سامسونگ در بازار [شهریور 1402] ؛ قیمت و مشخصات فنی

اگر شما هم از طرفداران محصولات باکیفیت کمپانی سامسونگ هستید، این مطلب را از دست ندهید زیرا بهترین ایرپادهای سامسونگ در بازار توسط تکراتو مورد بررسی قرار گرفته است. این مطلب راهنمای خرید ایرپاد سامسونگ است و بهترین هدست بدون سیم سامسونگ را به شما معرفی می‌کند.

ایرپادها و هدفون‌های بی سیم انواع مختلفی دارند. از این گوشی‌های کوچک می‌توان برای انجام کارهای مختلفی چون حرف‌زدن، آهنگ گوش دادن و دیدن فیلم استفاده کرد. شرکت‌های مختلف هرکدام هدفون‌های اختصاصی خود را عرضه کرده‌اند که در این بین سامسوگ نیز بیکار ننشسته و محصولاتی باکیفیت و بی نظیر در این حوزه عرضه کرده است.

انتخاب ایرپاد از میان مدل‌های باکیفیت و متنوع موجود در بازار، کار آسانی نیست و نیاز به شناخت دقیق دارد. اما اگر یک راهنمای خرید ایرپاد سامسونگ داشته باشید می‌توانید بهترین ایرپادهای سامسونگ در بازار را شناسایی کنید و از بین انواع مختلف آنها بهترین ایرپاد سامسونگ را برای خود انتخاب کنید.

بهترین ایرپادهای سامسونگ در بازار

در ادامه لیستی از بهترین ایرپادهای سامسونگ در بازار معرفی می‌شود. هر کدام از محصولاتی که در ادامه معرفی می‌شوند قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص خود را دارند که با خواندن کامل آنها می‌توانید بهترین هدست بدون سیم سامسونگ را برای خود انتخاب کنید. بنابراین اگر قصد خرید ایرپاد سامسونگ دارید، تا انتهای این مطلب را با دقت مطالعه کنید تا بر اساس نیاز خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

سامسونگ Galaxy Buds2 Pro

بهترین ایرپادهای سامسونگ در بازار

این هدفون بلوتوثی که مشاهده می‌کنید یکی از بهترین ایرپادهای سامسونگ در بازار است که در کنار طراحی منحصر به فرد و حرفه‌ای، مشخصات فنی و قابلیت‌های ویژه‌ای را به همراه دارد.

Galaxy Buds2 Pro به دو خروجی اسپیکر مجهز شده و به همین علت،‌کیفیت خروجی صدا بسیار عالی است. همچنین لازم به ذکر است که خروجی 24 بیت نیز موجب شده تا شاهد صدایی باکیفیت و شفاف‌تر باشیم.

سامسونگ تلاش کرده تا در این سری از ایرپاد‌هایش قابلیت حذف نویز مزاحم عملکرد بهتری نسبت به سری‌های قبلی دارد. به عبارتی با فعال کردن ANC دیگر صدای محیط خارجی را نمی‌شنوید. البته با فعال کردن قابلیت Ambient Mode نویز کنسلینگ در حین مکالمه قطع می‌شود تا صدای محیط خارجی را نیز بشنوید.

توسط ویژگی Smart Things Find به راحتی می‌توانید گلکسی بادز 2 پرو خود را در مواقعی که نمی‌دانید کجا قرار دارد، پیدا کنید. جالب است بدانید Galaxy Buds2 Pro نسبت به مدل Galaxy Buds Proبه میزان 15٪ کوچک‌تر شده است که تاثیر مستقیمی در وزن و نحوه قرارگیری آن در لاله گوش دارد. اگر قصد خرید بهترین ایرپادهای سامسونگ در بازار را دارید Galaxy Buds2 Pro بهترین گزینه برای شماست.

سامسونگ مدل Galaxy Buds Live

بهترین ایرپادهای سامسونگ در بازار

ایرپاد Galaxy Buds Live در لیست بهترین ایرپاد سامسونگ جایگاهی مهم دارد زیرا یکی از محصولات پرطرفدار سامسونگ محسوب می‌شود. شرکت سامسونگ تمامی اجزای این هدفون را به‌صورت افقی در کنار هم قرار داده است تا بتواند هدفون‌ها را به شکلی زیبا طراحی کند؛ به‌طوری‌که ارگونومی و راحتی در Galaxy Buds Live حرف اول را می‌زند.

این هدفون‌ها در مقایسه با نسل قبلی خود به‌مراتب تجربه صوتی ممتازتری را فراهم کرده است. تفاوت صدا به نسبت مدل‌های قبلی به‌مراتب مشخص است. بلندگو جدید همچنین بازتولید فرکانس‌های متوسط و بالا را بهتر می‌کند که به‌سادگی به معنای کیفیت صدای بالاتر از معمولی این ایربادها است.

این مدل با داشتن قابلیت حذف فعال نویز ANC یکی از بهترین ایرپادهای سامسونگ به شمار می‌رود. این قابلیت می‌تواند نویز پهنا باند پس‎ زمینه مانند صداهای حرکت قطار و اتوبوس را تا 97 درصد کاهش دهد.

این هدفون از فناوری بلوتوث نسخه 5.0 با پشتیبانی از پروفایل‌های A2DP و AVRCP ،HFP بهره می‌برد؛ به‌این‌ترتیب، بدون نگرانی از قطع ارتباط هدفون با گوشی خود می‌توانید به موسیقی موردعلاقه خود گوش دهید یا به مکالمه بپردازید و از کیفیت بالای آن لذت ببرید.

عمر باتری این هدفون در حالت روشن بودن ANC برابر با 4.5 ساعت مکالمه است و در حالت خاموش بودن ANC برابر با 5.5 ساعت مکالمه است. همچنین قابلیت پخش 21 ساعت موسیقی با استفاده از کیس شارژر دارد.

این هدفون بی سیم با گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید 5.0 و بالاتر، با گوشی‌های iPhone7 و مدل‌های بالاتر و گوشی‌هایی با سیستم عامل iOS 10 و بالاتر سازگار است.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدست گیمینگ 2021

بهترین هدست برای PS5

سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro

بهترین ایرپادهای سامسونگ

یکی دیگر از بهترین ایرپادهای سامسونگ در بازار ایرپاد مدل Galaxy Buds Pro است که قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی منحصر به فرد دارد. شرکت سامسونگ تمامی اجزای هدفون را به‌صورت افقی در کنار هم قرار داده است تا بتواند هدفون‌ها را به شکل ارگونومیک بسیار خاص و ویژه طراحی کند؛ به‌طوری‌که ارگونومی و راحتی در Galaxy Buds Pro حرف اول را می‌زند.

شرکت سامسونگ همچنین 2 میکروفون خارجی و 1 میکروفون داخلی برای این مدل در نظر گرفته است. هدفون Galaxy Buds Pro با شناسایی فرکانس‌های صوتی اطراف، می‌تواند میزان نویز محیط را به حداقل برساند.

هر کدام از گوشی‌های هدفون از یک باتری با ظرفیت 61 میلی‌آمپر مجهز شده است که برای پخش حداکثر 8 ساعت موسیقی کافی است. همراه با این هدفون‌ها یک کیس هم ارائه شده است که علاوه بر نگهداری از هدفون‌ها وظیفه شارژ آن‌ها را هم دارد.

پل ارتباطی کاربر با Galaxy Buds Pro اپلیکیشن مخصوص سامسونگ است. از طریق این نرم‌افزار کاربر می‌تواند تمامی تنظیمات مربوط به هدفون را انجام دهد. انتخاب بین حالت‌های مختلف اکولایزر، فعال کردن حالت تعویض خودکار، غیرفعال کردن قابلیت لمسی بادز پرو و تغییر حالت حذف صدای محیط از امکانات نرم‌افزار مخصوص گجت‌های پوشیدنی سامسونگ هستند.

از ویژگی‌های دیگر Galaxy Buds Pro می‌توان به صدای ۳۶۰ درجه «Spatial Audio» در هنگام پخش ویدئو اشاره کرد. در این حالت هدفون توانایی تشخیص محل سر شما را دارد و با چرخاندن سر به طرفین، صدا نیز به همان سمت شیفت می‌شود.

مهم‌ترین ویژگی Galaxy Buds Pro که سامسونگ نیز به‌شدت روی آن مانور می‌دهد، ویژگی‌ حذف صدای محیط است. سه میکروفونی که روی هرکدام از گوشی‌های چپ و راست محصول قرارگرفته‌اند، وظیفه تشخیص صدای محیط و تولید فرکانس‌هایی برای حذف آن‌ها را بر عهده‌ دارند.

بنا به ادعای سامسونگ با فعال بودن قابلیت حذف صدای محیط گلکسی بادز پرو می‌تواند تا ۵ ساعت موسیقی پخش کند. جعبه‌ی گلکسی بادز پرو می‌تواند ۱۳ ساعت دیگر در صورت فعال بودن حالت ANC شارژ دهی داشته باشد. این عدد در حالت خاموش بودن ANC به ۲۰ ساعت می‌رسد و خود هدفون‌ها نیز با خاموش بودن قابلیت حذف صدای محیط تا ۸ ساعت می‌توانند صدا را پخش کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدفون های 2021

بهترین هدست های 2022

سامسونگ مدل Galaxy Buds 2

بهترین ایرپادهای سامسونگ در بازار

اگر به دنبال یک ایرپاد با کیفیت هستید، مدل سامسونگ مدل Galaxy Buds 2 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با استفاده از این هدفون‌ شما دیگر نیاز نیست برای موسیقی گوش دادن و برقراری تماس، گوشی خود را در دست داشته باشید.

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2 جدیدترین نسل ایربادزهای سامسونگ بوده که دارای مشخصات و فیچرهای متنوعی است. شما در این Air Buds می‌توانید با ‌3 دقیقه شارژ به 10 موزیک گوش کنید. این هدفون دارای 3 عدد میکروفن (VPU) و 2 عدد اسپیکر است که می‌توانید از تکنولوژی ‌Noise Cancellation لذت ببرید.

این هدفون ساخته شده از آهنربای نئودیمیوم بوده که بهترین آهنربا در ساخت هدفون‌ها و هدست‌ها است. شما با بلوتوث 5.2 به هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2 متصل می‌شوید و این نسل بلوتوث باعث این شده که شما دارای سرعت و کیفیت بسیار بالاتری باشید.

سامسونگ مدل Galaxy Buds Plus

بهترین ایرپادهای سامسونگ در بازار

کمپانی سامسونگ نسل جدید ایرباد خود را با نام Galaxy Buds Plus معرفی کرده است. این مدل بهترین ایرپادهای سامسونگ در بازار است. اتصال آسان، بالاترین سطح کیفیت صدا و امکانات متعدد را می‌توان از دلایل این سازگاری عالی برشمرد.

سامسونگ در ساخت این هدفون از همان قواعد کلی استفاده کرده و از نظر ظاهری شاهد تغییرات عمده و انقلابی در آن نیستیم. از کیس شارژ بیضی شکل گرفته تا طراحی ظاهری خود هدفون‌ها، بسیار شبیه به مدل نسخه قبلی آن است. این هدفون برای گوش دادن به انواع سبک‌های موسیقی در شرایط مختلف گزینه خوبی است.

شاید بتوان مهمترین و بارزترین نقطه قوت هدفون بی‌سیم Galaxy Buds Plus را سازگاری کامل و عالی آن با سری محصولات گلکسی سامسونگ دانست. حتی این سازگاری با گوشی‌های سری Galaxy S10 و S10+ قوی‌تر و کاربردی‌تر هم هست و به نوعی داشتن این هدفون در کنار این مدل‌ گوشی‌ها جزو ملزومات است.

استفاده بلند مدت از این ایر باد ها گوش را خسته نکرده و آزاری به آن نمی رساند. به این ترتیب می‌توان ساعت‌ها Galaxy Buds Plus را در گوش نگه داشت، بدون خستگی و تعرق گوش‌ها به مکالمه و یا گوش کردن موسیقی و موزیک پرداخت.

از طرفی قرارگیری کامل هدفون در گوش احتمال افتادن آنها بر اثر حرکت را بسیار کمتر کرده و این محصول را برای ورزشکاران هم بسیار ایده آل کرده است.

نکته بعدی که باعث شده این مدل ایرپاد یکی از بهترین ایرپادهای سامسونگ در بازار باشد، ظرفیت باتری و میزان نگهداری شارژ گوشی‌های هدفون و کیس شارژ است.

هر بار که گوشی‌های هدفون کامل شارژ شوند، می‌توان تا ۱۱ ساعت آنها را روشن نگه داشت و موسیقی گوش داد یا مکالمه بی وقفه کرد. این میزان از نگهداری شارژ تا زمان عرضه این محصول یک عدد فوق‌العاده محسوب می‌شود و تا دو برابر از اکثر Ear Budها بیشتر است.

اگر به دنبال صدایی بسیار باکیفیت و یا بسیار قوی هستید احتمالا این مدل می‌تواند خواسته شما را برآورده کند. این وسیله برای کاربری روزمره شامل گوش دادن به موسیقی با کیفیت خوب و مکالمه‌های کوتاه و بلند در فضای مختلف و ورزش کردن ایده آل است.

بیشتر بخوانید:

ارزان ترین تبلت های 2021

بهترین ساعت های هوشمند 2021

سامسونگ مدل Gear IconX 2018 Edition

بهترین ایرپادهای سامسونگ در بازار

یکی از بهترین ایرپادهای سامسونگ در بازار ایرپاد سامسونگ مدل Gear IconX 2018 Edition است. این هدفون یکی از پرفروش‌ترین و برترین مدل هدفون ورزشی مکالمه، کاربری عمومی و کارهای معمولی مانند گوش دادن موسیقی و حتی مناسب به عنوان میکروفون به استفاده می‌شود که طرفداران زیادی دارد.

شاید وقتی برای اولین بار از آن استفاده می‌کنید اندازه آن برای شما بزرگ باشد اما بعد از مدتی عادت می‌کنید. نکته مهم درباره این ایرپاد حافظه در بودن آن است؛ یعنی لازم نیست برای گوش دادن به موسیقی آن را به گوشی خود وصل کنید بلکه می‌توان بر روی حافظه آن آهنگ ذخیره کرد و از آن لذت برد. در این حالت عمر باتری بیشتر خواهد شد زیرا بلوتوث خاموش است و شارژ کمتر مصرف می‌شود.

این مدل که توانسته در لیست بهترین هدست بی سیم سامسونگ قرار گیرد کیفیت صدای بسیار خوبی دارد، باس بسیار مناسبی دارد و از این نظر که می‌تواند صدای محیط را به حداقل برساند بسیار مناسب است.

این هدفون فقط با گوشی‌های سامسونگ سازگار نیست بلکه به سایر گوشی‌های اندرویدی نیز متصل می‌شود و با آنها نیز سازگاری دارد. این هدفون به دلیل ارگونومی مناسب و راحتی که دارد توانسته در لیست بهترین ایرپاد سامسونگ برای خود جا باز کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین مادربردهای 2021

بهترین سیستم گیمینگ ارزان قیمت

سامسونگ مدل Galaxy Buds2 Truly Wireless

بهترین ایرپادهای سامسونگ

هدفون مدل Samsung Galaxy Buds2 Truly Wireless یکی از بهترین ایرپادهای سامسونگ در بازار است. این مدل می‌تواند مقدار زیادی از سر و صدای محیط مانند صدای کم موتور اتوبوس و هواپیما و پچ پچ‌های اداری را مسدود کند.

این مدل طراحی راحت و خوش ساختی دارد و تأخیر آن در دستگاه‌های iOS و Android کم است. یکی ویژگی‌های این مدل که باعث شده در لیست بهترین ایرپاد سامسونگ قرار گیرد، سیستم حذف نویز فعال (ANC) است.

این مدل ایرپاد برای بسیاری از محتوای صوتی مناسب است. اگر صدای متفاوتی را ترجیح می‌دهید، برنامه همراه آن‌ چند ایستگاه از پیش تنظیم EQ را ارائه می‌دهد تا بتوان صدا را مطابق میل خود تغییر داد. از نظر باتری این مدل کمتر از پنج ساعت زمان پخش مداوم را ارائه می‌دهد که ممکن است برای گذراندن روزهای طولانی کافی نباشد.

اما در صورت نیاز، کیف حمل آنها تقریباً سه ساعت شارژ اضافی را نگه می‌دارد. برای اینکه بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید و بهترین هدست بدون سیم سامسونگ در بازار را انتخاب کنید راهنمای خرید ایرپاد سامسونگ به شما کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین ایرپاد تا 1 میلیون تومان

بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار

سامسونگ مدل Galaxy Buds SM-R170

بهترین ایرپادهای سامسونگ در بازار

شاید بارزترین ویژگی این هدفون که باعث شده یکی از بهترین ایرپادهای سامسونگ در بازار باشد، سازگاری فوق‌العاده آن با گوشی‌های سری Galaxy سامسونگ باشد. اتصال آسان، بالاترین سطح کیفیت صدا و امکانات متعدد را می‌توان از دلایل این سازگاری عالی نام برد.

سامسونگ در ساخت این هدفون که از سری Ear Bud ها به شمار می‌رود، از همان قواعد کلی استفاده کرده و از نظر ظاهری شاهد تغییرات عمده و انقلابی در آن ایجاد نکرده باشد.

این هدفون برای گوش دادن به انواع سبک‌های موسیقی در شرایط مختلف گزینه خوبی است. به دلیل طراحی ارگونومیک و حرفه‌ای، احتمال افتادن گوشی‌ها در هنگام دویدن یا ورزش کردن بسیار کم است و به همین دلیل کاربری خوبی برای ورزشکاران دارد.

از طرفی به دلیل ممانعت از ورود صدای بیرون به گوش و همچنین خروج ناچیز صدای موسیقی در حال پخش به فضای اطراف، هدفون Galaxy Buds برای گوش دادن به موسیقی در محل‌های ساکت مانند محل کار یا کتابخانه و یا مناطق شلوغ مثل اوتوبوس و مترو ایده آل است.

از طول عمر خوب باتری و کیفیت ساخت بالا که بگذریم، قابلیت شارژ بی‌سیم کیس شارژ از ویژگی‌های جذاب این محصول سامسونگ به شمار می‌رود که باعث شده در لیست بهترین هدست بدون سیم سامسونگ قرار گیرد.

سامسونگ با تولید این محصول یک هدفون بی‌سیم واقعی و بسیار کاربردی را به خصوص در اختیار کاربران گوشی‌های سری گلکسی و به ویژه سری Galaxy S10 و S10+ قرار داده است. به نوعی می‌توان Galaxy Buds را رقیب جدی Air Pods اپل دانست.

در این مطلب در مورد بهترین ایرپادهای سامسونگ در بازار صحبت شد و راهنمای خرید ایرپاد سامسونگ در اختیار شما قرار گرفت تا انتخابی درست داشته باشید و بتواند بهترین هدست سامسونگ در بازار را برای خود خریداری کنید.

سوالات متداول

بهترین ایرپادهای سامسونگ کدام‌ها هستند؟

در این نوشتار از تکراتو تلاش کردیم لیستی از بهترین ایرپادهای سامسونگ در بازار را در اختیار شما قرار دهیم. اما اگر بخواهیم چند مورد از بهترین ایرپادهای سامسونگ را نام ببریم باید به سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro، سامسونگ مدل Galaxy Buds Live اشاره کنیم.

جدیدترین ایرپادهای سامسونگ کدام ها هستند؟

اگر بخواهیم چند مورد از جدیدترین ایرپادهای سامسونگ را نام ببریم باید به سامسونگ مدل Galaxy Buds Plus، سامسونگ مدل Galaxy Buds 2 و سامسونگ Galaxy Buds2 Pro اشاره کنیمو

بیشتر بخوانید:

.

آیا شما هم از ایرپادهای سامسونگ استفاده می‌کنید؟ به نظر شما بهترین ایرپادهای سامسونگ در بازار کدامند؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر