;
coinex

تماشا کنید: رندرهای گلکسی بادز 2 پرو منتشر شد

ایوان بلاس مشهور اخیرا تصاویری از رندرهای گلکسی بادز 2 پرو را از طریق وب‌سایت 91Mobiles منتشر کرد. به‌تازگی تصاویری از گلکسی واچ 5 نیز منتشر شده که طراحی این گوشی را به رخ می‌کشد.

گفته می‌شود گلکسی بادز 2 پرو (Galaxy Buds 2 Pro) همراه با گلکسی واچ 5 (Galaxy Watch 5) در رویداد بزرگ تابستانی سامسونگ رونمایی می‌شوند.

در رندرهای گلکسی بادز 2 پرو مشاهده می‌کنیم که شباهت زیادی بین این دستگاه با نسل قبلی گلکسی بادز پرو وجود دارد.

رندرهای گلکسی بادز 2 پرو

علیرغم تمام شباهت‌ها، یک تفاوت اصلی در پنل بالایی دیده می‌شود که احتمالا فضایی را برای سنسورهای بیشتر نسل جدید فراهم کرده است. برخی شایعات حاکی از آن هستند که گلکسی Buds 2 Pro از ظرفیت باتری بیشتری برخوردار خواهد شد؛ البته هنوز شواهد و مدارک کافی برای تایید این ویژگی وجود ندارد.

این ایرباد با اسم کد Zenith احتمالا در رنگ‌های سفید، گرافیت و بنفش به بازار می‌آید؛ یعنی دقیقا همان رنگ بندی که در گلکسی Z Flip 4 منتظر آن هستیم.

سامسونگ در رویداد بزرگ بعدی خود از گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فیلپ 4 و گلکسی زد فولد 4 رونمایی خواهد کرد. در این رویداد از گلکسی واچ 5، گلکسی واچ 5 پرو و گلکسی بادز 2 پرو نیز رونمایی خواهد شد.

سامسونگ هنوز تاریخ دقیقی را برای رویداد رونمایی مشخص نکرده است؛ اما انتظار داریم در یکی از روزهای ماه اوت (مرداد تا اوایل شهریور) شاهد رونمایی رسمی نسل جدید دستگاه‌های سامسونگ باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طراحی گلکسی بادز 2 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر