;
coinex

تصاویر رسمی از قاب محافظ گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 منتشر شد

سامسونگ به‌زودی از نسل جدید گوشی‌های تاشوی خود رونمایی خواهد کرد و هرچه به تاریخ رونمایی نزدیک‌تر می‌شویم، جزییات بیشتری از این دستگاه‌ها فاش می‌شود. اخیرا تصاویری رسمی منتشر شده که قاب محافظ گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 را نشان می‌دهد.

فروشگاه MobileFun این عکس‌ها از قاب محافظ گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 را فاش کرده است. این فروشگاه‌ آنلاین این قاب‌ها را در فهرست فروش خود قرار داده و حتی سفارش خرید آنها را ثبت می‌کند.

قاب محافظ گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4

اکسسوری‌هایی که برای گلکسی زد فولد 4 طراحی شده، شامل کاور چرمی در رنگ‌های مختلف، کیس محافظ با هولدر S Pen و کاور سیلیکونی می‌شوند.

تصاویر رسمی از قاب محافظ گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 منتشر شد

گفته می‌شود که سامسونگ احتمالا محافظ صفحه نمایش گلکسی Z Fold 4 را نیز طراحی و عرضه خواهد کرد. امیدواریم که این خبر درست باشد، چراکه جایگزین کردن محافظ صفحه نمایش در گوشی‌ تاشوی نسل قبلی، بسیاری از کاربران را دردسر انداخته بود.

برای گلکسی زد فلیپ 4 هم مثل نسل قبلی، یک کاور سیلیکونی با حلقه در نظر گرفته شده که در رنگ‌های متنوعی به فروش می‌رسد. اکسسوری‌های دیگر مثل کاور چرمی، کاور شفاف، کاور سیلیکونی با بند و یک کاور باریک شفاف هم برای این گوشی طراحی شده است. هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ، برای این گوشی هم محافظ صفحه نمایش در نظر می‌گیرد یا خیر.

تصاویر رسمی از قاب محافظ گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 منتشر شد

این اکسسوری‌ها احتمالا با قیمت 50 تا 150 دلار عرضه می‌شوند. این احتمال وجود دارد که اکسسوری‌های بیشتری نیز برای این دو گوشی طراحی شده باشند که پس از رونمایی رسمی این دو گوشی تاشو، در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طراحی قاب محافظ گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر