;
coinex

فروش شیائومی 12 اس اولترا در چین آغاز شد

شیائومی رسما فروش شیائومی 12 اس اولترا در بازار چین را آغاز کرد. این گوشی فقط در بازار چین عرضه می‌شود و اطلاعات دقیقی از عرضه آن در بازارهای جهانی در دسترس نیست.

می‌توانیم امیدوار باشیم که این گوشی نیز مثل دو گوشی مدل CIVI در بازار ایران نیز عرضه شود. گوشی‌های CIVI منحصرا برای بازار چین طراحی شده بودند،‌ اما در ایران نیز به فروش می‌رسند.

شیائومی هفته گذشته از گوشی‌های شیائومی 12 اس، شیائومی 12 اس پرو، شیائومی 12 پرو نسخه دایمنسیتی و شیائومی 12 اس اولترا رونمایی کرد. این کمپانی از آغاز فروش شیائومی 12 اس اولترا به‌صورت رسمی خبر داده است.

فروش شیائومی 12 اس اولترا در بازار چین

شیائومی 12S Ultra در سه مدل روانه بازار چین شده است:

  • رم 8 و حافظه 256 گیگابایتی
  • رم 12 و حافظه 256 گیگابایتی
  • رم 12 و حافظه 512 گیگابایتی

فروش شیائومی 12 اس اولترا در چین آغاز شد

این گوشی‌ها به ترتیب با قیمت‌های 894 دلار، 969 دلار و 1045 دلار به فروش می‌رسند. درباره رنگ بندی شیائومی 12 اس اولترا هم باید گفت که علاقه‌مندان می‌توانند این دستگاه را در رنگ‌های مشکی کلاسیک، و سبز خریداری کنند. هر دو مدل از بدنه‌ای چرمی برخوردارند.

مشخصات شیائومی 12S Ultra

این دستگاه هوشمند به نمایشگر 6.73 اینچی AMOLED LTPO 2.0 با رزولوشن +Quad HD و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز شده است. در نمای جلویی این گوشی یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی قرار گرفته و در پنل پشتی، یک ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ با سه لنز دوربین تعبیه شده است.

دوربین اصلی شیائومی 12 اس اولترا 50 مگاپیکسلی Sony IMX989 (سنسور 1 اینچی) است که در کنار دوربین 48 مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین 48 مگاپیکسلی پریسکوپ تله‌فوتو، تنظیمات دوربین را تشکیل می‌دهند. این دستگاه اندروید 12 را همراه با رابط MIUI 13 اجرا می‌کند.

تراشه‌ای که برای این گوشی در نظر گرفته شده، اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است که همراه با رم LPDDR5 و حافظه UFS 3.1، پردازش گوشی را بر عهده دارد. شیائومی 12S Ultra از باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌کند و با تکنولوژی 67 واتی باسیم، 50 واتی وایرلس و 10 واتی معکوس شارژ می‌شود.

از دیگر مشخصات Xiaomi 12S Ultra می‌توان به استاندارد IP68 و اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر اشاره کرد.

هنوز مشخص نیست که آیا این دستگاه در بازارهای جهانی عرضه می‌شود یا خیر. اینطور که به نظر می‌رسد، شیائومی هیچ برنامه‌ای برای عرضه جهانی این گوشی ندارد. با این‌حال، همانطور که پیش‌تر نیز به آن اشاره کردیم، می‌توانیم امیدوار باشیم که به برخی بازارها راه پیدا کند. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وب‌سایت giztop این گوشی را خریداری کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عرضه شیائومی 12 اس اولترا به‌صورت انجصاری در بازار چین چیست؟ اگر فرصت خرید این گوشی فراهم شود، تمایلی به خرید آن دارید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر