;
coinex

تالیتا دوواله مدل و تک تیرانداز برزیلی توسط روسیه کشته شد [+عکس]

تالیتا دوواله مدل و تک تیرانداز برزیلی توسط روسیه کشته شد. در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

تالیتا دوواله، مدل و جنگجوی برزیلی، روز ۳۰ ژوئن بر اثر حمله هوایی روسیه در خارکف کشته شد. مدل برزیلی، تالیتا دوواله با حبس شدن در سنگر زیرزمینی آتش گرفته در خارکف بعد از گلوله باران دچار خفگی شد.

این مدل ۳۹ ساله و سرباز داوطلب اهل سائوپائولوی برزیل، سابقه جنگیدن همراه با پیشمرگه‌های کرد در عراق علیه داعش را نیز داشت و در منطقه کردستان عراق آموزش دیده بود. برادر تالیتا، از خواهرش به عنوان قهرمانی که زندگی‌اش را وقف کمک به دیگران می‌کرد ستایش کرده است.

تالیتا دوواله مدل و تک تیرانداز برزیلی توسط روسیه کشته شد [+عکس]

مدل و جنگجوی برزیلی که پس از حمله روسیه به اوکراین، برای کمک و در جایگاه تک‌تیرانداز به ارتش اوکراین پیوسته بود، روز ۳۰ ژوئن بر اثر حمله هوایی روسیه در خارکف کشته شد.

تالیتو دو واله، مدل و تک تیرانداز برزیلی، سه هفته پس از پیوستن به ارتش اوکراین، هفته گذشته در حمله موشکی روسیه به شهر خارکیف در شمال شرقی اوکراین کشته شد. دو واله پیش‌تر در عراق نیز به جنگ علیه داعش پیوسته بود.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر