;
coinex

اولین تریلر فیلم Shazam 2 منتشر شد

یکی از بهترین فلیم‌های ابرقهرمانی فیلم شزم 1 بود که طرفداران بسیار زیادی داشت. حالا اولین تریلر فیلم Shazam 2 منتشر شده و اطلاعاتی را فاش کرده است.

یکی از مورد انتظار ترین فیلم‌های 2022 فیلم شزم!: خشم خدایان ( Shazam!Fury of the Gods) است که یک فیلم آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی بر پایه شخصیتی به همین نام از شرکت دی‌سی کامیکس است. این فیلم به کارگردانی دیوید اف. سندبرگ و نویسندگی هنری گِیدن ساخته شده و احتمالا به زودی اکران خواهد شد.

عنوان رسمی فیلم و بازیگران آن در اوت سال 2020 اعلام شدند، در اوایل سال 2021 میرن و لیو به عنوان دختران اطلس انتخاب شدند. فیلمبرداری در ماه مه در آتلانتا، جورجیا آغاز شده و قرار است تا 30 آذر ماه به اکران در بیاید. برای تماشای جدیدترین تریلر شزم!: خشم خدایان ( Shazam!Fury of the Gods) با تکراتو همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2022

اولین تریلر فیلم Shazam 2

از آنجایی در این فیلم محبوب ستارگانی همچون زکری لی‌وای، ریچل زیگلر، جک دیلن گریزر، لوسی لیو، هلن میرن، مارتا میلانز، جایمن هانسو، اشر آنجل، گریس فولتن، مگان گود، راس باتلر و ایان چن حضور دارند می‌توان این فیلم را در زمره بهترین فیلم های ابرقهرمانی تاریخ سینما قرار دارد.

اولین تریلر فیلم Shazam 2

برادران وارنر با انتشار یک تیزر تایید کرد که فیلم Shazam! Fury of the Gods قرار است در کامیک کان سن دیگو 2022 دارای پنل باشد. همچنین دواین جانسون، بازیگر نقش بلک ادم از حضور فیلم Black Adam در اینستاگرام از حضور این فیلم در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2022 خبر داده است.

لازم به ذکر فیلم Shazam! Fury of the Gods قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر یعنی ۳۰ آذر اکران می‌شود. امید است این فیلم همان چیزی باشد که مخاطبان در انتظار آن هستند. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Shazam 2 را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص اولین تریلر فیلم Shazam 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر