;
coinex

راکستار تمام تمرکز خود را بر روی GTA 6 گذاشته است

کمپانی Rockstar اعلام کرده است که برای تمرکز بر توسعه GTA 6 تغییراتی را در نحوه پشتیبانی از Red Dead Online ایجاد می‌کند. در همین راستا،‌ راکستار تا اطلاع ثانوی، دیگر برای این عنوان محتوای گسترش دهنده جدیدی منتشر نخواهند کرد.

راکستار در بلاگ رسمی خود اعلام کرد که با پیشرفت در ساخت نسخه جدید بازی Grand Theft Auto در طول این چند سال، متوجه شده‌اند که برای این‌که GTA 6 به یکی از بهترین نسخه‌های ساخته شده از این مجموعه تبدیل شود، باید از انتظارات طرفداران نیز در ساخت این عنوان فراتر بروند. در نتیجه آن‌ها تصمیم گرفتند که تعداد زیادی از بازی‌سازان این شرکت از جمله افرادی که بر روی Red Dead Online کار می‌کنند را بر روی ساخت GTA 6 متمرکز کنند.

بیشتر بخوانید: تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok به صورت رسمی اعلام شد [+تریلر]

تمرکز راکستار بر توسعه GTA 6

طرفداران Red Dead Online نگران نباشند. راکستار تایید کرده است که رویدادهای ماهیانه از بازی حذف نخواهد شد و آن‌ها به انتشار محتوای فصلی و آپدیت‌های دیگر که منجر به برطرف کردن مشکلات بازی می‌شود ادامه خواهند داد. آن‌ها در ادامه نیز تایید کردند که برای گسترش حالت‌های موجود در بازی و اضافه کردن ماموریت‌های جدید Telegram برنامه‌هایی را برای انجام دارند. راکستار قرار است از این به بعد، به‌روزرسانی‌های کوچکتر را به‌جای به‌روزرسانی محتوای اصلی منتشر کند.

راکستار تمام تمرکز خود را بر روی GTA 6 گذاشته است

بازیکنان مدتی است که از وضعیت بازی ناراضی هستند و برای اعتراض خود کمپین SaveRedDeadOnline# را در شبکه‌های اجتماعی راه اندازی کرده‌اند و به اندازه‌ای سر و صدا به‌پا کردند که واکنش استراوس زلنیک (Strauss Zelnick) مدیرعامل Take-Two را برانگیخته‌اند. او در جواب به این اعتراضات بیان کرد که نارضایتی و نا امیدی شما در رابطه با این بازی به گوش من رسید.

طرفداران حتی در حال برنامه ریزی برای میزبانی یک مراسم خاکسپاری نمادین در روز 13 ژوئیه (22 تیر) در درون بازی بودند (اگرچه ممکن بود زودتر این اتفاق بیفتد) تا این اعتراض را به‌عنوان آخرین میخ در تابوت این بازی در نظر بگیرند.

در رابطه با عنوان GTA Online نیز باید گفت که برخی به‌روزرسانی‌های بزرگ‌تر هنوز برای آن منتشر می‌شوند. Rockstar می‌گوید به‌روزرسانی‌های تجربی بیشتری در طول تابستان ارائه خواهد شد.

همچنین آن‌ها در توییتی نوشتند که ما از این فرصت استفاده می‌کنیم و از هوادارن Rockstar Games برای اشتیاق و حمایت بی‌نظیرشان تشکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تمرکز راکستار بر توسعه GTA 6 چیست؟ شما هم از بازیکنان عنوان Red dead online هستید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamesradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر