;
coinex

اطلاعاتی از فصل سوم سریال مندلورین فاش شد

The Mandalorian، یکی از محبوب‌ترین سریال‌های ژانر اکشن و ماجراجویی است که اخیرا اطلاعاتی از آن فاش شده و هیجان طرفداران سریال را بیشتر کرده است.

این مجموعه یکی از پرطرفدارترین سریال‌های آمریکایی بوده که توسط جان فاورو برای سرویس پخش اینترنتی دیزنی پلاس ساخته شده‌ است. این نخستین سریال لایو اکشن در مجموعه‌ی جنگ ستارگان است و داستا‌ن آن، پنج سال پس از وقایع بازگشت جدای (1983) آغاز می‌شود.

فصل سوم سریال مندلورین

کارل ویترز بازیگر و کارگردان این سریال در جدیدترین مصاحبه خود فاش کرده که طرفداران می‌توانند انتظار صحنه‌های اکشن بیشتری را داشته باشند. وی قبلا نیز قسمت 12 از فصل دوم (The Siege) را کارگردانی کرده بود که با تحسین منتقدان روبه‌رو شد. کارل در ادامه صحبت‌هایش افزود: «باید بگویم که در این فصل اکشن بیشتری در داستان وجود خواهد داشت. کارگردانی فصل سوم نسبت به قسمت The Siege بسیار متفاوت‌تر است، چراکه تمرکز بیشتر بر داستان‌سرایی و بُعد بیشتری از آن بود.»

 فصل سوم سریال مندلورین
فصل سوم سریال مندلورین کی میاد / فصل سوم سریال The Mandalorian / فصل سوم سریال مندلورین (The Mandalorian)

این یک سریال تلویزیونی اپیزودیک معمولی نیست، بلکه چیزهای بسیار متفاوتی وجود دارد و علاوه بر آن یک اکشن ماجراجویی است. به عنوان یک کارگردان، این فرصت را دارید که استعداد و همچنین توانایی خود را برای ارائه در آن زمینه‌های مختلف به کار ببندید.

به طور کلی نمی‌توان گفت که ویترز اطلاعات خاصی از این سریال محبوب‌ داده است ولی می‌توان از سخنان او متوجه شد که فصل سوم سریال The Mandalorian دارای صحنه‌های اکشن و هیجان انگیز بسیاری است.

با پیوستن گروگو به ماندو در جریان رویدادهای Book of Boba Fett، فصل سوم احتمالا شاهد توسعه بیشتر دو شخصیت خواهد بود؛ زیرا دین جارین تلاش می‌کند خود را در ماندالور نجات دهد.

گفتنی است که سریال‌ها و فیلم‌های زیادی از جهان جنگ ستارگان در حال ساخت است که از میان آن‌ها می‌توان به سریال‌ Book of Boba Fett و Skeleton Crew اشاره کرد.

همچنین لازم به ذکر است فصل سوم سریال مندلورین (The Mandalorian) در ماه فوریه 2023 (12 بهمن تا 9 اسفند ۱۴۰۱) در دیزنی پلاس منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فصل The Mandalorian چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خوش خبر باشید. ولی سریال کتاب بوبافت منتشر شد. و اینکه یادتون رفت بگید سریال اوبی ون کنوبی هم اومده

    پاسخ