;
coinex

همکاری سامسونگ با تسلا برای تولید دوربین‌های خودرو

کره‌ای‌ها خبر از همکاری سامسونگ با تسلا می‌دهند. به نظر می‌رسد این دو شرکت در حال مذاکره برای تولید دوربین‌های خودرو هستند.

به گفته یکی از زیرشاخه‌های سامسونگ به نام Samsung Electro-Mechanics، این شرکت در حال مذاکره برای تامین دوربین خودروهای برقی تسلا است و احتمالا وظیفه‌ی تأمین دوربین وانت سایبرتراک را برعهده بگیرد. این شرکت در بیانیه‌ خود گفته که به تلاش‌هایش در راستای پیشرفته‌تر کردن ماژول‌های دوربین و افزایش تنوع آن‌ها ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین خودروهای تسلا 2022 [معرفی ماشین های جدید تسلا به همراه قیمت]

همکاری سامسونگ با تسلا برای تولید دوربین‌های خودرو

پس از چند ماه شایعات درباره مذاکرات همکاری سامسونگ با تسلا، در نهایت شرکت سامسونگ رسما اعلام نمود که در حال مذاکره با تسلا به منظور تامین دوربین خودروهای این شرکت هستند.

البته در حال حاضر مذاکرات در مراحل اولیه بوده و هیچ جزئیاتی درباره‌ی ابعاد قرارداد احتمالی بین سامسونگ و تسلا اعلام نشده و برخلاف شایعات، تاکنون به توافق نرسیده‌اند.

همکاری سامسونگ با تسلا

سال گذشته بود که سامسونگ اولین حسگر تصویر خود (ISOCELL Auto 4AC) برای خودرو را معرفی کرد و پس از آن، شایعات قرارداد ۴۳۶ میلیون دلاری این شرکت با تسلا به منظور تامین دوربین‌های موردنیاز برای وانت الکتریکی سایبرتراک بر سر زبان‌ها افتاد.

در اوایل سال 2022 نیز گزارشاتی اعلام می‌کردند سامسونگ الکترو-مکانیکس قراردادی برای تأمین دوربین‌های خودروی سایبرتراک تسلا بست و برای به دست اوردن این قرارداد، شرکت ال جی اینوتک را رقیب خود می‌دانست؛ هرچند LG Innotek مدعی بوده برای بستن قرارداد با تسلا تلاشی نکرده است.

بر اساس گفته ایلان ماسک، تولید انبوه خودروی سایبرتراک در اواسط سال ۲۰۲۳ شروع خواهد شد اما ممکن است این تاریخ به تعویق نیز بیفتد. گذشته از این‌ها، باید صبر کرد و دید این دو شرکت معروف با هم به توافق می‌رسند یا خیر.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره همکاری سامسونگ با تسلا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر