;
coinex

تماشا کنید: نمونه‌ عکس‌های دوربین ناتینگ فون 1 منتشر شد

ناتینگ به‌تازگی نمونه‌هایی که با دوربین ناتینگ فون 1 ثبت شده را به اشتراک گذاشت. این کمپانی قصد دارد در تاریخ 12 ژوییه (21 تیر) از گوشی جدید خود رونمایی کند.

ناتینگ تصاویری بدون فیلتر و ویرایش نشده که با دوربین Nothing Phone 1 ثبت شده‌اند را منتشر کرده تا قدرت تنظیمات دوربین دوگانه گوشی جدید خود را به نمایش بگذارد.

ناتینگ همچنین جزییاتی از مشخصات دوربین ناتینگ فون 1 را نیز فاش کرد.

نمونه‌ عکس‌ها و مشخصات دوربین ناتینگ فون 1

این گوشی از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 با اندازه سنسور 1/1.56 اینچ و دیافراگم f/1.88 برخوردار شده است. این لنز دوربین از نوع اولترا واید بوده و میدان دید 114 درجه‌ای را ارائه می‌دهد. دوربین ناتینگ فون 1 از OIS و EIS پشتیبانی می‌کند و قابلیت ضبط ویدیو با 1 میلیارد رنگ را دارد.

این دوربین از دو حالت Night Mode و Scene Detection برخوردار شده است. قابلیت Scene Detection به‌صورت اتوماتیک، سوژه عکاسی شما را تشخیص می‌دهد و بهترین تنظیمات برای ثبت سوژه را پیشنهاد می‌کند.

 

همان‌طور که می‌دانید، بسیاری از گوشی‌های مدرن و رده‌بالای امروزی از 3 یا 4 لنز دوربین بهره می‌برند؛ اما ناتینگ مفتخر است که تنها با دو لنز دوربین می‌تواند عکس‌های باکیفیت را ثبت کند. ناتینگ در این‌باره توضیح داد که کمپانی‌های دیگر تصور می‌کنند که با دوربین بیشتر، عملکرد بهتری را ارائه می‌دهند؛ اما درواقع دوربین‌های بیشتر به معنای لنزهایی با کیفیت پایین‌تر است.

 

نانتینگ تاکنون برخی از مشخصات این گوشی را فاش کرده، اما جزییات دقیقی را ارائه نکرده است. البته این کمپانی قبلا تایید کرده بود که Nothing Phone 1 به تراشه اسنپدراگون +778G،‌ نرخ نوسازی 120 هرتز و اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر مجهز می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نمونه‌ عکس‌های ثبت شده با دوربین Nothing Phone 1 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر