;
coinex

هدیه ایرانسل عید قربان 1401 [اینترنت و مکالمه رایگان]

بسته تخفیفی هدیه ایرانسل عید قربان 1401 «قربان تا غدیر» ارائه شد. این بسته شامل ترکیبی زا اینترنت رایگان و مکالمه درون شبکه است.

شرکت ایرانسل باز هم به مناسبت اعیاد قربان و غدیرخم، شرایط ویژه‌ای برای کاربران خود در نظر گرفت. هدیه ایرانسل عید قربان 1401 شامل بسته تخفیفی دیتا و مکالمه است.

هدیه قربان تا غدیر 1401 اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت گرامی‌داشت فرارسیدن عید سعید قربان و عید سعید غدیرخم با قیمت تخفیفی، به مشترکان این اپراتور ارائه می‌گردد.

بیشتر بخوانید: وزیر ارتباطات از اینترنت رایگان دائمی برای دهک‌های پایین جامعه خبر داد

هدیه ایرانسل عید قربان 1401 را چگونه دریافت کنیم؟

هدیه ایرانسل به‌مناسبت فرارسیدن عید قربان تا غدیر قابل فعال‌سازی شد. این اپراتور برای تمام مشترکان خود هدیه ویژه‌ای شامل بسته اینترنت و مکالمه با تخفیف ویژه در نظر گرفته است.

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل همزمان با این اعیاد فرخنده، می‌توانند فقط با پرداخت 12000 تومان این بسته ترکیبی، شامل سه ساعت مکالمۀ ایرانسلی (درون شبکه) و سه گیگابایت اینترنت را دریافت کنند.

هدیه ایرانسل عید قربان 1401

شایان ذکر است که این بسته‌ی تخفیفی، از 19 تا 27 تیر 1401 برای کاربران در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، سه روز است. برای فعال‌سازی هدیه قربان تا غدیر 1401 ایرانسل، کاربران می‌توانند کد دستوری #5* را شماره‌گیری کنند و یا با مراجعه به بخش خرید بستۀ اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، اقدام به فعالسازی آن فرمایند.

هدیه همراه اول برای عید قربان 1401 را نیز از اینجا دریافت کنید

بیشتر بخوانید:

نظرتان درباره هدیه ایرانسل عید قربان 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (12 نظر)

    خیلی گرانه، سه روز هم بیشتر فرصت استفاده نداره، تو سه روز که نمیشه سه ساعت مکالمه استفاده کرد. این سه گیگ اینترنت هم برا سه روز کمه. به هر حال واقعاًمسئولان ایرانسل خسته نباشند.

    پاسخ

    ایرانسل مزخرفترین و دزد ترین وگداترین شرکت مخابراتی هست که در عمرم ودرکل دنیا دیدم هست…… یه سری تازه به دوران رسیده بدبخت وگشنه پول مردم بی عار وبی رگ

    پاسخ

    چشم نخورید با هدیه تون ،بگید اسفند دود کنن براتون با هدیه دادنتون ،،،

    پاسخ

    اینام اسکل کردن مردمو
    لعنت بهتون
    حیف قانون درست و حسابی نداریم که شما دزدا رو سر جاتون بنشونه

    پاسخ

    واسه هدیه باید دوازده هزار تومن بدیم .. خب این چه هدیه ایه .. جدیدا مد شده پول هدیه رو میگیرن .. اینهمه بسته اینترنت رو گرونتر و کم حجم تر کردید حداقل هدیه رو پول نگیرید .. والا من بسته که میخرم باید نه درصد مالیات بدم بعدش تا بسته میخرم میبینم یک مگ کمتر دادید .. خب همون یک مگ رو از هشتاد میلیون ایرانی کم کنید و پولشم بگیرید ببینید چقد پول تو جیبتون میره .. بعد واسه هدیه هم پول بگیرید . شرف ندارید.

    پاسخ

    زحمت کشیدید:/

    پاسخ

    چون گرونتر ازبسته های عادیه اسمشو گذاشتین هدیه ما نخواستیم مال خودتون کسی برای هدیه که پول نمیگیره پولیشو میخریم که کمتر پول بدیم.

    پاسخ

    مگه واسه هدیه باید پول پرداخت کرد.لااقل بگید بسته تخفیفی

    پاسخ

    سلام
    برای من که کد دستوری میزنم چندتا مرحله میره 12 هزار پول میخواد و کلا خیر نداره این ایران ول

    پاسخ

    هدیه ای که باید براش پول پرداخت !!!!!!! :l

    پاسخ

    این چه هدیه ایه که باید پول بدی مسخره بازیه

    پاسخ

    کمرتون رگ به رگ نشه با این عیدی شگفت انگیزتون

    پاسخ