;
coinex

فروش NFT اکسی اینفینیتی 205 درصد رشد کرد؛ پروژه در حال احیا است

پروژه توکن‌های غیرمثلی Axie Infinity پس از راه‌اندازی ویژگی‌های جدید نظیر NFT land Staking احیا شد. حال فروش NFT اکسی اینفینیتی 205 رشد کرده است.

به نظر می‌رسد میزان علاقه‌مندی به Axie Infinity پس از راه‌انداری ویژگی جدید NFT land staking و ارتقاء مداوم حالت بازی Origin Battle مجدداً افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های Play to Earn

رشد چشمگیر فروش NFT اکسی اینفینیتی

فروش NFT اکسی اینفینیتی 205 درصد رشد کرد؛ پروژه در حال احیا است

وضعیت بازی متاورسی کسب درآمد Axie Infitinity (P2E) در حال بهبود است. حجم فروش توکن‌های NFT این بازی طی هفت روز گذشته 205 درصد افزایش یافته است. Jeff Zirlin یکی از بنیانگذاران پروژه Axie Infinity، در توییتر خود احساسات خود درباره این پروژه را بیان نمود.

به عقیده جف زیرلین، پروژه Axie Infinity به لطف پذیرش قدرتمند NFT land staking، پشتوانه Ronin bridge، افزایش قابل‌ توجه دانلود بازی و حراجی NFT در حال احیاست.

طبق داده‌های CryptoSlam، در هفت روز گذشته 23100 خریدار حدود 1.3 میلیون دلار NFT اکسی اینفینیتی را خریدار کردند. این آمار نشان‌دهنده افزایش 205 درصدی فروش NFT اکسی اینفینیتی در هفته گذشته است.

یکی از عمده دلایل رشد چشمگیر فروش NFT پروژه Axie Infinity، میل شدید این پروژه به اجرای قابلیت استیکینگ Axie Infinity Land NFT در تاریخ 4 جولای به شمار می‌رود. ویژگی staking به مالکان NFT این امکان را می‌دهد تا پاداش‌های هفنگی خود را در قالب توکن بومی بازی (AXS) دریافت کنند.

بر اساس داده‌های Ronin Chain Explorer، در زمان نگارش این مقاله، حدود 91 درصد از 16794 توکن در حال گردش AXS در حالت استیک قرار گرفته است. این پروژه همچنین فاز دوم ارتقاء حالت بازی جدید Origin را در ماه جاری آغاز نمود. این حالت بازی تا کنون 600 هزار ثبت‌نام داشته است.

حالت بازی Origin به صورت زودهنگام قبل از عرضه جهانی منتشر خواهد شد. در این حالت کاربران قادر به نبرد و معامله NFTهای هیولایی خود هستند. گفته می‌شود این ارتقاء تعداد زیادی از باگ‌های موجود در بازی را برطرف کرده است.

یکی دیگر از دلایل رشد فروش NFT اکسی اینفینیتی، راه‌اندازی مجدد Ronin bridge در 28 ژوئن خواهد بود. این پل یک زنجیره جانبی است که به کاربران اجازه می‌دهد دارایی‌های خود را به شبکه اصلی اتریوم منتقل کنند. Ronin bridge از حمله اخیر 600 میلیون دلاری در ماه مارس تاکنون در وضعیت آفلاین قرار داشته است.

بیشتر بخوانید: بازی استار اطلس (Star Atlas)

فاصله زیاد Axie Infinity با پروژه‌های برتر NFT

علی‌رغم رشد 205 درصدی فروش NFT اکسی اینفینیتی در هفته گذشته، این پروژه در جایگاه هجدهم پرفروش‌ترین پروژه‌های NFT قرار دارد. اکسی اینفینیتی در حال حاضر فاصله زیادی با پروژه‌های پرفروش NFT در اواخر سال 2021 دارد.

فروش NFT اکسی اینفینیتی 205 درصد رشد کرد؛ پروژه در حال احیا است

اکوسیستم Axie Infinity از زمان رسیدن به اوج در ماه نوامبر، در یک روند نزولی طولانی و خسته‌کننده قرار گرفته است. در ماه نوامبر، فروش NFT پروژه Axie Inifinity به 753.9 میلیون دلار رسید. بالاترین قیمت تاریخی توکن AXS نیز در ماه نوامبر رخ داد. در آن ماه هر واحد AXS قیمتی معادل 164.90 دلار داشت. در ماه ژوئن، میزان فروش NFT اکسی اینفینیتی از مرز 3.1 میلیون دلار عبور کرده و توکن AXS نیز به قیمت 14.18 دلار رسید.

حفظ بازیکنان و طول عمر بازی، اساسی‌ترین مسائل پروژه Axie Infinity به شمار می‌روند. تیم اکسی اینفینیتی در حال بررسی راه‌حل‌هایی جهت گسترش ابن بازی است.

چشم‌انداز پروژه اکسی اینفینیتی

تیم اکسی اینفینیتی در پست وبلاگ خود در روز شنبه به این نکته اشاره کرد که چشم‌انداز بازی Axie Infinity، ایجاد یک “سرزمین کامل بازی” با داستان‌هایی جامع مشابه با سریال‌های نمادین نظیر جنگ ستارگان، فاینال فانتزی یا ارباب حلقه‌ها خواهد بود.

تیم اکسی اینفینیتی برای طراحی محتوا و داستان بازی Axie Infinity در شهر ساختگی Lunacia با سازمان غیرمتمرکز و خودگردان Strider همکاری می‌کند. این تیم همچنین از سه برنامه متنوع در راستای رشد جامعه بازی Axie Infinity رونمایی کرد. این برنامه‌ها Lunacian Codes, the Creator Program و fellowship collaboration نام دارند.

دو برنامه اول بر روی سیستم پاداش‌دهی به کاربران از طریق لینک‌های ارجاع (referrals) و تولید محتوا تمرکز دارند، در حالی که سیستم سوم بودجه 200 کمک‌هزینه به عنوان بخشی از آکادمی سازندگان را فراهم خواهد نمود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره افزایش فروش NFT اکسی اینفینیتی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر