;
coinex

بهترین کشورهای جهان برای ماینینگ ارز دیجیتال ؛ ایران در جایگاه نهم!

پلتفرم اطلاعاتی Statista، اخیرا و طی یک بررسی بزرگ با چند فاکتور اساسی، فهرستی از بهترین کشورهای جهان برای ماینینگ ارز دیجیتال منتشر کرده است.

ایالات متحده پس از سرکوب ماینرها در چین به طور کامل فضای رقابتی را در دست گرفت و با نصب بیشترین درصد خودپردازهای رمز ارزی به مقام اول رسیده است.

بیشتر بخوانید: آینده اتریوم در سال 2022

بهترین کشورهای جهان برای ماینینگ ارز دیجیتال

تا فوریه 2021، 50 درصد کل هش ریت‌های شبکه متعلق به چین بود اما پس از جمع آوری ماینرهای چینی، ایالات متحده ماه به ماه به سهم هش ریت خود اضافه کرد. پیش‌بینی می‌شود تا ژانویه 2022 آمریکا 37/84 درصد از کل قدرت ماینینگ بیت کوین را در دست بگیرد.

بهترین کشورهای جهان برای ماینینگ ارز دیجیتال ؛ ایران در جایگاه نهم!

در ایالات متحده موانع نظارتی زیادی برای کسب و کارهای ارزهای دیجیتال وجود دارد با این حال این کشور بیشترین تعداد ATM رمزارزی را راه‌اندازی کرده است. همین امر باعث شده که ایالات متحده نقش مهمی در سهم هش ریت و حفظ بیت کوین (BTC) و اکوسیستم کریپتو داشته باشد.

بنابر گزارش پلتفرم Coin ATM Radar، آمریکا توانسته با نصب 88 درصد ATM رمزارزی در سراسر جهان، در جایگاه نخست قرار بگیرد. کانادا و اسپانیا در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. در این رده‌بندی، ایران پس از کشورهای آمریکا، چین، قزاقستان، کانادا، روسیه، آلمان، مالزی و ایرلند در جایگاه نهم بهترین کشورها برای ماینینگ ارز دیجیتال در جهان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظرات خود در خصوص جایگاه ایران در فهرست بهترین کشورهای جهان برای ماینینگ ارز دیجیتال را با تکراتو در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر