;
coinex

بهترین برنامه قدم شمار گوشی [10 اپلیکیشن گام شمار برتر]

آیا به دنبال بهترین اپلیکیشن قدم شمار آیفون هستید؟ اگر جواب شما مثبت است، ما را همراهی بفرمایید. در این نوشتار از تکراتو، ما بهترین برنامه قدم شمار گوشی را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین برنامه قدم شمار گوشی می‌تواند به شما کمک شایانی در تناسب‌اندام و حفظ سلامتی کند. همان طور که می‌دانید، پیاده‌روی می‌تواند تأثیر بسیار خوبی بر سلامت فرد داشته باشد. علاوه بر این، استفاده از یک برنامه قدم شمار دقیق و حرفه‌ای، می‌تواند به شما کمک کند که انگیزه خود را برای انجام پیاده‌روی روزانه افزایش دهید. در نتیجه، این امر موجب می‌شود که بتوانید در کمترین زمان ممکن، بهترین تناسب‌اندام را داشته باشید.

اپلیکیشن‌های قدم شمار دارای حسگر تشخیص حرکت و GPS هستند که می‌توانند میزان مسافت طی شده شما را بررسی نمایند. پس با استفاده از این اپلیکیشن‌ها، می‌توانید تعداد قدم‌هایی که برمی‌دارید را به‌راحتی ثبت کنید. درعین‌حال، به‌خاطر داشته باشید که برای استفاده از این برنامه‌ها، شما باید گوشی همراه خود را در کوله‌پشتی یا جیب خود به همراه داشته باشید.

اخیراً با پیشرفت علم و فناوری، اپلیکیشن‌های فراوانی برای شمردن قدم فرد طراحی شده‌اند که هر یک از آن‌ها قابلیت‌های مخصوص به خود را دارند. این امر ممکن است شما را دچار سردرگمی کند و ندانید کدام برنامه قابلیت بیشتری دارد. بدین ترتیب، ما در این جستار از تکراتو، برخی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای رسیدن به این هدف را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. پس اگر به دنبال بهترین برنامه قدم شمار گوشی هستید، کمی وقت گذشته و این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.

بیشتر بخوانید:

بهترین اپلیکیشن های مدیریت مالی

بهترین برنامه های یادداشت اندروید و آیفون

بهترین برنامه قدم شمار گوشی

همان طور که تاکنون متوجه شدید، مهم‌ترین و اصلی‌ترین هدف برنامه‌های قدم‌شمار، این است که بتوانند میزان قدم‌های پیموده‌شده یک فرد در مسافت مشخصی را تعیین نمایند. بااین‌حال، توجه داشته باشید که تمام برنامه‌های قدم‌شمار به‌صورت یکسان عمل نمی‌کنند و برخی از آن‌ها سطح کاربری بهتری دارند. به همین دلیل هم اهمیت زیادی دارد که شما بهترین و باکیفیت‌ترین برنامه را برای خود استفاده نمایید.

بهترین برنامه قدم شمار گوشی

شما این امکان را دارید که از تلفن همراه خود استفاده‌های بسیار متنوعی داشته باشید. برای مثال، با استفاده از گوشی‌های هوشمند در دست خود، شما می‌توانید ویدئوهای بسیار باکیفیت و جذابی خلق کنید. البته برای انجام این کار نیز شما باید اپلیکیشن مخصوص به آن را دانلود نمایید. برای انجام این کار، می‌توانید نگاهی به فهرست بهترین برنامه اسلوموشن اندروید و iOS بیاندازید.

اما بهترین برنامه قدم شمار گوشی کدام است؟ ما برای کمک به شما، لیستی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای شمردن قدم را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که می‌تواند تا حد زیادی مفید واقع شود. اگرچه دویدن می‌تواند تأثیر بسیار خوبی بر سلامت فرد داشته باشد، اما برخی از افراد توانایی فعالیت‌های شدید را نداشته و ترجیح می‌دهند با پیاده‌روی، به سلامت بدن خود کمک کنند.

بهترین برنامه قدم شمار گوشی

خوشبختانه به لطف اپلیکیشن‌های فراوانی که روی گوشی‌های هوشمند نصب می‌شوند، کار این افراد تا حد زیادی ساده شده است. این اپلیکیشن‌ها با شمردن قدم‌های شما، تعیین مسافت پیموده‌شده و میزان کالری سوزانده شده، می‌توانند کمک زیادی به شما در کاهش وزن و تناسب‌اندام داشته باشند. برای شناخت بهتر بهترین اپلیکیشن قدم شمار آیفون و اندروید، این لیست را به‌دقت مطالعه فرمایید.

گوگل فیت (Google Fit)

یکی از اولین مواردی که در لیست بهترین برنامه گام شمار اندروید و آیفون قرار می‌گیرد، گوگل فیت است که قابلیت‌های بسیار زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. ازآنجاکه این برنامه کاملاً رایگان است، طرفداران زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کرده و می‌تواند به‌راحتی میزان قدم‌های شما را تعیین کرده و کالری سوزانده شده را به نمایش بگذارد.

اگر به‌تازگی وارد دنیای ورزش شده‌اید و می‌خواهید پیاده‌روی را شروع کنید، برنامه گوگل فیت بهترین برنامه قدم شمار گوشی است که می‌تواند به شما کمک شایانی کند. با استفاده از این اپلیکیشن، شما می‌توانید میزان قدم‌های طی شده، مدت‌زمان فعالیت بدنی، سرعت فعالیت و بسیاری قابلیت‌های دیگر را مشاهده نمایید. نکته جالب‌توجه درباره این اپلیکیشن این است که می‌تواند با بسیاری از اپلیکیشن‌های بررسی کالری همگام‌سازی شود.

بهترین برنامه قدم شمار گوشی

علاوه بر موارد بالا، خوب است بدانید که این اپلیکیشن می‌تواند با اسمارت‌واچ‌ها (ساعت‌های هوشمند) نیز همگام‌سازی شود و کار شما را تا حد زیادی ساده کند. با استفاده از این اپلیکیشن، شما می‌توانید یک مربی خصوصی داشته باشید که دائماً راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد. این اپلیکیشن با رابط کاربری جذاب و لذت‌بخش، یکی از بهترین برنامه‌های گام‌شمار برای افراد مبتدی در نظر گرفته می‌شود.

با وجود تمام مزیت‌هایی که در بالا ذکر کردیم، باید بدانید که این اپلیکیشن همیشه دقت کافی را ندارد و ممکن است در برخی موارد نیز با مشکلاتی روبرو شود. این احتمال وجود دارد که برخی از فعالیت‌ها در گوگل فیت ثبت نشوند. برای جلوگیری از این موضوع، توجه داشته باشید که GPS خود را روشن نگه دارید. همچنین برای دریافت اطلاعات دقیق برای سوزاندن کالری، اطلاعات شخصی خود مانند قد و وزن را اضافه نمایید.

بیشتر بخوانید:

بهترین برنامه پی‌دی‌اف‌خوان اندروید و ویندوز

دانلود برنامه هپی مود اندروید و iOS [آموزش هک بازی با HappyMod]

Step Counter

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های بسیار کاربردی در زمینه پیاده‌روی برای شمردن گام‌ها، برنامه Step Counter است. برای دانلود این اپلیکیشن جذاب و کاربردی، شما نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارید و به‌راحتی می‌توانید آن را روی تلفن هوشمند خود نصب کنید. البته لازم به ذکر است که Step Counter که به‌عنوان بهترین برنامه قدم شمار گوشی نیز شناخته می‌شود، دارای خرید درون برنامه‌ای است و برای استفاده از قابلیت‌های بیشتر، باید کمی هزینه کنید.

بهترین برنامه قدم شمار گوشی

اگر شما به برنامه‌های مینیمالیستی علاقه دارید، Step Counter می‌تواند به‌راحتی نیاز شما را برآورده سازد. این اپلیکیشن که بدون GPS کار می‌کند، نیازی به ثبت‌نام ندارد و همچنین شما در آن هیچ سرویس ابری نیز مشاهده نخواهید کرد. تنها کاری که این اپلیکیشن انجام می‌دهد این است که قدم‌های شما را می‌شمارد. این کار با استفاده از حسگرهای داخلی تلفن همراه شما انجام می‌گیرد.

به جز موارد بالا، خوب است بدانید که اپلیکیشن Step Counter قابلیت‌های زیاد دیگری را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. برای مثال، شما می‌توانید از تم‌های مختلفی برای افزایش جذابیت و تنوع در برنامه بهره‌مند شوید. علاوه بر این، می‌توانید گزارش فعالیت بدنی خود را نیز مشاهده کرده و میزان پیشرفت خود را تعیین نمایید. شاید برای شما جالب باشد که شما این امکان را دارید که از داده‌های خود در گوگل درایو نسخه پشتیبان تهیه کنید.

باتوجه‌به مواردی که در بالا ذکر کردیم، می‌توانید متوجه شوید که مهم‌ترین قابلیت‌های Step Counter که موجب افزایش محبوبیت آن شده‌اند، مواردی مانند گزارش فعالیت‌ها، پشتیبان‌گیری از داده‌ها، تم‌های رنگارنگ و حالت ذخیره انرژی هستند. تمام قابلیت‌های مذکور در نسخه ابتدایی این برنامه در دسترس شما قرار می‌گیرند. فقط برای بهره‌مندی از نسخه پیشرفته که تبلیغات را حذف کرده، باید هزینه‌ای پرداخت نماید که البته این امر هم کاملاً اختیاری است.

بهترین برنامه قدم شمار گوشی

Pedometer (گام‌شمار)

اگر به دنبال بهترین برنامه قدم شمار گوشی هستید که مستقیماً شما را به هدف خود برساند، Pedometer می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. همان طور که از نام آن مشخص است، مهم‌ترین و اصلی‌ترین کاری که این برنامه انجام می‌دهد این است که قدم‌های شما را می‌شمارد. ازآنجاکه این اپلیکیشن صفحه کاربری بسیار ساده‌ای دارد و تقریباً هرکسی می‌تواند از آن استفاده کند، طرفداران زیادی را در سراسر جهان از آن خود کرده است.

برای استفاده از این اپلیکیشن، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که دکمه روشن یا خاموش را بزنید و شروع به راه رفتن کنید. به همین سادگی! از مهم‌ترین قابلیت‌های این اپلیکیشن، می‌توان به تعیین میزان کالری سوزانده شده، اطلاعات گرافیکی و ضبط خودکار قدم‌ها اشاره کرد. پس اگر به سایر برنامه‌های موجود در این لیست علاقه‌ای ندارید، اپلیکیشن Pedometer می‌تواند به شما کمک کند که به راحت‌ترین شکل ممکن، قدم‌های خود را تعیین نمایید.

Zombies, Run

Zombies, Run نیز به دلیل ویژگی‌های جذابی که دارد، به‌عنوان بهترین گام شمار اندروید شناخته می‌شود که می‌تواند تا حد زیادی به تناسب‌اندام شما کمک کند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این اپلیکیشن یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها در این زمینه است که در ادامه دلیل آن را برای شما بازگو می‌کنیم.

بهترین برنامه قدم شمار گوشی

با استفاده از این اپلیکیشن که به‌عنوان بهترین برنامه قدم شمار گوشی شناخته می‌شود، شما می‌توانید راه بروید یا بدوید و همزمان به داستان‌های زامبی محوری گوش کنید که شما را برای راه رفتن ترغیب می‌کنند. این اپلیکیشن، داستان‌هایی درباره تعقیب افراد توسط زامبی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد و بیشتر از ۲۰۰ مأموریت اکشن دارد که می‌تواند تا حد زیادی برای شما سرگرم‌کننده باشند.

این موضوع، روشی بسیار جذاب برای ترغیب کاربران به راه رفتن یا دویدن است. زیرا همان طور که گفتیم، این داستان‌ها به‌گونه‌ای نوشته شده‌اند که شما را در خود غرق کرده و از خسته شدن شما جلوگیری می‌کند. از مهم‌ترین قابلیت‌های این اپلیکیشن، می‌توان به ارائه آمار و داده‌های دقیق، سازگاری با Wear OS گوگل، پلی لیست‌های داستانی قابل‌تنظیم و تشخیص یا اشتراک‌گذاری میزان فعالیت‌های کاربران به‌صورت آنلاین اشاره کرد.

بسیاری از کاربران اعتقاد دارند که با استفاده از اپلیکیشن Zombies, Run می‌توان مسافت پیاده‌روی یا دویدن را افزایش داد. زیرا همان طور که می‌دانید، بهترین راه برای افزایش عملکرد این است که به دنبال یک برنامه برای سرگرمی و تندرستی باشید. در این اپلیکیشن، جان سایر افراد به میزان حرکت و راه رفتن شما بستگی دارد؛ بنابراین، شما خودبه‌خود به راه رفتن و دویدن بیشتر ترغیب خواهید شد.

بهترین برنامه قدم شمار گوشی

Runtastic Steps

یکی از قدرتمندترین برنامه‌هایی که افراد زیادی برای شمردن گام‌های خود از آن استفاده می‌کنند، Runtastic Steps است. پس اگر شما نیز به دنبال بهترین برنامه قدم شمار گوشی هستید، این اپلیکیشن می‌تواند برای شما مفید باشد.

هر زمان که شما بخواهید راه رفتن یا دویدن را آغاز کنید و میزان قدم‌های خود را ضبط نمایید، این اپلیکیشن به‌راحتی به شما کمک می‌کند که به اهداف خود دست پیدا کنید. علاوه بر این، اشتراک‌گذاری پیشرفت‌ها در این زمینه با دوستان یا خانواده هم می‌تواند در بهبود عملکرد شما کمک کند.

این اپلیکیشن جذاب، قابلیت‌هایی مانند ارائه اهداف قدم شما در هر روز، برنامه‌های شخصی‌سازی‌شده، ادغام با اپلیکیشن Google Fit و بررسی اجمالی فعالیت‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. با‌این‌حال، یکی از نقاط ضعف این برنامه این است که برای دسترسی به بهترین ویژگی‌های آن، باید اشتراک تهیه کرد.

برای مثال، اگر شما بخواهید به برنامه‌های آموزشی این اپلیکیشن که می‌تواند کمک زیادی در کاهش وزن شما کند دسترسی داشته باشید، باید هزینه پرداخت کنید. اما باوجود این موضوع، Runtastic Steps هنوز هم بهترین گام شمار اندروید به شمار می‌رود که می‌تواند کمک زیادی در کاهش وزن و افزایش تندرستی شما داشته باشد.

بهترین برنامه قدم شمار گوشی

Runkeeper

اگر به دنبال اپلیکیشنی با طراحی زیبا و منحصربه‌فرد هستید، Runkeeper می‌تواند تا حد زیادی نظر شما را جلب کند. این اپلیکیشن که به‌راحتی کار می‌کند، برای تمام افراد من‌جمله افراد مبتدی کاملاً مناسب است. با استفاده از اپلیکیشن Runkeeper، شما می‌توانید هر نوع فعالیتی که انجام می‌دهید را به‌راحتی ثبت کنید. فرقی ندارد که شما می‌دوید، راه می‌روید یا دوچرخه‌سواری می‌کنید؛ درهرصورت، می‌توانید میزان مسافت پیموده‌شده را به‌راحتی مشاهده نمایید.

علاوه بر این، با استفاده از این اپلیکیشن که به‌عنوان بهترین برنامه قدم شمار گوشی نیز شناخته می‌شود، شما می‌توانید میزان مسافت پیموده‌شده و فعالیت‌های خود را در فضای مجازی و سایر رسانه‌های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارید.

یکی از ویژگی‌های چشمگیر این برنامه، این است که شما می‌توانید از قابلیت دویدن گروهی این برنامه نیز برخوردار شوید. همچنین ویژگی صوتی جذابی دارد و شما با استفاده از چالش‌های موجود در آن، می‌توانید به دویدن علاقه‌مند شوید. به‌جز موارد ذکرشده، خوب است بدانید که این اپلیکیشن دارای حالت کرنومتر هم است که می‌تواند زمان ثبت‌شده برای مسافت مشخصی را نیز به شما نشان دهد.

با استفاده از این برنامه، شما این امکان را دارید که به فعالیت‌های انجام‌شده، تصاویری اضافه کنید. این امر باعث می‌شود که نوعی ماندگاری در شما ایجاد شود. Runkeeper دارای یک ویژگی موسیقی داخلی است که با استفاده از آن، شما می‌توانید وارد برنامه موسیقی اپلیکیشن شوید. این قابلیت‌ها Runkeeper را به بهترین اپلیکیشن قدم شمار آیفون و اندروید تبدیل کرده‌اند.

بهترین برنامه قدم شمار گوشی

Pedometer, Step Counter & Weight Loss Tracker by Pacer Health

این برنامه یکی از اپلیکیشن‌های جذابی است که علاوه بر طراحی زیبا، ویژگی‌های زیادی دارد. افراد زیادی که به این برنامه علاقه دارند، صفحه کاربری تمیز و بدون مشکل آن را مورد تحسین قرار دادند. از مهم‌ترین قابلیت‌های این اپلیکیشن، می‌توان به برنامه‌های تناسب‌اندام، پشتیبانی از عادات سلامتی، شمردن قدم‌ها و وقایع گروهی اشاره کرد.

به دلیل تمام این ویژگی‌های جذاب، بسیاری از افراد این اپلیکیشن را بهترین برنامه قدم شمار گوشی می‌دانند. با استفاده از این اپلیکیشن جذاب، شما می‌توانید تعداد قدم‌های خود را ثبت، مدت‌زمان فعالیت خود را مشاهده و میزان کالری سوزانده شده خود را نیز دریافت نمایید.

Walk with Map My Walk

اگر به دنبال اپلیکیشنی هستید که با استفاده از GPS بتواند ردیابی دقیق از میزان قدم‌های شما در مسافت مشخصی را به نمایش بگذارد، Walk with Map My Walk می‌تواند به شما کمک شایانی کند. همچنین با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید به‌راحتی داده‌های خود را با سایر اپلیکیشن‌ها مانند MyFitnessPal و گوگل فیت به اشتراک بگذارید.

با استفاده از اپلیکیشن جذاب Walk with Map My Walk، شما می‌توانید میزان قدم‌های خود را مشاهده کرده و همان طور که گفتیم، به سایر اپلیکیشن‌ها نیز متصل شوید. همچنین این برنامه میزان دقیق فعالیت‌های شما را به نمایش می‌گذارد و حتی می‌توانید از قابلیت ردیابی لایو آن نیز بهره‌مند شوید.

بهترین برنامه قدم شمار گوشی

پس اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهند تمام اطلاعات و داده‌ها را به طور دقیق مشاهده کنند، ما توصیه می‌کنیم این اپلیکیشن را روی گوشی هوشمند خود دانلود و نصب بفرمایید. اگرچه برای استفاده از قابلیت‌های چشمگیر این اپلیکیشن باید اشتراک خریداری کنید، اما این هزینه کاملاً ارزش آن را دارد که به تندرستی برسید.

Noom Walk Pedometer

Noom Walk Pedometer با طراحی منحصربه‌فرد و چشمگیری که دارد، در لیست بهترین برنامه قدم شمار گوشی قرار می‌گیرد. این اپلیکیشن که برای گوشی‌های اندروید طراحی شده است، طراحی بسیار جذابی دارد و همچنین قابلیت‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این برنامه به‌صورت خودکار، قدم‌های شما را شمرده و سپس آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. حتی اگر شما گوشی را در جیب خود قرار دهید، باز هم این اپلیکیشن کار خود را به‌درستی انجام خواهد داد.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این اپلیکیشن این است که در طول فعالیت، باتری بسیار کمی مصرف می‌کند و به همین دلیل هم شارژ گوشی شما ذخیره خواهد شد. قابلیت شمردن قدم‌ها به‌صورت خودکار، الگوریتم‌های هوشمند و اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی، از مهم‌ترین ویژگی‌های اپلیکیشن Noom Walk Pedometer در نظر گرفته می‌شود. به لطف اشتراک‌گذاری داده‌های خود در سایر رسانه‌های اجتماعی، شما می‌توانید سایر دوستان یا خانواده خود را نیز به پیاده‌روی ترغیب کنید.

بهترین برنامه قدم شمار گوشی

Argus Calorie Counter Diet

در نهایت، آخرین اپلیکیشنی که ما در این لیست به بررسی آن می‌پردازیم، Argus Calorie Counter Diet است که برای اندروید در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این اپلیکیشن علاوه بر شمردن تمام قدم‌ها و فعالیت‌های شما، میزان کالری‌های شما را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد.

همچنین در این اپلیکیشن می‌توانید میزان عدم استفاده خود از آن را نیز مشاهده نمایید. خوب است بدانید که برنامه Argus Calorie Counter Diet، برای تمرینات شما راهنمایی‌های ویدئویی نیز ارائه می‌دهد که به بهبود عملکرد شما کمک شایانی می‌کند.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که Argus Calorie Counter Diet به‌عنوان بهترین برنامه قدم شمار گوشی شناخته می‌شود، این است که میزان کالری انواع غذاها را در اختیار شما قرار می‌دهد. بدین منظور، شما می‌توانید بارکد روی مواد غذایی خود را در این اپلیکیشن اسکن کرده و میزان کالری آن را مشاهده نمایید.

همچنین می‌توانید به‌راحتی آن را برای موارد بعدی نیز ذخیره کنید. تعیین میزان کالری ردیابی فعالیت‌ها با GPS، تمرین‌های ویدئویی و برنامه‌های کاهش وزن، جزو مهم‌ترین ویژگی‌های اپلیکیشن Argus Calorie Counter Diet محسوب می‌شوند.

بهترین برنامه قدم شمار گوشی

کلام آخر

بهترین برنامه قدم شمار گوشی شامل موارد زیادی می‌شوند که ما در این جستار از تکراتو، به بررسی ۱۰ مورد از آن‌ها پرداختیم. پس اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که به‌تازگی می‌خواهید پیاده‌روی را شروع کنید، اپلیکیشن‌های بالا می‌توانند کمک زیادی به شما کنند. با استفاده از برنامه‌های مذکور، می‌توانید انگیزه خود برای ورزش را افزایش داده و با یک برنامه کاربردی و هدفمند، به وزن دلخواه خود برسید.

سؤالات متداول

قدم‌شمار چیست؟

قدم‌شمار، به اپلیکیشن‌هایی گفته می‌شود که میزان مسافت پیموده‌شده را به نمایش می‌گذارد. این اپلیکیشن‌ها، این مسافت‌ها را با اندازه‌گیری میزان قدم‌ها به شما نشان می‌دهند.

بهترین برنامه گام شمار اندروید کدام است؟

هر یک از برنامه‌های مذکور، دارای قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود هستند و می‌توانند تا حد زیادی به کاهش وزن و تناسب‌اندام شما کمک کنند. اما به‌طورکلی، Zombies, Run یکی از بهترین برنامه‌های موجود در بازار است که علاوه بر ورزش، داستان‌های جذاب زیادی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

چرا لازم است که از برنامه  قدم‌شمار استفاده کنیم؟

یکی از مهم‌ترین دلایلی که ما پیشنهاد می‌کنیم از برنامه‌های قدم‌شمار استفاده کنید، این است که باعث افزایش انگیزه و درنتیجه، بهبود عملکرد شما می‌شوند. حتی ما پیشنهاد می‌کنیم که برای ترغیب سایر افراد، داده‌های خود را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: joyofandroid

نظر شما درباره بهترین برنامه قدم شمار گوشی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر