;
coinex

گرانترین بازیگر مرد خارجی 2022 ؛ از راک تا رابرت داونی جونیور

به نظر شما دستمزد بازیگران مرد هالیوود چقدر است؟ این موضوع ممکن است برای افراد زیادی جالب باشد و به همین دلیل ما در این نوشتار، گرانترین بازیگر مرد خارجی 2022 را معرفی می‌کنیم.

گرانترین بازیگر مرد خارجی 2022 در حال حاضر، دواین جانسون است که با نام راک نیز شناخته می‌شود. این بازیگر توانسته بارها در صدر این‌گونه رده‌بندی‌ها قرار بگیرد. علاوه بر این بازیگر مشهور، بازیگران دیگری نیز در این لیست هستند که تاکنون دستمزدهای بسیار بالایی دریافت کرده‌اند.

از سال 2022 که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد، سراسر جهان به‌خصوص دنیای بازیگری و سینما نیز با چالش‌های زیادی روبرو شد. در آن زمان، بسیاری از فیلم‌ها در گیشه اکران نشدند و به همین دلیل هم مشکلات زیادی در این حوزه به وجود آمد. بااین‌حال، از سال 2021 و به‌خصوص در سال 2022 با بهبودی چشمگیر ویروس کرونا، تغییرات زیادی در این زمینه رخ داد.

بهبودی ویروس کرونا موجب شد که اغلب بازیگران خارجی بتوانند به درآمدهای بسیار بالایی برای فروش فیلم‌های خود برسند. این امر تا حدی بود که اغلب این بازیگران توانستند درآمدهای میلیون دلاری داشته باشند. اگر شما نیز می‌خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید، با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازیگران جهان 2021

بهترین بازیگران ایرانی ۱۴۰۰

گرانترین بازیگر مرد خارجی 2022

بسیاری از افراد اعتقاد دارند که فیلم‌سازی علاوه بر هنر، یک کسب‌وکار پردرآمد است. زیرا آن‌ها می‌گویند که بسیاری از بازیگران توانستند دستمزدهای نجومی دریافت کنند.

 

اما پردرآمدترین بازیگران خارجی در سال 2022 چه کسانی هستند؟ برای شناخت این افراد به طور دقیق، با ما تا انتها همراه باشید. ما در این مطلب، لیستی از بازیگرانی ارائه داده‌ایم که در سال 2022 دستمزدهای نجومی دریافت کردند. در ادامه، اطلاعات دقیق درباره دستمزد بالای این بازیگر مشاهده خواهید کرد.

دواین جانسون (راک)

گرانترین بازیگر مرد خارجی 2022

همان طور که در ابتدا هم گفتیم، دواین جانسون در صدر این لیست قرار دارد و تاکنون توانسته دستمزدهای بالایی دریافت کند. او که غالباً با نام راک نیز شناخته می‌شود، بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی – کانادایی است و محبوبیت بسیار زیادی در دنیای سینما دارد. این بازیگر که در بسیاری از فرانچایزهای بزرگ حضور داشته، اخیراً در یکی از فیلم‌های DC بازی کرده و در این مجموعه، نقش ابرقهرمانی بلک آدام را بازی خواهد کرد.

طبق نشریه Forbes، دواین جانسون گرانترین بازیگر مرد خارجی 2022 است که ثروت کلی او به بیشتر از 89.4 میلیون دلار می‌رسد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این بازیگر با بازی در فیلم Red Notice،  توانست درآمدی بالغ بر ۲۳.۵ میلیون دلار دریافت کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این فیلم، می‌توانید نگاهی به نقد فیلم اعلان قرمز (Red Notice) بیاندازید که به‌عنوان شاهکار نتفلیکس نیز شناخته می‌شود.

همان طور که پیش‌از‌این نیز گفتیم، دستمزد این بازیگر در سال‌های گذشته نیز بالا بوده است. تاحدی‌که راک در سال‌های 2019 و 2020 نیز در فهرست پردرآمدترین بازیگران خارجی در سال 2022 قرار گرفت. نکته دیگری که درباره این بازیگر باید بدانید این است که فیلم‌های او در آمریکای شمالی بیشتر از ۳.۵ میلیارد دلار و در سراسر جهان، بیشتر از ۱۰.۵ میلیارد دلار فروش داشته‌اند. همین موارد این باعث درآمد بالای این بازیگر شده‌اند. همچنین راک در برخی موارد، با استفاده از تبلیغات نیز درآمد بالایی کسب می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2022

بهترین فیلم های اکشن 2022 

کریس همسورث

گرانترین بازیگر مرد خارجی 2022

اگر هنوز می‌خواهید اطلاعاتی درباره دستمزد بازیگران هالیوود کسب کنید، در ادامه همراه ما باشید. دومین نفر در این لیست که درآمد بالایی از راه بازیگری کسب می‌کند، کریس همسورث است.

این بازیگر استرالیایی که در لیست گرانترین بازیگر مرد خارجی 2022 قرار می‌گیرد، سال‌های بسیاری در دنیای سینمایی مارول حضور دارد و به‌عنوان یکی از نقش‌های اصلی به نام ثور در فیلم‌ها ظاهر می‌شود. بسیاری از افراد و طرفداران فیلم‌های مارول، به این بازیگر علاقه بسیار زیادی دارند و او را تحسین می‌کنند.

طبق اطلاعاتی که نشریه Forbes در اختیار ما قرار می‌دهد، متوجه می‌شویم که دارایی فعلی این بازیگر به بیشتر از ۷۶.۴ میلیون دلار می‌رسد. علاوه بر فیلم‌های مارول، کریس همسورث در پروژه‌های دیگری نیز مشغول بکار بوده و در گذشته نیز کار کرده است.

این بازیگر که ثروت بسیار زیادی دارد، تا مدت‌های زیادی در ژانر اکشن سلطنت کرده است. یکی از فیلم‌های اخیر که همسورث در آن در نقش ثور هنرنمایی می‌کند، فیلم ثور: عشق و تندر (Thor: Love and Thunder) است.

نکته دیگری که درباره این بازیگر باید بدانید، این است که پیش از پیوستن به دنیای هالیوود، عضو مهمی از فیلم‌های استرالیایی بود. بسیاری از افراد می‌گویند که همسورث به‌زودی در فیلم استخراج ۲ (Extraction 2) نیز حضور خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نسخه اول این فیلم، می‌توانید نگاهی به نقد و بررسی فیلم استخراج با بازی گلشیفته فراهانی و کریس همسورث بیاندازید.

رابرت داونی جونیور

گرانترین بازیگر مرد خارجی 2022

وقتی صحبت از الهام‌بخش‌ترین بازیگران هالیوود به میان می‌آید، نام رابرت داونی جونیور میان آن‌ها می‌درخشد. این بازیگر در بین سال‌های 2013 تا 2015، در میان ۱۰۰ فرد تأثیرگذار مجله تایم شناخته می‌شد. همچنین به دلیل درآمد بالایی که دارد، به‌عنوان گرانترین بازیگر مرد خارجی 2022 نیز شهرت زیادی دارد. از بهترین فیلم‌های رابرت داونی جونیور، می‌توان به مواردی مانند شرلوک هلمز و مرد آهنین در دنیای سینمایی مارول اشاره کرد.

طبق گزارش نشریه Forbes، دارایی رابرت داونی جونیور در حال حاضر در سال 2022 به بیشتر از ۶۶ میلیون دلار می‌رسد که رقم چشمگیری است. همچنین خوب است بدانید که این بازیگر تاکنون موفق به دریافت دو جایزه گلدن گلوب و یک نامزدی اسکار شده است. انتظار می‌رود که در آینده، نقش خود را در فیلم شرلوک هلمز ادامه دهد و حتی به نظر می‌رسد که او را The Sympathizer در نیز ببینیم.

همان طور که تاکنون درباره دستمزد بازیگران هالیوود اطلاعات کسب کردید، متوجه می‌شوید که رابرت داونی جونیور برای بازی در فیلم‌های دنیای مارول، دستمزد فوق‌العاده بالایی دریافت می‌کند. حتی گفته می‌شود که این بازیگر با بازی در فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی، توانست درآمدی بالغ بر ۷۵ میلیون دلار کسب کند. فیلم‌های این بازیگر مشهور تاکنون بیشتر از ۱۴.۴ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته‌اند که او را به دومین ستاره پردرآمد باکس آفیس در تمام دوران تبدیل کرده‌اند.

بردلی کوپر

گرانترین بازیگر مرد خارجی 2022

یکی دیگر از بازیگرانی که در لیست گرانترین هنرپیشه های هالیوودی قرار می‌گیرد، بردلی کوپر است که طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد. این بازیگر که مهارت بالایی در این رشته دارد، توانسته درآمد فوق‌العاده بالایی از سینما کسب کند که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

طبق نشریه Forbes، بردلی کوپر که به‌عنوان گرانترین بازیگر مرد خارجی 2022 شناخته می‌شود، ثروتی بالغ بر ۵۷ میلیون دلار دارد. این بازیگر هم مانند رابرت داونی جونیور، در سال ۲۰۱۵ توانست یکی از ۱۰۰ فرد تأثیرگذار مشهور مجله Forbes شناخته شود.

همچنین خوب است بدانید که بردلی کوپر تاکنون توانسته جوایز زیادی کسب کند که از میان آن‌ها، دو جایزه گرمی و ۹ جایزه اسکار مهم‌ترین آن‌ها هستند. از مهم‌ترین و مشهورترین فیلم‌های بردلی کوپر که موجب شهرت او شده‌اند، می‌توان به مواردی مانند The Hangover، Limitless و Places Beyond the Pines اشاره کرد.

همچنین خوب است بدانید که این بازیگر تاکنون یکی از بخش‌های اصلی فرانچایزهایی مانند دنیای سینمایی مارول بوده است. کوپر در فیلم‌های مارول، به‌عنوان نقش Rocket هنرنمایی می‌کند. فیلم کوچه کابوس (Nightmare Alley) یکی از پروژه‌های اخیر کوپر است که یک فیلم هیجانی و روان‌شناختی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه 2022

 بیوگرافی کیانو ریوز (Keanu Reeves)

آدام سندلر

گرانترین بازیگر مرد خارجی 2022

همان طور که تاکنون متوجه شدید، دستمزد بازیگران هالیوود کاملاً متغیر است و دستمزد هر یک با دیگری تفاوت دارد. آدام سندلر هم یکی دیگر از این بازیگرانی است که توانسته درآمد نسبتاً بالایی از بازیگری کسب کند. به همین دلیل هم ما این بازیگر مشهور را در میان پردرآمدترین بازیگران خارجی در سال 2022 آورده‌ایم.

طبق گزارشاتی که از مجله Forbes منتشر شد، متوجه می‌شویم که آدام سندلر درآمدی بیشتر از ۵۷ میلیون دلار از بازیگری دارد که رقم قابل‌توجهی به نظر می‌رسد. این بازیگر در لیست گرانترین بازیگر مرد خارجی 2022 قرار می‌گیرد.

این بازیگر غالباً به دلیل هنرنمایی در فیلم‌های کمدی شناخته می‌شود و به همین دلیل هم اگر شما اهل تماشای این ژانر فیلم‌ها باشید، به‌احتمال زیاد با این بازیگر آشنایی زیادی دارید. از مهم‌ترین فیلم‌های کمدی آدام سندلر، می‌توان به مواردی مانند Grown Ups، The Wedding Singer و فیلم‌های دیگر اشاره کرد.

علاوه بر بازیگری، سندلر در صداپیشگی نیز تبحر خاصی دارد. برای مثال، او صداپیشگی نقش دراکولا در فیلم‌های هتل ترانسیلوانیا را برعهده داشته است. علاوه بر فیلم‌های کمدی، این بازیگر در بسیاری از فیلم‌های درام نیز هنرنمایی کرده و توانسته نظر اغلب مخاطبان و منتقدان را به سمت خود جلب کند.

برای مثال، او در فیلم‌های درامی مانند Spanglish، Reign Over Me و Funny People حضور داشته است. همچنین یکی از کارهای اخیر او با نام Uncut Gems، تا حد زیادی نظر منتقدان را به خود جلب کرد و از نظر آن‌ها، بهترین اثر جنایی آدام سندلر شناخته می‌شود.

رایان رینولدز

گرانترین بازیگر مرد خارجی 2022

یکی دیگر از پردرآمدترین بازیگران خارجی در سال 2022 که ثروت بالایی از راه بازیگری کسب کرده، رایان رینولدز است. این بازیگر مشهور بیشتر از ۷۱.۵ میلیون دلار درآمد دارد که رقم خیره‌کننده‌ای به نظر می‌رسد.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید بخش قابل‌توجهی از درآمد رایان رینولدز، مربوط به بازی در فیلم اعلان قرمز (Red Notice) بوده که او در این فیلم، توانست درآمدی بیشتر از ۲۰ میلیون دلار کسب کند. این بازیگر کانادایی که ثروت زیادی دارد، می‌تواند به‌عنوان گرانترین بازیگر مرد خارجی 2022 شناخته شود.

رایان رینولدز که تنها ۴۳ سال سن دارد، تاکنون توانسته جایگاه بسیار خوبی در دنیای سینما از آن خود کند. علاوه بر فیلم اعلان قرمز، او در فیلم‌های دیگری نیز بازی کرده که موجب افزایش ثروت او شده‌اند. برای مثال، فیلم Six Underground که با موفقیت در نتفلیکس پخش شد، ثروت زیادی به رینولدز داده است. طبق موضوعاتی که در بالا گفتیم، انتظار می‌رود که فیلم‌های آینده این بازیگر نیز فروش خوبی داشته باشند و درآمد او افزایش پیدا کند.

بن افلک

گرانترین بازیگر مرد خارجی 2022

بن افلک هم یکی دیگر از گرانترین هنرپیشه های هالیوودی به شمار می‌رود که تاکنون توانسته ثروت قابل‌توجهی از این راه از آن خود کند. به همین دلیل هم ما این بازیگر مشهور را در لیست امروز آورده‌ایم تا اطلاعات بیشتری درباره درآمد او به شما ارائه دهیم.

درآمد این بازیگر در حال حاضر، بیشتر از ۵۵ میلیون دلار تخمین زده می‌شود. بن افلک یکی از بهترین و شگفت‌انگیزترین بازیگرانی است که مهارت قابل‌توجهی در دنیای سینما از خود نشان داده است. این بازیگر با مهارت‌های بازیگری خیره‌کننده خود، در فیلم‌های زیادی بازی کرده است.

دو مورد از آخرین فیلم‌های این بازیگر که شامل The Last Thing He Wanted و The Way Back می‌شوند، بخش قابل‌توجهی از ثروت او را تعیین کرده‌اند. پس همان طور که در بالا نیز گفتیم، بن افلک را می‌توان گرانترین بازیگر مرد خارجی 2022 دانست.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های نتفلیکس

بهترین فیلم های ترسناک جهان

مارک والبرگ

گرانترین بازیگر مرد خارجی 2022

مارک والبرگ یکی دیگر از بازیگرانی است که از راه بازیگری و تهیه‌کنندگی، توانسته درآمد قابل‌توجهی کسب کند. این بازیگر با مهارت فوق‌العاده‌ای که در این حوزه دارد، نظر اغلب مخاطبان و منتقدان را جلب کرده و به همین دلیل هم فیلم‌های او فروش نسبتاً خوبی دارند.

فیلم محرمانه اسپنسر (Spencer Confidential) یکی از مهم‌ترین فیلم‌های وی بوده که درآمد زیادی از آن کسب کرد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این فیلم جذاب در ماه مارس، توانست بیشترین بازدید را داشته باشد و به همین دلیل هم مارک والبرگ را تا حد زیادی به شهرت رساند.

علاوه بر بازیگری، مارک والبرگ در تهیه‌کنندگی نیز مهارت فوق‌العاده‌ای دارد و از این راه هم توانسته درآمد خوبی به دست بیاورد. در این حوزه، Wahl Street یکی از پروژه‌های محبوب والبرگ محسوب می‌شود. باتوجه‌به مواردی که در بالا ذکر کردیم، متوجه می‌شویم که مارک والبرگ یکی است گرانترین هنرپیشه های هالیوودی محسوب می‌شود که درآمدی بیشتر از ۵۸ میلیون دلار دارد.

آکشی کومار

گرانترین بازیگر مرد خارجی 2022

یکی از بازیگرانی که طرفداران بسیار زیادی دارد و تاکنون توانسته درآمد قابل‌توجهی کسب کند، آکشی کومار است. این بازیگر که فیلم‌های بسیار زیادی در دنیای بالیوود بازی کرده است، توانسته درآمدی بیشتر از ۴۸.۵ میلیون دلار کسب کند که رقم خیره‌کننده‌ای به نظر می‌رسد.

آکشی کومار تاکنون عملکرد بسیار خوبی در این حوزه داشته و به همین دلیل هم می‌توان او را گرانترین بازیگر مرد خارجی 2022 دانست. یکی از فیلم‌های فوق‌العاده آکشی کومار که درآمد قابل‌توجهی برای او به ارمغان آورد، The End است. این فیلم جذاب توانست نظر اغلب مخاطبان و منتقدان را جلب کند و به همین دلیل هم فروش خیلی خوبی داشت.

ویل اسمیت

گرانترین بازیگر مرد خارجی 2022

احتمالاً اغلب شما نام ویل اسمیت را شنیده‌اید و می‌دانید که یکی از مشهورترین بازیگران هالیوودی به شمار می‌رود. این بازیگر که توانایی‌های فوق‌العاده‌ای در این حرفه دارد، تاکنون توانسته ثروت بسیار زیادی از این راه کسب کند و به یکی از پردرآمدترین بازیگران خارجی در سال 2022 تبدیل شده است.

ویل اسمیت توانسته جوایز زیادی را از آن خود کند که جایزه اسکار، یکی از مهم‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود. این بازیگر تاکنون در فیلم‌های بسیار زیادی هنرنمایی کرده و توانسته طرفداران زیادی از سراسر جهان به دست بیاورد.

طبق اطلاعاتی که در اختیار ما قرار گرفته است، متوجه شدیم که درآمد ویل اسمیت در حال حاضر، به بیشتر از ۴۴.۵ میلیون دلار می‌رسد. هنرنمایی او در فیلم پسران بد تا ابد (Bad Boys Forever)، بخش قابل‌توجهی از درآمد وی را به وجود آورده است. همچنین خوب است بدانید که اسمیت یکی از افراد تأثیرگذار در این حوزه به شمار می‌رود. تاحدی‌که توانسته به مدت ۸ سال متوالی، در لیست تأثیرگذارترین افراد جهان حضور داشته باشد.

کلام آخر

گرانترین بازیگر مرد خارجی 2022 شامل موارد زیادی می‌شوند که ما در این نوشتار از تکراتو، به برخی از آن‌ها اشاره کردیم. همان طور که مشاهده کردید، بازیگران بسیاری در سراسر جهان وجود دارند که درآمدهای متغیری از این راه دریافت می‌کنند. ما در این مقاله، دستمزد بازیگران هالیوود را به‌تفصیل برای شما شرح داده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

سؤالات متداول

گرانترین بازیگر مرد خارجی 2022 چه کسی است؟

بازیگران بسیار زیادی در خارج از ایران درآمدهای بالایی دریافت کرده‌اند. اما به‌طورکلی، به نظر می‌رسد که دواین جانسون با نام مستعار راک، به‌عنوان پردرآمدترین این بازیگر هالیوودی شناخته می‌شود که درآمدی بیشتر از ۸۹.۴۳ میلیون دلار دارد.

منبع:

نظر شما درباره گرانترین بازیگر مرد خارجی 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    پس جیسون استتهام کو

    پاسخ

    گرانترین بازیگر جانی دپ هست
    حتی تو گینس هم ثبت شده
    برای یک فیلم ۷۵ میلیون دلار گرفته

    پاسخ