;
coinex

مقایسه ردمی K50 پرو با بلک شارک 5 پرو شیائومی ؛ بهترین گیمینگ شیائومی

مقایسه بلک شارک 5 پرو با ردمی K50 پرو یکی از موضوعات چالش‌برانگیزی است که ما قصد داریم به بررسی آن بپردازیم. با مقایسه ردمی K50 پرو با بلک شارک 5 پرو شیائومی همراه ما باشید.

مقایسه ردمی K50 پرو با بلک شارک 5 پرو شیائومی یکی از مسائلی است که ذهن اغلب گیمرها در سراسر جهان را به خود درگیر کرده است. ازاین‌رو، ما نیز تصمیم گرفتیم در این نوشتار از تکراتو، به بررسی این موضوع مهم بپردازیم. ما در این نوشتار، تمام اطلاعات و ویژگی‌های این دو تلفن همراه را با یکدیگر مقایسه خواهیم کرد.

به نقل از Techtrends.news ، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین دلایل محبوبیت برند شیائومی، قابلیت بالا و قیمت مقرون‌به‌صرفه گوشی‌های آن است. پس شما با خرید گوشی‌های شیائومی، از قابلیت‌های چشم‌گیری بهره‌مند شده و همچنین نیازی به پرداخت هزینه‌های طاقت‌فرسا نیز نخواهید داشت؛ بنابراین، افراد زیادی در سراسر جهان قصد خرید این تلفن‌های هوشمند را دارند.

همان طور که می‌دانید، تلفن‌های زیادی برای بازی‌های ویدئویی طراحی شده‌اند که هر یک از آن‌ها قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود را دارند. اگر شما هم یک گیمر حرفه‌ای هستید و می‌خواهید با استفاده از تلفن همراه خود، بازی‌های ویدئویی را به بهترین شکل انجام دهید، احتمالاً نام گوشی‌های شیائومی ردمی K50 پرو یا بلک شارک 5 پرو را شنیده‌اید. این تلفن‌ها اخیراً توجه اغلب کاربران را به سمت خود جذب کرده‌اند و به همین دلیل هم ما در این جستار، این دو دستگاه را با یکدیگر مقایسه خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

با بهترین گوشی‌های شیائومی 2022 آشنا شوید

بهترین گوشی های 5G شیائومی

مقایسه ردمی K50 پرو با بلک شارک 5 پرو شیائومی

برای این‌که به بررسی مقایسه ردمی K50 پرو با بلک شارک 5 پرو شیائومی بپردازیم، تمام قابلیت‌های آن‌ها را در نظر گرفته و مورد بررسی قرار می‌دهیم. لازم به ذکر است که تلفن شیائومی Redmi K50 Pro در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۲ و گوشی Black shark 5 Pro نیز در تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۲۲ معرفی و سپس وارد بازار شدند.

مقایسه ردمی K50 پرو با بلک شارک 5 پرو شیائومی

همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، تلفن‌های مذکور برای گیمینگ طراحی شده‌اند و شما می‌توانید بهترین عملکرد را در حین بازی‌های ویدئویی از خود نشان دهید. اگر یک گیمر حرفه‌ای هستید و دنبال تلفن‌های هوشمند بیشتری می‌گردید، لیست بهترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی می‌تواند به شما کمک کند.

از سوی دیگر، ممکن است برخی از افراد توانایی پرداخت هزینه‌های بسیار زیاد برای خرید تلفن‌های همراه برای بازی‌های ویدئویی را نداشته باشند. بدین ترتیب، این افراد می‌توانند فهرست بهترین گوشی‌های گیمینگ میان‌رده و ارزان‌قیمت را مطالعه کرده و بهترین مورد از نظر خود را انتخاب نمایند. با مقایسه ردمی K50 پرو با بلک شارک 5 پرو شیائومی همراه ما باشید.

طراحی و ساخت

اولین و مهم‌ترین موضوعی که در مقایسه Redmi K50 Pro با Black shark 5 Pro به بررسی آن می‌پردازیم، طراحی و ساخت این دو تلفن همراه است. همان طور که می‌دانید، طراحی جذاب یکی از امتیازات گوشی‌های گیمینگ است. همچنین این موضوع می‌تواند تأثیر زیادی در جذب مشتری داشته باشد. به همین دلیل هم ما در این بخش به بررسی طراحی و ساخت این دو تلفن همراه خواهیم پرداخت.

مقایسه ردمی K50 پرو با بلک شارک 5 پرو شیائومی

گوشی شیائومی بلک شارک ۵ پرو با ابعاد 163.8 × 76.3 × 10 میلی‌متر با وزن 218 گرم عرضه می‌شود. این در حالی است که گوشی دیگر، یعنی شیائومی ردمی K50 پرو با ابعاد 163.1 × 76.2 × 8.5 میلی‌متر در بازار وجود دارد که وزن آن هم ۲۰۱ گرم در نظر گرفته می‌شود.

این اطلاعات نشان می‌دهند که گوشی ردمی K50 پرو کوچک‌تر و همچنین وزن کمتری دارد. همان طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، این ویژگی باعث می‌شود که شما استفاده راحت‌تری از این تلفن همراه داشته باشید. درنتیجه، می‌توان گفت که کاربران از گوشی Redmi K50 Pro رضایت بیشتری از این نظر داشتند.

علاوه بر این، خوب است بدانید که گوشی بلک شارک ۵ پرو با رنگ‌های مشکی، سفید و خاکستری در بازار وجود دارد. از سوی دیگر، گوشی ردمی K50 پرو هم با رنگ‌های مشکی، خاکستری، آبی و سبز به کاربران عرضه می‌شود. در مقایسه ردمی K50 پرو با بلک شارک 5 پرو شیائومی مشاهده می‌کنیم که هر دو گوشی مذکور دارای دو سیم‌کارت هستند که هر دو باید به‌صورت نانو باشند. شما می‌توانید به طور همزمان هر دو سیم‌کارت روی گوشی خود گذاشته و از آن‌ها استفاده کنید.

نکته دیگری که درباره طراحی تلفن همراه باید بدانید، این است که قاب پشتی و جلویی گوشی ردمی K50 پرو شیشه‌ای بوده و مقاومت نسبتاً بالایی دارد. از سوی دیگر، گوشی بلک شارک 5 پرو انواع تریگرهای مخصوص بازی‌های ویدئویی را به‌صورت پاپ در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این گوشی‌ها در برابر گردوخاک و همچنین پاشش آب نیز کاملاً مقاوم هستند.

مقایسه ردمی K50 پرو با بلک شارک 5 پرو شیائومی

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید بهترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی

مقایسه سامسونگ گلکسی S21 FE با ردمی K50 پرو شیائومی

نمایشگر

یکی دیگر از موضوعات مهم دیگری که در مقایسه Redmi K50 Pro با Black shark 5 Pro به بررسی آن می‌پردازیم، نمایشگر این دو دستگاه تلفن است. همان طور که می‌دانید، نمایشگر تأثیر بسیار زیادی در استفاده شما از گوشی همراه دارد و به همین دلیل هم باید به آن توجه شایانی داشته باشید. هرچه نمایشگر تلفن همراه شما بهتر باشد، می‌توانید تصاویر و ویدئوها را با کیفیت بالاتری مشاهده کرده و لذت بیشتری ببرید.

در این مقایسه، مشاهده می‌کنیم که اندازه نمایشگر تلفن ردمی K50 پرو و بلک شارک 5 پرو مشابه بوده و از این منظر، تفاوتی میان این دو مشاهده نمی‌شود. تلفن‌های مذکور دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی هستند. با این تفاوت که نمایشگر گوشی ردمی K50 پرو ۳۲۰۰ × ۱۴۴۰ و نمایشگر تلفن بلک شارک 5 پرو هم ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسل عرضه می‌شود.

همچنین در مقایسه ردمی K50 پرو با بلک شارک 5 پرو شیائومی مشاهده می‌کنیم که نمایشگر ردمی K5 Pro از نوع OLED و بلک شارک 5 پرو هم از نوع AMOLED بوده است. لازم به ذکر است که نرخ نوسازی گوشی ردمی K50 پرو ۱۲۰ و نرخ نوسازی گوشی بلک شارک 5 پرو ۱۴۴ هرتز است. میزان روشنایی این دو تلفن همراه به ترتیب ۱۲۰۰ و ۱۳۰۰ نیت در نظر گرفته می‌شود. در نهایت، خوب است بدانید که محافظ گوشی شیائومی ردمی K50 پرو از جنس کورنینگ گوریلاگلس Victus است.

مقایسه ردمی K50 پرو با بلک شارک 5 پرو شیائومی

رم و فضای ذخیره

از دیگر موضوعات مهم، رم و فضای ذخیره این تلفن همراه است که ما در مقایسه بلک شارک 5 پرو با ردمی K50 پرو به بررسی آن می‌پردازیم. شاید برای شما جالب باشد بدانید که یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش قابلیت و عملکرد یک تلفن همراه، رم آن است. زیرا هر چه تلفن همراه شما رم بالاتری داشته باشد، توانایی نصب برنامه‌های بیشتری خواهد داشت و در نتیجه، شما نگرانی بابت نصب اپلیکیشن‌های مختلف روی تلفن همراه خود نخواهید داشت.

در این مقایسه، مشاهده می‌کنیم که رم گوشی بلک شارک 5 پرو شیائومی ۸ و ۱۲ گیگابایت بوده و اگر شما هزینه بیشتری برای خرید تلفن پرداخت کنید، می‌توانید رم بالاتری را دریافت نمایید. این تلفن همراه با فضای داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت در اختیار شما قرار می‌گیرد. این موضوع در مقایسه ردمی K50 پرو با بلک شارک 5 پرو شیائومی نشان می‌دهد که شما این امکان را دارید که برنامه‌ها، فایل‌ها، تصاویر و ویدئوهای فراوانی را روی تلفن همراه ذخیره کنید.

موضوع مهم دیگری که در مقایسه Redmi K50 Pro با Black shark 5 Pro به بررسی آن می‌پردازیم، رم و فضای ذخیره گوشی ردمی K50 پرو شیائومی است. این تلفن همراه جذاب با رم ۸ و ۱۲ گیگابایت در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین خوب است بدانید که فضای داخلی این دستگاه منحصربه‌فرد، ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت در نظر گرفته می‌شود. پس طبیعتاً هر چه هزینه بیشتری پرداخت کنید، می‌توانید رم و فضای ذخیره بالاتری را در اختیار داشته باشید.

مقایسه ردمی K50 پرو با بلک شارک 5 پرو شیائومی

شایان ذکر است که نوع فضای ذخیره این دو دستگاه تلفن کاملاً مشابه بوده و هر دو از نوع UFS 3.1 هستند. البته باید بدانید که هیچ یک از این دو تلفن‌های همراه درگاه حافظه ندارد و شما نمی‌توانید فضای ذخیره آن‌ها را افزایش دهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2022 کدامند؟

بهترین دوربین گوشی 2022 کدامند؟

دوربین

یکی دیگر از موضوعات مهمی که در مقایسه بلک شارک 5 پرو با ردمی K50 پرو به بررسی آن می‌پردازیم، دوربین این دو دستگاه است. شاید برای شما جالب باشد که بسیاری از افراد در سراسر جهان، گوشی‌ها را صرفاً برای دوربین آن‌ها خریداری می‌کنند.

مهم‌ترین هدف آن‌ها از انجام این کار، این است که بتوانند خاطرات خود را با کیفیت بالاتری ثبت و ذخیره نمایند. پس اگر شما نیز به دنبال دستگاهی هستید که بتوانید خاطرات لذت‌بخش خود را ثبت کنید، باید به این موضوع توجه داشته باشید. ما در مقایسه ردمی K50 پرو با بلک شارک 5 پرو شیائومی به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

اولین شباهتی که در مقایسه بلک شارک 5 پرو با ردمی K50 پرو از نظر دوربین مشاهده می‌شود، این است که هر دوی این محصولات دارای دوربین ماژول سه‌گانه هستند. دوربین اصلی (واید) گوشی ردمی K50 پرو 108 مگاپیکسل با قابلیت فوکوس خودکار و  لرزش‌گیر تصویر، لنز اولترا واید با کیفیت 8 مگاپیکسل و پوشش و 119 درجه و در نهایت، لنز ماکرو با کیفیت 2 مگاپیکسل و دیافراگم ۲.۴ عرضه می‌شود.

مقایسه ردمی K50 پرو با بلک شارک 5 پرو شیائومی

از سوی دیگر، گوشی شیائومی بلک شارک 5 پرو نیز با سه دوربین در بازار عرضه می‌شود که در ادامه، کیفیت این سه دوربین را مورد بررسی قرار می‌دهیم. دوربین اصلی و لنز واید این دستگاه دارای کیفیت 64 مگاپیکسل، قابلیت فوکوس خودکار و دیافراگم ۱.۸، لنز اولترا واید با کیفیت 13 مگاپیکسل و پوشش ۱۲۰ درجه و دیافراگم ۲.۴ عرضه می‌شود. علاوه بر موارد ذکر شده، این گوشی دارای لنز تله فوتو ماکرو هم است که این لنز با کیفیت 2 مگاپیکسل، فوکوس خودکار و دیافراگم ۲.۴ اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

نکته دیگری که در بررسی دوربین مقایسه Redmi K50 Pro با Black shark 5 Pro باید به آن توجه داشته باشید، این است که گوشی اول دارای فلش دوگانه LED، HDR و پانوراما بوده است. گوشی بلک شارک 5 پرو نیز دارای فلش LED، HDR و پانوراما است. با استفاده از این دو تلفن همراه، شما می‌توانید با کیفیت 1080 پیکسل به فیلم‌برداری بپردازید و ویدئوهای جذابی بگیرید.

دوربین سلفی

مسئله دیگری که در بررسی مقایسه ردمی K50 پرو با بلک شارک 5 پرو شیائومی به بررسی آن می‌پردازیم، دوربین سلفی این دو تلفن همراه است. در این حوزه، خوب است بدانید که دوربین سلفی گوشی بلک شارک 5 پرو با کیفیت 16 با فریم ریت 30 و گوشی Redmi K50 Pro نیز با کیفیت 20 مگاپیکسل با فریم ریت 120 عرضه می‌شود. لازم به ذکر است دوربین سلفی هر دو دستگاه‌های مذکور با قابلیت فیلم‌برداری 1080 پیکسل در اختیار شما قرار می‌گیرد.

مقایسه ردمی K50 پرو با بلک شارک 5 پرو شیائومی

پس باتوجه‌به اطلاعاتی که در بالا ذکر کردیم، متوجه می‌شویم که به‌طورکلی، دوربین گوشی شیائومی ردمی K50 پرو از کیفیت بیشتری برخوردار است. همچنین دوربین سلفی آن نیز باکیفیت‌تر بوده و شما می‌توانید تصاویر زیباتری ثبت کنید. پس اگر به دنبال دستگاهی هستید که بتوانید علاوه بر بازی کردن، از دوربین آن نیز بهره‌مند شوید، گوشی ردمی K50 پرو می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سری Mi شیائومی

با بهترین گوشی‌های گیمینگ در سال 2022 آشنا شوید!

باتری

یکی دیگر از موضوعات بسیار مهمی که در گوشی‌های گیمینگ از اهمیت بالایی برخوردار بوده، باتری این دستگاه‌ها است. اگر گوشی شما باتری خوبی داشته باشد، می‌توانید بدون نیاز به شارژ مجدد، ساعت‌ها از آن برای تماشای فیلم یا انجام بازی‌های ویدئویی استفاده کنید. به همین دلیل هم اگر به دنبال یک گوشی گیمینگ حرفه‌ای هستید و باید به باتری آن توجه شایانی داشته باشید.

ما در مقایسه ردمی K50 پرو با بلک شارک 5 پرو شیائومی مشاهده می‌کنیم که گوشی ردمی K50 پرو با باتری Li-Po و ظرفیت 5000 میلی‌آمپری در اختیار شما قرار می‌گیرد.  همچنین خوب است بدانید که این تلفن همراه از قابلیت فست‌شارژ (شارژ سریع) نیز بهره می‌برد و دارای شارژر ۱۲۰ واتی است.

این بدان معنی است که شما می‌توانید گوشی خود را در مدت‌زمان ۱۹ دقیقه، ۱۰۰ درصد شارژ کنید. این ویژگی سبب شده که افراد زیادی قصد خرید این تلفن همراه جذاب و منحصربه‌فرد را داشته باشند؛ بنابراین، شما نیازی ندارید که نزدیک به دو ساعت منتظر باشید تا تلفن خود را شارژ کنید و می‌توانید در کمترین زمان ممکن، از شارژ سریع آن بهره‌مند شوید.

مقایسه ردمی K50 پرو با بلک شارک 5 پرو شیائومی

در ادامه، به بررسی باتری گوشی شیائومی بلک شارک 5 پرو نیز خواهیم پرداخت. دوربین این گوشی نیز از نوع Li-Po بوده و دارای ظرفیت 4650 میلی‌آمپر است. این موضوع نشان می‌دهد که ظرفیت باتری این دستگاه کمی از گوشی ردمی K50 پرو پایین‌تر است. اما به‌طورکلی، این دستگاه می‌تواند به‌خوبی رضایت شما را جلب کند.

همچنین لازم به ذکر است که این تلفن از قابلیت فست‌شارژ نیز برخوردار است. باتری این تلفن همراه دارای شارژر ۱۲۰ واتی بوده که به شما این امکان را می‌دهد در مدت‌زمان ۱۵ دقیقه، گوشی خود را از صفر به ۱۰۰ درصد شارژ برسانید. این قابلیت از طرفداران بسیار بالایی برخوردار است و شما این امکان را دارید که در کمترین زمان ممکن، گوشی خود را به‌راحتی شارژ کنید.

پردازنده

یکی دیگر از موضوعات بسیار مهم در مقایسه ردمی K50 پرو با بلک شارک 5 پرو شیائومی پردازنده این دو دستگاه تلفن است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید اگر تلفن همراه شما پردازنده خوبی داشته باشد، سرعت آن نیز تا حد زیادی افزایش خواهد یافت. به همین دلیل هم بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای که به دنبال یک گوشی خوب و قابل‌اعتماد برای انجام بازی‌های ویدئویی هستند، به پردازنده تلفن خود توجه زیادی می‌کنند. پس بهتر است که شما هم از این موضوع به‌سادگی عبور نکنید.

مقایسه ردمی K50 پرو با بلک شارک 5 پرو شیائومی

در مقایسه Redmi K50 Pro با Black shark 5 Pro مشاهده می‌کنیم که تراشه گوشی ردمی K50 پرو مدیاتک دایمنسیتی ۹۰۰۰ (چهار نانومتری) است. پردازنده مرکزی این دستگاه هم هشت هسته‌ای بوده که یک هسته آن 3.05 گیگاهرتز، سه هسته آن 2.85 گیگاهرتز و چهار هسته آن نیز 1.8 گیگاهرتز است. علاوه بر این، پردازنده گرافیکی نیز تأثیر زیادی در جذابیت یک تلفن همراه دارد و پردازنده گرافیکی این دستگاه از نوع Mali-G710 MC10 بوده است.

از سوی دیگر، وقت آن رسیده که پردازنده گوشی بلک شارک 5 پرو را نیز مورد بررسی قرار دهیم. تراشه این دستگاه از نوع کوالکام SM8450 اسنپدراگون ۸ (چهار نانومتری) است. پردازنده مرکزی این دستگاه هم مانند ردمی K50 پرو، ۸ هسته‌ای است. این هشت هسته شامل یک هسته 3 گیگاهرتزی، سه هسته 2.40 گیگاهرتز و چهار هسته 1.70 گیگاهرتزی می‌شوند. به‌علاوه، پردازنده گرافیکی این تلفن همراه نیز از نوع Adreno 730 بوده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

بهترین گوشی گیمینگ تا 15 میلیون تومان

اسپیکر

ما در مقایسه ردمی K50 پرو با بلک شارک 5 پرو شیائومی به بررسی اسپیکر این دو دستگاه تلفن نیز خواهیم پرداخت. بدین منظور، خوب است بدانید که هر دو دستگاه مذکور دارای اسپیکر استریو هستند. بااین‌حال، هیچ یک از آن‌ها از قابلیت جک ۳.۵ میلی‌متری پشتیبانی نمی‌کنند. صدای اسپیکر این دستگاه تلفن ۲۴ بیت و ۱۹۲ کیلوهرتز در نظر گرفته می‌شود. پس به‌طورکلی، اسپیکر این دو تلفن همراه کاملاً مشابه یکدیگر است.

مقایسه ردمی K50 پرو با بلک شارک 5 پرو شیائومی

اتصالات

شاید برای شما جالب باشد که بدانید این دو تلفن همراه از نظر اتصالات شباهت زیادی به یکدیگر دارند. نوع وای‌فای آن‌ها 802.11 و دو بانده است. گوشی بلک شارک دارای بلوتوث نسخه ۵.۲ و ردمی K50 پرو دارای بلوتوث نسخه ۵.۳ است.

هر دو دستگاه دارای قابلیت GPS هستند. درحالی‌که هر دو تلفن‌های مذکور از قابلیت NFC پشتیبانی می‌کنند، هیچ یک از آن‌ها رادیو ندارند. نکته دیگری که درباره اتصالات اینترنت تلفن همراه باید بدانید، این است که هر دو دارای USB-Type C هستند. همچنین خوب است بدانید که هر دو تلفن‌های مذکور دارای حسگر اثر انگشت در کنار گوشی هستند.

نرم‌افزار

در نهایت، آخرین موضوعی که در مقایسه بلک شارک 5 پرو با ردمی K50 پرو به بررسی آن می‌پردازیم، نرم‌افزار این تلفن‌های همراه است. بدین منظور، خوب است بدانید که سیستم‌عامل هر دو تلفن اندروید ۱۲ است. همچنین لازم به ذکر است که سیستم‌عامل گوشی شیائومی بلک شارک 5 پرو Joy UI 13 و گوشی ردمی K50 پرو هم MIUI 13 است.

مقایسه ردمی K50 پرو با بلک شارک 5 پرو شیائومی

کلام آخر

مقایسه ردمی K50 پرو با بلک شارک 5 پرو شیائومی یکی از موضوعات مهمی است که ما در این نوشتار از تکراتو، به بررسی آن پرداختیم. همان طور که در بالا مشاهده کردید، این دو تلفن همراه شباهت‌های بسیاری با یکدیگر دارند و به همین دلیل هم بسیاری از افراد توانایی انتخاب یکی از آن‌ها را ندارند. پس اگر شما هم برای انتخاب یکی از دو تلفن شیائومی ردمی K50 پرو و بلک شارک 5 پرو دچار تردید و سردرگمی شده‌اید، این جستار می‌تواند کمک شایانی به شما کند.

سؤالات متداول

گوشی شیائومی ردمی K50 پرو بهتر است یا بلک شارک 5 پرو؟

به‌طورکلی، این دو تلفن همراه شباهت‌های بسیاری با یکدیگر دارند و نمی‌توان صرفاً یکی از آن‌ها را بهتر از دیگری دانست. اما با در نظر گرفتن تمام ویژگی‌ها و تفاوت‌های آن‌ها، به نظر می‌رسد که برخی از ویژگی‌های ردمی K50 پرو بهتر از بلک شارک 5 پرو است.

گوشی بلک شارک 5 پرو دوربین بهتری دارد یا ردمی K50 پرو؟

از نظر دوربین، هر دو دارای ماژول سه‌گانه هستند. اما گوشی ردمی K50 پرو با دوربین اصلی 108 مگاپیکسل، بهتر از دوربین 64 مگاپیکسلی بلک شارک 5 پرو به نظر می‌رسد.

باتری کدام گوشی کیفیت بهتری دارد؟

هر دو گوشی مذکور دارای باتری‌های باکیفیت و غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری هستند. گوشی ردمی K50 پرو با ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپری، بهتر از گوشی بلک شارک 5 پرو با ظرفیت 4650 میلی‌آمپر است.

بیشتر بخوانید:

منبع: mobilesmspk

نظر شما درباره مقایسه ردمی K50 پرو با بلک شارک 5 پرو شیائومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    درود و تشکر بابت مقاله ، نویسنده محترم شما اعداد ارقام که روی همه سایت های فروش هست و مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری و طراحی را نوشتید ، در مقایسه گوشی های گیم ! باید یک بازی مانند کالاف دیوتی را با دو گوشی انجام بدید ، بعد حداکثر گرافیک و فریم ریت , میزان گرم شدن در مدت زمان مشخص ، مصرف شارژ و سرعت شارژ مجدد ، افت کارایی در مدت زمان مشابه بین دو دوایس و ارایه بنچمارک های مختلف و در نهایت قیمت و ارزش خرید را اعلام کنید تا محتوی پرباری ارایه بدید ،…سپاس

    پاسخ