;
coinex

تحت این شرایط احتمال ریزش 30 درصدی آلت کوین ها وجود دارد

Rekt Capital، معامله‌گر و تحلیلگر بازارهای مالی، عقیده دارد در صورت وقوع برخی شرایط خاص شاهد ریزش 30 درصدی آلت کوین ها خواهیم بود.

یکی از معروف‌ترین تحلیلگران بازارهای مالی به نام Rekt Capital، نظرات خود درباره آینده آلت کوین‌ها را مطرح کرده است و به عقیده وی، در صورتی که آلت کوین‌ها قدرت شکست سطوح مقاومتی پیش‌روی خود را نداشته باشند، یک ریزش 30 درصدی جدید را متحمل خواهند شد.

یشتر بخوانید: آلت سیزن چیست؟

احتمال ریزش 30 درصدی آلت کوین ها

به عقیده Rekt Capital، بیت کوین، بزرگترین رمزارز بازار در ناحیه بیش فروش قرار دارد. علی‌رغم برخی نشانه‌های مثبت، هیچ حرکت قیمتی مثبتی در بیت کوین (BTC) مشاهده نشده است. برای ارزیابی وضعیت کلی آلت کوین‌ها همیشه نیاز به مدل‌های آماری پیچیده نیست. شاخص Total 2 بازار رمزارزها، که شامل میانگین وزنی ارزش رمزارزهای ETH، BNB، LTC، XRP، ADA، DOT و سایر آلت‌کوین‌هاست، ابزاری مهم برای تحلیل آینده بازار به شمار می‌رود.

تحت این شرایط احتمال ریزش 30 درصدی آلت کوین ها وجود دارد

شاخص Total 2 نشان می‌دهد پس از تکمیل مرحله دوم کاپیتولاسیون که به مدت دو هفته به طول انجامید، ارزش کل آلت‌ کوین‌ها به میزان 100 میلیارد دلار کاهش یافت. مقاومت فعلی ارزش کل آلت کوین‌ها در حال حاضر 540 میلیارد دلار است. آلت کوین‌ها همچنان موفق به شکست این مقاومت نشده‌ و در حال حاضر در دامنه‌ای کم نوسان در محدوده میانی مشغول حرکت هستند.

به عقیده Rekt Capital، هنگامی که به اتفاقات پیش افتاده برای آلت کوین‌ها در بازه زمانی می تا ژوئن نگاه میاندازیم، متوجه می‌شویم که آلت کوین‌ها پس از ریزش سنگین، در یک ناحیه مشخص ثابت مانده و به مدت یکماه در آن وضعیت باقی ماندند. پس از این بازه زمانی، آلت کوین‌های مطرح بازار شاهد کاهش 30 درصدی کل سرمایه‌ خود شدند.

تحت این شرایط احتمال ریزش 30 درصدی آلت کوین ها وجود دارد

در چرخه‌های نزولی قبلی، مرحله اولیه انباشت تقریباً یک ماه با ریزش عمیق بازار فاصله داشت. در صورتی که تاریخ تکرار شود، به زودی نتیجه‌ای مشابه را خواهیم داد. به طور کلی، در بسیاری از مواقع رفتار قیمتی گذشته نمودار در آینده تکرار خواهد شد. این موضوع احتمال ریزش 30 درصدی آلت کوین‌ها را تشدید می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره احتمال ریزش 30 درصدی آلت کوین ها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر