;
coinex

اطلاعات جدیدی از Honor Tablet 8 منتشر شد

گرچه کمتر نام آنر را با تبلت می‌شناسیم، اما برند چینی در این زمینه نیز حرف‌هایی برای گفتن دارد. اخیرا اطلاعات جدیدی از Honor Tablet 8 فاش شده است.

آنر در سالیان اخیر نمونه‌های متنوعی از تبلت‌های خود را روانه بازار کرده است و از موفق‌ترین مدل‌ها نیز می‌توان به تبلت Honor Tab V7 Pro اشاره کرد. بنابر جدیدترین گزارش‌ها اما حالا تبلت جدیدی از این برند با نام Honor Tablet 8 در راه است و به زودی روانه بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین تبلت های قلم دار در بازار ایران [مشخصات فنی و قیمت]

اطلاعات جدیدی از Honor Tablet 8

در جدیدترین خبرها، مشخصات تبلت آینده آنر فاش شده که تا حدی شمایی کلی از آنچه که باید انتظار آن را داشته باشیم به ما می‌دهد. این محصول ارزان قیمت در حال حاضر با شماره مدل HEY-W09 شناسایی می‌شود.

این مدل عددی نسبت به نسل قبل بیشتر است و احتمالا نشانه‌ای از پیشرفت در مشخصات فنی هم هست. گفته می‌شود که تبلت جدید نمایشگری با وضوح 2K دارد اما اندازه آن هنوز مشخص نیست.

اطلاعات جدیدی از Honor Tablet 8

در بخش سخت‌افزاری، احتمالا با پردازنه معمولی اسنپدراگون 680 مواجهیم که برای یک تبلت اقتصادی گزینه خوبی به نظر می‌رسد. درباره ظرفیت باتری هم چیزی مشخص نیست اما برخی شواهد از شارژ سریع 22.5 واتی حکایت دارند.

در حال حاضر اطلاعاتی از تاریخ عرضه هم در دست نیست، اما به احتمال زیاد آنر این تبلت را همزمان با رویداد معرفی آنر X40i و تلویزیون‌های هوشمند سری آنر Smart Screen X3 روز چهارشنبه این هفته معرفی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در رابطه با اطلاعات جدیدی از Honor Tablet 8 که منتشر شده، چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر