;
coinex

جزییات تازه‌ای از تاریخ انتشار کمپین چند نفره Halo Infinite منتشر شد

تاریخ انتشار کمپین چند نفره Halo Infinite که قرار بود 11 ژوییه (20 تیر) باشد، توسط سازنده آن یعنی استودیو 343 Industries به تعویق افتاد.

هنگامی که Halo Infinite برای اولین بار در اواخر سال 2021 عرضه شد، طرفداران این مجموعه علمی تخیلی متوجه شدند که برخی از موارد مورد انتظار بازی در آن وجود ندارند. مواردی مانند Elites قابل بازی، ترورهای چندنفره و موارد دیگر که در دیگر عناوین Halo ظاهر شده بودند، در Halo Infinite وجود نداشتند. با این‌حال، از زمانی که بازی برای اولین بار لانچ شد، توسعه دهنده آن 343 Industries، به‌صورت مداوم به‌روز رسانی‌های جدیدی را برای بهبود تجربه بازیکنان از بازی منتشر کرده و قول داده است که بسیاری از ویژگی‌هایی که در زمان انتشار در آن وجود نداشتند، باز خواهند گشت.

بیشتر بخوانید: آنچه از بازی The Last of Us Part 1 انتظار داریم

یکی از قابل توجه‌ ترین ویژگی‌هایی که عدم وجود آن در زمان انتشار از سوی طرفداران حس می‌شد، کمپین چند نفره Halo Infinite بود. بازی کردن داستان اصلی Halo با یک دوست برای بیش از یک دهه، یکی از ویژگی‌های اصلی این فرنچایز بود و در نمایش‌های Halo Infinite نیز طرفداران متوجه وجود یک تجربه کمپین چند نفره شدند و با اعلام تاریخ انتشار نسخه بتا آن در جولای 2022، تقریبا خیالشان از این بابت راحت شده بود.

تاریخ انتشار کمپین چند نفره Halo Infinite تاخیر خورد

اما به‌نظر می‌رسد که 343 Industries برای این بتا چندان درست برنامه ریزی نکرده و تاریخ انتشار کمپین چند نفره Halo Infinite تاخیر خورده است. به گفته برایان جرارد، مدیر انجمن 343، تیم هنوز در حال کار بر روی “flight build” برای کمپین چند نفره Halo Infinite است و زمان انتشار آن که قرار بود 11 جولای باشد، به تعویق افتاده است. هنوز برنامه‌هایی برای تاریخ انتشار کمپین چند نفره Halo Infinite در حالت بتا برای این هفته وجود دارد، اما در حال حاضر هیچ تاریخ جدید و مشخصی برای انتشار آن وجود ندارد.

تاریخ انتشار کمپین چند نفره Halo Infinite

جرارد همچنین توضیح داد که هرگز انتشار نداشت که در تاریخ 11 جولای، بتا کمپین چند نفره Halo Infinite منتشر شود و امیدوارد بود که تیم سازنده تا آن زمان بتواند آن‌را تکمیل کند. اما اخیرا مشکلاتی به‌‍وجود آمد که مانع از انتشار بیلد فعلی در تاریخ معین شد. همان‌طور که گفته شد، تیم 343 هنوز در حال کار بر روی نسخه بتا است، و به‌نظر می‌رسد که طرفداران ممکن است کمی بیشتر منتظر بمانند تا تاریخ انتشار کمپین چند نفره Halo Infinite مشخص شده و بتوانند داستان اصلی را با یک دوست تجربه کنند.

جرارد بیان نکرد که آیا این تاخیر بر انتشار کامل کمپین چند نفره Halo Infinite در ماه آگوست تاثیر می‌گذارد یا خیر، اما برخی از طرفداران از قبل انتظار آن‌را دارند که به تعویق بیفتد. او گفت که پروسه ساخت به‌صورت روزانه انجام می‌شود. به این معنی که در حال حاضر تمرکز تیم به‌صورت کامل بر روی ارائه یک نسخه بتا است.

با تمام این حاشیه‌ها برخی از طرفداران بی‌ صبرانه منتظر تاریخ انتشار کمپین چند نفره Halo Infinite هستند. اما برخی دیگر نیز از نبود این ویژگی مهم در زمان لانچ بازی ناامید شده‌اند. به این‌ دلیل که یکی از ویژگی‌های اصلی این بازی کمپین چند نفره آن بود که بیش از یک دهه طرفداران را سرگرم کرده بود.

بازی Halo Infinite هم‌اکنون برای پی‌سی، ایکس‌ باکس وان و ایکس‌ باکس سری ایکس و اس در دسترس قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

شما هم از به تعویق افتادن تاریخ انتشار کمپین چند نفره Halo Infinite ناراضی هستید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر