;
coinex

ناتینگ فون 1 (Nothing Phone 1) رسما رونمایی شد ؛ قیمت و مشخصات فنی

بعد از مدت‌ها انتظار و شایعات متعدد و در شرایطی که بسیاری از مشخصات فنی ناتینگ فون 1 لو رفته بود، امروز و لحظاتی پیش این گوشی رونمایی شد.

بعد از مدت‌ها شایعات و انتشار افشاگری‌های مختلف، بالاخره شرکت ناتینگ که توسط بنیانگذار وان پلاس یعنی کارل پی تاسیس شده است، از اولین گوشی خود با نام ناتینگ فون 1 رونمایی کرد. بسیاری از مشخصات ظاهری و سخت‌افزاری این محصول از مدت‌ها پیش فاش شده بود و حالا برخی از جزئیات آن نیز در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های 2022

مشخصات فنی ناتینگ فون 1

ناتینگ فون 1 (Nothing Phone 1) رسما رونمایی شد ؛ قیمت و مشخصات فنی

وجه تمایز این گوشی با دیگر گوشی‌های هوشمند بازار مربوط به پنل پشتی شفاف آن است که اجازه می‌دهد بخش‌هایی از داخل گوشی را ببینید. البته مسلما همه بخش‌ها را نمی‌توان دید اما همچنانبا طراحی جذابی روبرو هستیم که با چند چراغ جذاب تزئین شده است.

در بحث از مشخصات، این گوشی با نمایشگر اولد در ابعاد 6.55 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی و ووضح تصویر FHD پلاس ارائه شده است. برخلاف انتظارات که تصور می‌شد ناتینگ فون 1، محصولی پرچمدار و قدرتمند باشد، این محصول از پردازنده میان‌رده اسنپدراگون 778G پلاس برخوردار است که گرچه قدرت خوبی دارد اما در حد پرچمداران مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 و 8 پلاس نسل 1 نیست.

این گوشی با رابط کاربری Nothing OS مبتنی بر اندروید 12 عرضه می‌شود که در گذشته شاهد انتشار آن برای برخی محصولات اندرویدی بوده‌ایم. اولین گوشی برند ناتینگ، مانند بسیاری از گوشی‌های بازار از درگاه کارت حافظه جانبی برخوردار نیست و باید به فضای ذخیره پیشفرض آن اکتفا کنید.

ناتینگ فون 1 (Nothing Phone 1) رسما رونمایی شد ؛ قیمت و مشخصات فنی

این محصول در چند نسخه با ترکیب رم 8/12 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 128/256 گیگابایتی از نوع UFS.3.1 ارائه می‌شود. روی پنل پشتی این گوشی دوربین دوگانه‌ای متشکل از سنسورهای واید و اولتراواید قرار دارد که یکی از دوربین‌ها، سنسوری 50 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 است. دوربین دوم نیز وضوح 12 مگاپیکسلی و دریچه دیافراگم f/2.2 دارد. سنسور دوربین سلفی نیز دوربینی 8 مگاپیکسلی است.

از سایر مشخصات گوشی ناتینگ فون 1 می‌توان به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و اسپیکرهای استریو و فقدان جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

این گوشی در نسخه پایه خود با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، قیمتی 399 پوندی دارد. نسخه بالاتر با همین میزان رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، قیمت 449 پوند دارد و بالاترین نسخه با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی هم 499 پوند قیمت‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قیمت و مشخصات فنی ناتینگ فون 1 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر