;
coinex

ریلمی GT2 Explorer Master معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

کمپانی چینی ریلمی بالاخره با معرفی گوشی ریلمی GT2 Explorer Master ، رسما اولین گوشی خود مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 را معرفی کرد.

مدتی است که شایعات مربوط به ریلمی جی تی 2 ریلمی Explorer Master همه افراد پیگیر اخبار تکنولوژی را به خود مشغول کرده است. این گوشی که حتی از آن به عنوان سریع‌ترین گوشی جهان یاد شده بود امروز رسما معرفی شد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های ریلمی (Realme)

ریلمی GT2 Explorer Master

ریلمی GT2 Explorer Master معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

گوشی جدید ریلمی از نمایشگر 6.7 اینچی از نوع آمولد با رفرش ریت 120 هرتزی برخوردار است که از نرخ نمونه‌برداری لمسی 360 هرتزی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر 100 درصد گستره رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و وضوح آن FHD پلاس است.

نماینده ریلمی همچنین به تراشه درایور نمایشگر سفارشی موسوم به X7 نیز مجهز شده که عملکرد نمایشگر و مصرف انرژی آن را بسیار بهینه می‌کند. طراحی سفارشی این محصول با همکاری طراح مد مشهور، جائه جونگ انجام شده تا گوشی زیبایی خاص و بی‌نظیری داشته باشد.

دوربین اصلی این گوشی، حسگر 50 مگاپیکسلی محبوب سونی IMX766 است که در مدل پیشین این دستگاه و همچنین 12 مدل گوشی دیگر از گوشی‌های ریلمی مورد استفاده قرار گرفته است. این محصول همچنین یک دوربین اولتراواید 50 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی نیز دارد که مجموعا ماژول دوربین سه گانه آن در قاب پشتی را تشکیل می‌دهند. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز در بریدگی پانچ هول در بالای نمایشگر تعبیه شده است.

در بخش سخت‌افزاری ریلمی جی تی 2 Explorer Master اوضاع خوبی دارد چراکه به برترین تراشه حال حاضر بازار، یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 تجهیز شده که از پردازنده گرافیکی آدرنو 730 برخوردار است.

ریلمی GT2 Explorer Master معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

این سیستم روی چیپ به همراه تراشه X7 ریلمی، واکنش‌های لمسی کاربر را به بهترین نحو تشخیص می‌دهد و همچنین می‌تواند به طور خودکار بهترین نرخ نوسازی را بر اساس محتوای نمایش داده شده روی نمایشگر انتخاب کند. تراشه اختصاصی X7 ریلمی می‌تواند در زمان بازی نرخ نوسازی نمایشگر را به تناسب نیاز بین 30 تا 120 هرتز تنظیم کند.

طراحی خاص و متمایز ریلمی جی تی 2 Explorer Master را Travel Trunk نام نهاده‌اند. این دستگاه از نوعی فریم فلزی برخوردار است و بدنه پشتی آن از نوع خاصی از چرم گیاهی ساخته شده که در واقع نوعی پلاستیک فانتزی است. این گوشی دو تریگر مخصوص بازی در لبه کناری هم دارد و در رنگ‌های مشکی و سفید عرضه خواهد شد. این دکمه‌های مخصوص بازی معمولی نیستند و نسبت به میزان فشار حساسیت دارند تا بهترین تجربه بازی را برای شما به ارمغان بیاورند.

ریلمی می‌گوید این گوشی برای گیمرها و کاربرانی که قدرت سخت‌افزاری زیادی نیاز دارند طراحی شده. این مدل همچنین از دو محفظه بخار برای خنک کردن قطعات داخلی گوشی برخوردار است.

ریلمی GT2 Explorer Master معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

از دیگر ویژگی‌های ریلمی GT2 Explorer Master می‌توان به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع 100 وات اشاره کرد که به معنای صرف زمان 25 دقیقه‌ای برای شارژ کامل دستگاه از 0 تا 100 است.

ریلمی همچنین مدعی دوام دو برابری باتری این محصول شده، به این معنا که با استفاده از مواد GaN در ساخت این باتری، بعد از 1600 باز سیکل شارژ، همچنان ظرفیت دستگاه در حدود 80 درصد باقی می‌ماند.

این گوشی با رابط کاربری Realme UI 3.0 مبتنی بر اندروید 12 عرضه خواهد شد و طراحی آن به نحوی است که از قاب به عنوان آنتن برای دریافت سیگنال 5G استفاده می‌کند. این دستگاه همچنین از GPS دوبانده، NFC و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر برخوردار است.

در بحث از قیمت، ریلمی GT2 Explorer Master باید ابتدا به این نکته اشاره کرد که در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه جهانی این گوشی وجود ندارد و صرفا محدود به چین است. اما قیمت مدل پایه با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم 3499 یوان (529 دلار)، مدل 256/8 گیگابایتی 3799 یوان (565 دلار) و نهایتا مدل 12/256 گیگابایتی 3999 یوان (595 دلار) است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ریلمی GT2 Explorer Master چیست؟ نظراتتان را با تکراتو در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر