;
coinex

بازی Kirby’s Dream Buffet به‌صورت رسمی معرفی شد

بازی Kirby’s Dream Buffet رسما معرفی شد؛ عنوان چهارنفره‌ای که به زودی برای کنسول محبوب نینتندو  سوییچ منتشر می‌شود.

کمپانی نینتندو بدون هیچ اطلاع قبلی و به‌صورت ناگهانی، در 12 ژوییه (21 تیر) بازی Kirby’s Dream Buffet را معرفی کرد. عنوانی چند نفره که در دنیای یکی از شخصیت‌های معروف این کمپانی یعنی کربی روایت می‌شود. شما می‌توانید با حداکثر سه بازیکن دیگر در مراحلی که با تم‌های غذایی ساخته شده‌اند شرکت کنید و تا می‌توانید توت فرنگی جمع کنید. در نهایت نیز برای پیروزی در دور آخر با یکدیگر رو در رو شوید.

در تریلر معرفی بازی می‌توانیم چهار کربی با رنگ‌های مختلف را ببینیم که برای کسب پیروزی با یکدیگر مسابقه می‌دهند و در حین حرکت در مراحل رنگی و مختلف بازی، شیرینی‌های خوشمزه و توت فرنگی می‌خورند.

بیشتر بخوانید: آنچه از بازی The Last of Us Part 1 انتظار داریم

بازی Kirby’s Dream Buffet به‌صورت رسمی معرفی شد

این نوع از بازی‌های کوچک، کمی شبیه به سوپر ماریو پارتی هستند. به‌نظر می‌رسد که بازی Kirby’s Dream Buffet نیز همان حس رقابتی را دارد که در بازی‌هایی مانند Mario Party و Mario Kart با آن‌ها آشنا شده‌ایم.

بازی Kirby’s Dream Buffet به‌صورت رسمی معرفی شد

گیم پلی این بازی شامل حرکت در انواع مراحل رنگی و شاد ساخته شده برای این عنوان است که شما را به هیجان در خواهد آورد. حرکت در مراحل تمام چیزی نیست که در این بازی جدید وجود دارد، زیرا Kirby’s Dream Buffet در واقع یک نبرد بزرگ نهایی نیز برای بازیکنان در پایان هر دوره ترتیب می‌دهد. در حال حاضر مطمئن نیستیم که این نبرد نهایی در این بازی که ظاهرا به مسابقه دادن با یکدیگر اختصاص دارد، چگونه عمل می‌کند. اما می‌دانیم که باید تا آنجا که می‌توانید توت فرنگی جمع کنید تا قبل از مسابقه نهایی تا حد ممکن بزرگ شوید. همچنین به‌نظر می‌رسد که کربی می‌تواند از توانایی‌های مختلفی برای از بین بردن رقبایش نیز استفاده کند. بازی Kirby’s Dream Buffet مطمئنا یک پروژه کوچک سرگرم‌کننده خواهد بود که می‌توان آن را در تابستان تجربه کرد.

به‌نظر می‌رسد این عنوان ترکیبی از دنیای کربی و بازی تحسین شده و محبوب Fall Guys باشد، اما با تعداد بازیکنان کمتر. بازی Kirby’s Dream Buffet تابستان امسال برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. منتظر جزئیات بیشتر و گیم پلی بازی در هفته‌های آینده باشید. در انتها نیز می‌توانید تریلر رسمی معرفی این بازی را ببینید.

بیشتر بخوانید:

شما هم تجربه سری بازی‌های کربی را داشته‌اید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamesradar و gamingbolt

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر