;
coinex

لپ تاپ های جدید لنوو لجین (Legion) با پردازنده نسل دوازدهمی اینتل رونمایی شدند

لنوو امروز و طی مراسمی از لپ تاپ های جدید لنوو لجین (Legion) رونمایی کرد. این لپ‌تاپ‌ها در سه مدل و با پردازنده‌های نسل دوزادهمی اینتل عرضه شده‌اند.

لنوو از جدیدترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ لجین با طراحی خیره‌کننده خود در رویدادی رونمایی کرد. این سری از لپ‌تاپ‌ها شامل سه مدل Legion 5i، Legion 5i Pro و Legion Slim 7i است.

تمام لپ‌تاپ‌های لنوو در این سری دارای پردازنده نسل دوازدهم اینتل هستند و با طرحی نوآورانه و هوشمندانه‌ای با گرافیک بهتر و عملکرد باتری بهتر برای کاربران طرفدار بازی و گیم ارائه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی

مشخصات لپ تاپ های جدید لنوو لجین (Legion)

از لحاظ نرم افزاری لپتاپ های سری لجین لنوو با سیستم عامل ویندوز 11 نسخه Home ارائه می‌شوند. سری لپ‌تاپ‌های لجین از پردازنده Core i9-12900H اینتل برخوردار هستند و همچنین دارای پردازنده گرافیکی مجزا، RTX 3070 Ti هستند.

برای اطمینان از اجرای بازی یکپارچه و بدون لگ، ماژول هوش مصنوعی AI engine 2.0 که در پردازنده های نسل 12 اینتل وجود دارد، استفاده شده است و این قابلیت FPS دستگاه را 20% افزایش می‌دهد و عملکرد سیستم را بهبود می‌بخشد.

لپ تاپ های جدید لنوو لجین (Legion) با پردازنده نسل دوازدهمی اینتل رونمایی شدند

سری لپ‌تاپ‌های لجین لنوو ظاهری مدرن و باریک دارند که باتری آنها 80 واتی است و تقریباً در عرض 30 دقیقه تا 80 درصد شارژ می‌شود. این سری از لپتاپ‌های شرکت لنوو به صفحه نمایش 16 اینچی WXQGA مجهز هستند و نرخ تازه‌سازی متغیر تا 240 هرتز با Mini-LED اختیاری را دارا هستند. نسبت تصویر نیز 16:10 بوده و روشنایی آن تا 1250 نیت است.

هر سه لپ تاپ دارای حافظه 16 گیگابایت از نوع DDR5 هستند و حافظه رم آنها قابل ارتقا تا سقف 24 گیگابایت است. فرکانس 4800MHz و حافظه جانبی SSD با فناوری نسل چهارم PCIe از دیگر موارد قابل ذکر است.

مدل‌های لژیون اسلیم 7 و اسلیم 7i باریک‌ترین لپ تاپ‌های گیمینگی هستند که امروز لنوو معرفی کرده و ضخامتی تنها 0.67 اینچی و وزن 2 کیلوگرمی دارند.

لنوو جهت پشتیبانی از محصولات خود تیمی از کارشناسان خبره را به‌ صورت شبانه‌روزی برای پشتیبانی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آماده کرده است تا با استفاده از Lenovo LUS (Lenovo Legion Ultimate Help) مشکلات کاربران را حل کنند. همچنین نرم افزار Lenovo Legion Arena هاب مخصوص بازی و گیمینگ کمپانی لنوو است که می‌توان آنرا از فروشگاه مایکروسافت دانلود کرد.

قیمت Lenovo Legion 5i با پردازنده Intel Core از 2449 دلار شروع می‌شود و انتظار می‌رود از شهریورماه 1401 در دسترس باشد. Lenovo Legion 7i Slim نیز با پردازنده Intel Core از 1589 دلار شروع می‌شود و انتظار می‌رود از شهریور 1401در دسترس باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص لپ تاپ های جدید لنوو لجین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر