;
coinex

مقایسه شیائومی 12S اولترا با گلکسی S22 اولترا سامسونگ ؛ پرچمداران کره ای و چینی

در این مطلب قصد داریم به مقایسه شیائومی 12S اولترا با گلکسی S22 اولترا سامسونگ بپردازیم. به نظر شما کدام یک از این پرچم‌داران بهتر است؟

مقایسه شیائومی 12S اولترا با گلکسی S22 اولترا سامسونگ یکی از موضوعاتی است که امروزه ذهن اغلب افراد، مخصوصاً گیمرها را به خود درگیر کرده است. ما در این نوشتار از تکراتو، قصد بررسی و مقایسه این دو دستگاه را داریم.

پس از گذشت چند ماه و با وجود شایعات بسیار، شرکت شیائومی پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند خود با نام 12S اولترا را رونمایی کرد. گوشی 12S اولترا یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین موبایل‌ها در سراسر جهان به شمار می‌رود و قابلیت‌های زیادی دارد. همچنین دستگاه گلکسی S22 اولترا سامسونگ نیز با استفاده از بهترین تجهیزات روز دنیا ساخته شده و با شیائومی 12S اولترا رقابت می‌کند.

برند شیائومی و سامسونگ از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های تولیدکننده تلفن هوشمند هستند و تاکنون، رضایت افراد زیادی را جلب کرده‌اند و در حال حاضر، این دو گوشی در فهرست بهترین برندها در دنیا هستند و همان طور که از آن‌ها انتظار می‌رود، با گذر زمان موبایل‌های پیشرفته‌تر و با کیفیت بهتری ارائه می‌دهند.

احتمالاً همه شما نام شیائومی و به‌خصوص سامسونگ را شنیده‌اید. همان طور که می‌دانید، این دو برند از محبوب‌ترین شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند هستند. اگر شما هم نکجکاو هستید بدانید پرچم‌دار کدام برند بهتر است، تا پایان مقایسه شیائومی 12S اولترا با گلکسی S22  اولترا سامسونگ همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

با بهترین گوشی‌های شیائومی 2022 آشنا شوید

بهترین گوشی های سامسونگ 2022

مقایسه شیائومی 12S اولترا با گلکسی S22 اولترا سامسونگ

هر دو گوشی مورد بررسی، دوربین‌های بزرگ و با کیفیتی دارند که برای فیلم‌برداری در شب بسیار مناسب هستند. موبایل شیائومی از حسگر بزرگ‌تری نسبت به گوشی سامسونگ است استفاده می‌کند. به‌طورکلی، برخی از افراد طرفدار برند سامسونگ هستند و گوشی سامسونگ S22 اولترا را تحسین می‌کنند. از سوی دیگر، برخی از افراد هم به برند شیائومی علاقه داشته و تنها به سمت خرید گوشی شیائومی 12S اولترا می‌روند.

مقایسه شیائومی 12S اولترا با گلکسی S22 اولترا سامسونگ

گوشی شیائومی ۱۲ پرو هم یکی دیگر از محصولات جدید این برند محسوب می‌شود که طرفداران زیادی دارد. علاوه بر این، مطالعه مقایسه S22 اولترا و شیائومی 12 پرو هم می‌تواند برای شما جالب باشد.

برای این‌که بهتر بتوانید دو تلفن همراه شیائومی ۱۲ اس اولترا و سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا را با یکدیگر مقایسه کنید، جدولی برای شما ارائه کرده‌ایم که کار شما را بسیار راحت می‌کند. با نگاه کردن به این جدول، می‌توانید در مدت‌زمان بسیار کمی از اطلاعات مهمی درباره مقایسه شیائومی 12S اولترا با گلکسی S22  اولترا سامسونگ بهره‌مند شوید.

مشخصات گلکسی S22 اولترا شیائومی 12S اولترا
ابعاد و وزن 163.3 × 77.9 × 8.9 میلی‌متر

228 گرم

163.17 × 74.92 × 9.06 میلی‌متر

225 گرم

 

نمایشگر

6.8 اینچ با رزولوشن 1440 پیکسل از نوع اولد، نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1750 نیت 6.73 اینچ با رزولوشن 1440 پیکسل از نوع اولد، نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1500 نیت
پردازنده اسنپدراگون 8 نسل یک

اگزینوس ۲۲۰۰

اسنپدراگون +8 نسل یک
 

 

رم و حافظه

8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه،

12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه،

12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه،

12 گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه

8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه،

12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه،

12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه

نرم‌افزار سیستم‌عامل اندروید 12

رابط کاربری One UI

سیستم‌عامل اندروید 12

رابط کاربری MIUI 13

دوربین ماژول چهارگانه با کیفیت 108 + 12 + 10 + 10 مگاپیکسل

دوربین سلفی: 40 مگاپیکسل

ماژول سه‌گانه با کیفیت 50 + 48 + 48 مگاپیکسل

دوربین سلفی: 32 مگاپیکسل

 

باتری

5000 میلی‌آمپر بر ساعت

شارژر سریع 45 واتی، شارژر وایرلس 15 واتی و شارژ معکوس 4.5 واتی

4860 میلی‌آمپر بر ساعت

شارژر سریع 67 واتی، شارژر وایرلس 50 واتی و شارژ معکوس 10 واتی

قیمت بیشتر از 1200 دلار بیشتر از 900 دلار

 

طراحی و ساخت

اولین موضوعی که در مقایسه 12S Ultra با Galaxy S22 Ultra به بررسی آن می‌پردازیم، طراحی و ساخت این دو گوشی همراه است. همان طور که در جدول بالا مشاهده کردید، ابعاد این دو دستگاه تا حد زیادی به یکدیگر نزدیک است و تفاوت زیادی مشاهده نمی‌شود. همچنین وزن آن دو تقریباً مشابه بوده و گلکسی اس ۲۲ اولترا تنها ۳ گرم سنگین‌تر از شیائومی 12S اولترا است.

هر دو تلفن مذکور دارای نمایشگر خمیده هستند که باعث جذابیت آن‌ها شده است. همچنین هم بخش جلویی و هم بخش پشتی گوشی گلکسی S22 اولترا با استفاده از کورنینگ گوریلاگلس ویکتوس پلاس محافظت می‌شود. پنل‌های این گوشی هم با استفاده از فریم آلومینیومی به یکدیگر وصل می‌شوند.

از سوی دیگر، بخش جلویی دستگاه شیائومی 12S اولترا نیز با استفاده از گوریلاگلس ویکتوس محافظت می‌شود. بخش پشتی این گوشی هم از جنس چرم بوده و فریم اصلی آن هم از آلومینیوم ساخته شده است. به‌طورکلی، در مقایسه شیائومی 12S اولترا با گلکسی S22  اولترا سامسونگ مشاهده می‌کنیم که تلفن‌های مذکور دارای طراحی و ساخت بسیار جذابی هستند. با استفاده از آن‌ها، شما می‌توانید بهترین تجربه را از استفاده از گوشی‌های هوشمند داشته باشید.

نکته دیگری که درباره طراحی پشت این دو گوشی باید بدانید، محل قرارگیری دوربین‌های آن دو است. با مشاهده گوشی شیائومی 12S اولترا، متوجه می‌شوید که تمام دوربین‌ها در یک قاب بزرگ دایره‌ای شکل قرار گرفتند.

مقایسه شیائومی 12S اولترا با گلکسی S22 اولترا سامسونگ

بااین‌حال، هر یک از دوربین‌های گوشی گلکسی S22 اولترا به‌صورت جداگانه در پشت آن حضور دارند. آخرین موضوعی که درباره طراحی و ساخت این دو گوشی باید بدانید دوام آن‌هاست. ازآنجاکه هر دو دستگاه مذکور دارای تأییدیه IP68 هستند، در برابر گردوغبار و همچنین آب از خود مقاومت نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

مقایسه ردمی نوت 10 پرو با شیائومی می 11 لایت

مقایسه شیائومی ردمی نوت 10 با سامسونگ گلکسی A71

نمایشگر

یکی از مسائلی که در مقایسه شیائومی 12S Ultra با Galaxy S22 Ultra به آن می‌پردازیم، نمایشگر این دو دستگاه است. هر دو گوشی موردنظر از صفحه نمایشگرهای بزرگ و خوبی برخوردار هستند اما تفاوت‌هایی نیز با یکدیگر دارند. سامسونگ S22 اولترا عرض بیشتری دارد.

این در حالی است که گوشی شیائومی، باریک‌تر بوده و بهتر در دست جا می‌گیرد و یا به‌اصطلاح، خوش‌دست‌تر است. همچنین نمایشگر هر دو گوشی خمیده و در محصول شیائومی با اندازه 6.73 اینچی و در محصول سامسونگ هم با اندازه 6.8 اینچ عرضه می‌شود.

در مقایسه شیائومی 12S اولترا با گلکسی S22  اولترا سامسونگ مشاهده می‌کنیم که رزولوشن هر دو دستگاه 1440p بوده و شفافیت بسیار خوبی دارند. علاوه بر این، نمایشگر دستگاه‌های مذکور دارای نرخ نوسازی 120 هرتز با استفاده از قابلیت تکنولوژی LTPO عرضه می‌شوند. گوشی شیائومی 12S اولترا نسبت به گوشی گلکسی S22 اولترا سامسونگ، صفحه نمایشگر بزرگ‌تری دارد و گزینه بهتری در این قسمت است.

مقایسه شیائومی 12S اولترا با گلکسی S22 اولترا سامسونگ

از سوی دیگر، در مقایسه شیائومی 12S Ultra با Galaxy S22 Ultra مشاهده می‌کنیم که S22 اولترا دارای نرخ روشنایی 1750 نیتی بوده و نرخ روشنایی 12S اولترا شیائومی 1500 نیت است و در نتیجه، S22 اولترا در این زمینه عملکرد بهتری دارد.

علاوه بر این، خوب است بدانید که تلفن مذکور دارای حسگر اثر انگشت هستند که این قابلیت در زیر نمایشگر قرار دارد. البته حسگر گوشی سامسونگ از نوع اولتراسونیک و حسگر شیائومی هم از نوع حسگرهای نوری است. هر دو حسگر موجود سرعت و عملکرد قابل‌توجهی دارند و نمی‌توان یکی از آن‌ها را بهتر از دیگری دانست.

مزیت دیگری که سامسونگ گلکسی S22 اولترا دارد، داشتن قلم S Pen بوده که شیائومی 12S اولترا از این قابلیت بهره‌مند نمی‌شود. با استفاده از این قلم، شما می‌توانید کارهای تخصصی را به‌راحتی و در کمترین زمان انجام دهید. به دلیل وجود داشتن این قلم جذاب، اغلب نقاشان، معماران و طراحان علاقه به خرید گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا دارند.

پردازنده

همان طور که می‌دانید، پردازنده تأثیر بسیار مهمی در افزایش عملکرد یک تلفن همراه دارد. به همین دلیل هم هنگام خرید هر نوع گوشی هوشمند، در ابتدا به پردازنده آن توجه کنید.

مقایسه شیائومی 12S اولترا با گلکسی S22 اولترا سامسونگ
مقایسه شیائومی 12S اولترا با گلکسی S22  اولترا سامسونگ

ازآنجاکه گوشی شیائومی 12S اولترا کمی دیرتر از سامسونگ گلکسی S22 اولترا وارد بازار شد، طبیعتاً تراشه جدیدتر و قدرتمندتری دارد. این گوشی دارای تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک است که می‌تواند قدرت قابل‌توجهی به گوشی دهد و استفاده را برای کاربران راحت کند.

از سوی دیگر، سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک پشتیبانی می‌کند که در مقایسه با شیائومی 12S اولترا کمی ضعیف‌تر است. علاوه بر این، برخی از بازارها گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۲ را با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ عرضه می‌کنند که عملکرد آن در مقایسه با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک هم ضعیف‌تر است.

نکته جالبی که درباره عملکرد گوشی شیائومی 12S باید بدانید، این است که شرکت مذکور اعلام کرده که پردازنده گرافیکی و عملکرد CPU آن ۱۰ درصد بهبود یافته است. همچنین مصرف انرژی تراشه‌های پلاس آن هم ۳۰ درصد کاهش پیدا خواهند کرد. بدین ترتیب، با مقایسه شیائومی 12S Ultra با Galaxy S22 Ultra متوجه خواهید شد که عملکرد گوشی شیائومی بهتر از سامسونگ است.

رم و حافظه

برای بسیاری از افرادی که قصد خرید گوشی‌های جدید را دارند، رم و حافظه از مهم‌ترین عوامل انتخاب یک گوشی به شمار می‌روند. به همین دلیل ما در این بخش از نوشتار مقایسه شیائومی 12S اولترا با گلکسی S22  اولترا سامسونگ به بررسی این امر مهم درباره دو تلفن مذکور خواهیم پرداخت. همان طور که می‌دانید، هرچه رم دستگاه شما بالاتر باشد، می‌تواند استفاده بهینه‌تر و سریع‌تری از آن داشته باشید.

مقایسه شیائومی 12S اولترا با گلکسی S22 اولترا سامسونگ

با توجه به جدول بالا، حداقل و حداکثر رم تلفن‌های مذکور به ترتیب ۸ و ۱۲ گیگابایت است و با پرداخت هزینه‌های مختلف، می‌توانید حافظه رم متفاوتی را دریافت کنید. همچنین کمترین حافظه گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا ۱۲۸ و بیشترین حافظه آن هم یک ترابایت است.

از سوی دیگر، گوشی شیائومی 12S اولترا با حداقل حافظه ۲۵۶ و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. نوع رم هر دو تلفن مذکور LPDDR5 و حافظه داخلی آن‌ها هم UFS 3.1 است. پس از اطلاعاتی که در بالا ذکر کردیم، به نظر می‌رسد که گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا از نظر رم و حافظه گزینه های بهتری نسبت به شیائومی ۱۲ اس اولترا ارائه دهد.

نرم‌افزار

همان طور که در جدول بالا ذکر شده، سیستم‌عامل هر دو تلفن مذکور اندروید ۱۲ بوده و رابط کاربری گوشی سامسونگ گلکسی S22 اولترا از نوع One UI است. این در حالی است که گوشی شیائومی 12S اولترا با رابط کاربری MIUI 13 عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با سامسونگ گلکسی A52

مقایسه گلکسی اس ۲۲ اولترا و گلکسی اس ۲۱ اولترا

 

دوربین

موضوع مهم دیگری که در مقایسه شیائومی 12S اولترا با گلکسی S22  اولترا سامسونگ مشاهده می‌کنیم، دوربین این دو تلفن همراه است که اهمیت بالایی در انتخاب یک گوشی همراه دارد. با استفاده از یک دوربین باکیفیت در گوشی، شما می‌توانید تصاویر و ویدئوهای جذابی گرفته و در تلفن خود ذخیره کنید. پس اگر می‌خواهید خاطرات خوب و زیبای خود را ضبط کنید، حتماً به دوربین گوشی خود توجه داشته باشید.

مقایسه شیائومی 12S اولترا با گلکسی S22 اولترا سامسونگ

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های دوربین گوشی شیائومی 12S اولترا و گلکسی S22 اولترا این است که گوشی اول دارای دوربین ماژول سه‌گانه و دستگاه دو مهم ماژول چهارگانه است. چهار دوربین گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا شامل لنز اصلی با کیفیت ۱۰۸ مگاپیکسل با دیافراگم ۱.۸ به همراه سه لنز دیگر است. دوربین فوق عریض (اولترا واید) این گوشی ۱۳ میلی‌متر و دارای کیفیت ۱۲ مگاپیکسل با دیافراگم ۲.۲ است.

همچنین لنز تله فوتو گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا با کیفیت ۱۰ مگاپیکسل و بزرگ‌نمایی سه برابری به همراه دیافراگم ۲.۴ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در نهایت، لنز تله فوتو دوم این گوشی هم دارای کیفیت ۱۰  مگاپیکسل است که با دیافراگم ۴.۹ عرضه می‌شود.

از سوی دیگر، شیائومی 12S اولترا دارای دوربین ماژول سه‌گانه است که با استفاده از آن، شما می‌توانید تصاویر جذابی بگیرید. دوربین اصلی این گوشی ۲۳ میلی‌متر و دارای کیفیت ۵۰ مگاپیکسل با دیافراگم ۱.۹ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. لنز فوق عریض این گوشی هم دارای کیفیت ۴۸ مگاپیکسل و دیافراگم ۲.۴ و در نهایت، لنز تله فوتو با کیفیت ۴۸ مگاپیکسل، بزرگ‌نمایی ۵.۲ برابری و دیافراگم ۴.۱ در بازار عرضه می‌شود.

موضوع دیگری که درباره مقایسه شیائومی 12S اولترا با گلکسی S22  اولترا سامسونگ باید بدانید، دوربین سلفی آن‌هاست. گوشی شیائومی 12S اولترا با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل و گوشی سامسونگ اس ۲۲ اولترا با دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

مقایسه شیائومی 12S اولترا با گلکسی S22 اولترا سامسونگ

پس باتوجه‌به اطلاعاتی که در بالا ذکر کردیم، متوجه می‌شوید که هم دوربین پشتی و هم دوربین سلفی گوشی سامسونگ گلکسی S22 اولترا بهتر از شیائومی 12S اولترا است. پس اگر یکی از این دو گوشی را برای فیلم‌برداری و عکاسی می‌خواهید، دستگاه S22 اولترا سامسونگ گزینه بهتری است.

باتری

یکی دیگر از موضوعات مهمی که در مقایسه شیائومی 12S Ultra با Galaxy S22 Ultra به بررسی آن می‌پردازیم، باتری این دو دستگاه است.

با مقایسه این دو تلفن همراه متوجه می‌شویم که گوشی سامسونگ گلکسی S22 اولترا با ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت عرضه می‌شود. این در حالی است که ظرفیت باتری گوشی شیائومی 12S اولترا به‌اندازه ۴۸۶۰ میلی‌آمپر بر ساعت است.

پس با مقایسه شیائومی 12S اولترا با گلکسی S22  اولترا سامسونگ متوجه می‌شویم که ظرفیت باتری گوشی اس ۲۲ اولترا بهتر از 12 اس اولترا شیائومی است. پس اگر شما نیز دستگاهی می‌خواهید که بتوانید ساعت بیشتری از آن استفاده کرده و نگران شارژ کردن مجدد آن هم نباشید، سامسونگ گلکسی S22 اولترا گزینه بهتری است.

مقایسه شیائومی 12S اولترا با گلکسی S22 اولترا سامسونگ

شیائومی اعلام کرده که به دلیل وجود حسگر بزرگ در گوشی ۱۲ اس اولترا، مجبور به تعبیه باتری کوچک‌تری در آن شده است. این موضوع یکی از مهم‌ترین دلایل کمتر بودن ظرفیت باتری این محصول نسبت به سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا به نظر می‌رسد. شاید برای شما جالب باشد که در واقعیت، ظرفیت باتری 12S اولترا تنها سه درصد کمتر از اس ۲۲ اولترا سامسونگ است.

یکی از موضوعات مهمی که درباره گوشی همراه باید بزنیم شارژر آن است. گوشی‌های جدید با پشتیبانی از قابلیت فست‌شارژ، به کاربران این امکان را می‌دهند که گوشی خود را در کمترین زمان ممکن از صفر درصد به شارژ کامل برسانند.

در این مقایسه مشاهده می‌کنیم که گوشی شیائومی 12S اولترا با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی، بهتر از شارژ سریع ۴۵ واتی سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا است و در این نبرد، پیروز میدان می‌شود. بااین‌حال، هر دو تلفن همراه از شارژ بی‌سیم پشتیبانی کرده و تفاوتی هم در این میان وجود دارد. این تفاوت هم این است که شارژر وایرلس گوشی شیائومی ۵۰ واتی و شارژر بی‌سیم گلکسی اس ۲۲ اولترا هم ۱۵ واتی است.

قیمت

آخرین موضوعی که در مقایسه شیائومی 12S اولترا با گلکسی S22  اولترا سامسونگ به بررسی آن می‌پردازیم، قیمت این دو تلفن همراه جذاب و کاربردی است. گوشی سامسونگ گلکسی S22 اولترا به دلیل قابلیت‌های بیشتری که دارد، قیمت بالاتری نیز داشته و برای خرید آن شما باید حداقل ۱۲۰۰ دلار هزینه کنید. از سوی دیگر، ازآنجاکه شیائومی به‌عنوان برند گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه شهرت دارد، گوشی 12S Ultra را با قیمت ۹۰۰ دلار به بالا وارد بازار می‌کند.

مقایسه شیائومی 12S اولترا با گلکسی S22 اولترا سامسونگ

کلام آخر

در این مطلب به مقایسه شیائومی 12S اولترا با گلکسی S22  اولترا سامسونگ پرداخته شد. هر دو تلفن مذکور قابلیت‌های منحصربه‌فرد و جذاب خود را دارند که نمی‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد. اگر شما نیز قصد خرید یکی از این دو تلفن مشهور را دارید، حتماً این نوشتار را به‌دقت مطالعه کرده و از این اطلاعات به بهترین شکل استفاده نمایید. باتوجه‌به اطلاعاتی که تاکنون کسب کردید، شما کدام یک از گوشی‌های مذکور را انتخاب می‌کنید؟

سؤالات متداول

گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا بهتر است یا شیائومی 12 اس اولترا؟

هر یک از تلفن‌های مذکور قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود را دارند. اما به‌طورکلی، گوشی شیائومی 12S اولترا به دلیل داشتن تراشه جدیدتر و حسگرهای بزرگ‌تر، بهتر از سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا به نظر می‌رسد. اما به‌طورکلی، مهم‌ترین عامل در تعیین بهتر بودن یک گوشی همراه، نوع نیاز کاربر است.

دوربین گوشی شیائومی 12S اولترا بهتر است یا گلکسی S22 اولترا؟

گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا با داشتن ماژول چهارگانه و کیفیت ۱۰۸، ۱۲، ۱۰ و ۱۰ مگاپیکسل، بهتر از دوربین گوشی شیائومی با ماژول چهارگانه به نظر می‌رسد.

باتری گوشی گلکسی اس 22 بهتر است یا شیائومی 12 اس اولترا؟

گوشی سامسونگ گلکسی S22 اولترا دارای ظرفیت باتری بالاتر به‌اندازه ۵۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت است. این در حالی است که ظرفیت باتری گوشی شیائومی 12S اولترا به‌اندازه ۴۸۶۰ میلی‌آمپر است. البته فراموش نکنید که سرعت شارژ گوشی شیائومی بیشتر از سامسونگ است.

بیشتر بخوانید:

منبع: gadgetnews

نظر شما درباره این دو گوشی چیست؟ شما کدام یک را ترجیح می‌دهید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر